عصر متاورس
اکنون می توان ADAرا از طریق کارت بانکی در بزرگترین بازار NFT کاردانو خریداری کرد

اکنون می توان ADAرا از طریق کارت بانکی در بزرگترین بازار NFT کاردانو خریداری کرد

پیش گفتار

بزرگترین بازار NFT کاردانو، فروشگاه JPG از ادغام سرویس پرداخت MoonPay، در پلتفرم خود خبر داد. با راه حل جدید کاربران می توانند به طور مستقیم با استفاده از کارت های بانکی خود و همچنین Apple Pay و Google Pay، توکن های ADA را خریداری کنند، بنابراین سرمایه گذاران می توانند NFT های ایجاد شده در شبکه کاردانو را، در فروشگاه JPG بدون خروج از بازار خریداری کنند.

فروشگاه JPG، مشخص می کند که خرید ADA، از طریق MoonPay فقط برای مناطق خاصی دردسترس است و به ویژه بیشتر برای کاربران در ایالات متحده طراحی شده است، همچنین MoonPay خود به یک رویه KYC نیاز داشته و بهتراست هنگام استفاده از خدمات، از کارت های اعتباری استفاده کنید.

کاردانو NFT یا CNFT

از زمان راه‌اندازی قراردادهای هوشمند مبتنی بر کاردانو در سپتامبر 2021، کاردانو NFT یا CNFT‌ ها، توانسته‌اند سهم خود را از این بخش در حال رشد و بسیار محبوب بازار ارزهای دیجیتال به خود اختصاص دهند. می توان استدلال کرد که کاردانو (ADA) در حال حاضر یکی از سه اکوسیستم است، همراه با اتریوم (ETH) و سولانا (SOL)، با انتشار مداوم پروژه های NFT.

با توجه به محبوبیت روزافزون NFT های Cardano و این واقعیت که شما فقط می توانید آنها را برای ADA از طریق کیف پول هایی که از CNFT پشتیبانی می کنند خریداری کنید، امکان خرید ADA با کارت های بانکی به طور مستقیم در بازار یک راه حل عالی و یک ویژگی بسیار راحت و مفید است.

منبع خبری : سایت  u.today

⚠ توجه داشته باشید قصد این مقاله صرفا دراختیار گذاشتن ترجمه ی فارسی اخبار مهم و اطلاع رسانی بوده و مسئولیت تمام سرمایه گذاری ها برعهده شخص شما خواهد بود.⚠
mehdi ahmadi

mehdi ahmadi

برنامه نویس بکند و فرانت با 3 سال سابقه کار، علاقه مند به حوزه متاورس و کریپتو. عاشق نویسندگی ام و سعی دارم اطلاعات اندکم را با شما به اشتراک بگذارم

پست های مرتبط

بازار ارزهای هوش مصنوعی و میم کوین - بهترین عملکرد در 2024
شاخص ترس و طمع بازار کریپتو به بالاترین حد 2 ساله خود رسید
قیمت BONK می تواند افزایش یابد ؟
انتقال 60 میلیون دلار USDT از خزانه تتر به نهنگ ها
مقایسه هوش مصنوعی Gemini گوگل با GPT شرکت OpenAI
روند بازی های Web3 درسال 2024 - آینده بازی های بلاکچینی
مدیرعامل جدید بایننس کیست - آینده Binance پس از ژائو Zhao
جریمه سنگین صرافی بایننس و تاثیر آن بر بازار ارزهای دیجیتال
CoinGecko با خرید Zash تجزیه و تحلیل NFT را به دست آورد
SingularityNet و Dfinity - هوش مصنوعی غیرمتمرکز بلاکچین ICP

0 نظر ثبت شده !

نظرات خود را با ما در میان بگذارید