عصر متاورس
قیمت BONK می تواند افزایش یابد ؟

قیمت BONK می تواند افزایش یابد ؟

ارز BONK، از بالاترین حد خود تاکنون نیمی از ارزش خودرا از دست داده است. آیا امکان دارد بهبود یابد ؟

BONK، شاهد کاهش قیمت شدیدی بوده است، نمودار قیمت اخیر نشان می‎‎‎‎‎‎دهد که از زمان ATH (بالاترین قیمت) خود تاکنون نزدیک به 50% کاهش یافته است. این رکود قابل توجه، خطرات ذاتی سرمایه گذاری در دارایی های دیجیتال ناپایدار را نشان می‏‎‎‎‎‎‎دهد؛ به ویژه دارایی هایی مانند BONK، که تحت تاثیر نوظهور بودن و یا به دلیل "میم‎‎‎‎‎‎کوین" بودن محبوب شده اند، نه مبانی اساسی.

تجزیه و تحلیل نمودار BONK، یک روند صعودی تند و به دنبال آن کاهش شدید را نشان می‏‎‎‎‎‎‎دهد، الگویی که یادآور سایر میم‎‎‎‎‎‎کوین هایی مانند شیبااینو است. این نوع دارایی های دیجیتال، اغلب به دلیل تبلیغات رسانه های اجتماعی و معاملات سوداگرانه، توجه و سرمایه گذاری را به خود جلب می‏‎‎‎‎‎‎کنند و درنتیجه، افزایش سریع قیمت را به دنبال دارند. بااین حال این نوع دارایی ها بدون پشتوانه فنی یا اقتصادی، تمایل دارند به همان سرعتی که رشد می‏‎‎‎‎‎‎کنند، کاهش یافته و سرمایه گذاران را با ضررهای قابل توجهی روبه رو کنند. 

کاهش قیمت BONK، به ویژه برای افرادی که از اهرم های معاملاتی برای سرمایه گذاری خود استفاده کرده اند، بسیار نگران کننده است. اهرم می‏‎‎‎‎‎‎تواند سود معاملات را در طول نوسانات بازار تقویت کند. اما درصورت کاهش قیمت، می‏‎‎‎‎‎‎تواند منجر به ضررهای بسیار بزرگ شود. کاهش یافتن قیمت BONK به نصف، یادآور خطرات اهرم در بازار بی ثبات ارزهای دیجیتال است. جایی که مرز بین سود و زیان می‏‎‎‎‎‎‎تواند به طرز نگران کننده ای باریک باشد. 

لحظه ای مهم برای دوج کوین DogeCoin

دوج کوین به یک سطح حمایتی نزدیک شده و روندی معکوس در پیش رو نمایان می‏‎‎‎‎‎‎شود، که می‏‎‎‎‎‎‎تواند فرصتی را برای سرمایه گذاران ایجاد کند. قابل توجه است که میم‎‎‎‎‎‎کوین های قدیمی مانند Doge، اغلب در مراحل پایانی بازارهای بی ثبات، معکوس هایی نشان می‏‎‎‎‎‎‎دهند که نمایانگر یک نقطه عطف است.

نمودار فعلی نشان می‏‎‎‎‎‎‎دهد که دوج، به میانگین متحرک نمایی 26 روزه نزدیک می‏‎‎‎‎‎‎شود. متحرک نمایی 26 روزه، عمدتا در تجزیه و تحلیل بازار سهام استفاده می‏‎‎‎‎‎‎شود و سطح پویایی از حمایت یا مقاوت را براساس میانگین قیمت های بسته شدن 26 روز گذشته ارائه می‏‎‎‎‎‎‎دهد، که به نفع اقدامات اخیر قیمت است. علیرغم ریشه آن در سهام، کاربرد آن در نمودار DogeCoin معتبر به نظر می‏‎‎‎‎‎‎رسد.

منابع:

سایت خبری u.Today

⚠ توجه داشته باشید قصد این مقاله صرفا دراختیار گذاشتن ترجمه ی فارسی اخبار مهم و اطلاع رسانی بوده و مسئولیت تمام سرمایه گذاری ها برعهده شخص شما خواهد بود.⚠
mehdi ahmadi

mehdi ahmadi

برنامه نویس بکند و فرانت با 3 سال سابقه کار، علاقه مند به حوزه متاورس و کریپتو. عاشق نویسندگی ام و سعی دارم اطلاعات اندکم را با شما به اشتراک بگذارم

پست های مرتبط

بازار ارزهای هوش مصنوعی و میم کوین - بهترین عملکرد در 2024
شاخص ترس و طمع بازار کریپتو به بالاترین حد 2 ساله خود رسید
قیمت BONK می تواند افزایش یابد ؟
انتقال 60 میلیون دلار USDT از خزانه تتر به نهنگ ها
مقایسه هوش مصنوعی Gemini گوگل با GPT شرکت OpenAI
روند بازی های Web3 درسال 2024 - آینده بازی های بلاکچینی
مدیرعامل جدید بایننس کیست - آینده Binance پس از ژائو Zhao
جریمه سنگین صرافی بایننس و تاثیر آن بر بازار ارزهای دیجیتال
CoinGecko با خرید Zash تجزیه و تحلیل NFT را به دست آورد
SingularityNet و Dfinity - هوش مصنوعی غیرمتمرکز بلاکچین ICP

0 نظر ثبت شده !

نظرات خود را با ما در میان بگذارید