عصر متاورس
بازار ارزهای هوش مصنوعی و میم کوین - بهترین عملکرد در 2024

بازار ارزهای هوش مصنوعی و میم کوین - بهترین عملکرد در 2024

ارزش فعلی بازار ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی (Crypto AI)، 20 میلیارد دلار است که 7.8 درصد رشد در 24 ساعت گذشته را تجربه کرده است. ارزهای دیجیتال مربوط به حوزه هوش مصنوعی درسال 2024 عملکرد قابل توجهی از خود نشان داده‎‎‎‎‎اند. بازده ترکیبی این ارزها از آغاز سال تاکنون، 76 درصد افزایش یافته است. بازار سکه‎‎‎‎‎‎های هوش مصنوعی، امروز بیش از 7درصد افزایش یافته و ارزش بازار در 24ساعت گذشته را به 19.8 میلیارد دلار رسانده است.

سکه های هوش مصنوعی در 2024 بهترین عملکرد را ثبت کرده اند

لارک دیویس (Lark Davis) کارآفرین و سرمایه گذار بیتکوین، در پلتفرم X اینگونه اظهار می‎‎‎‎‎کند که ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی بالاترین بازدهی را در سال 2024 بین تمام ارزهای دیجیتال داشته اند. 

ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی


پروژه های هوش مصنوعی مانند Fetch.AI، WorldCoin و SingularityNET در هفته‎‎‎‎‎های اخیر افزایش قابل توجهی را تجربه کرده‎‎‎‎‎‎اند و روند صعودی بازار سکه‎‎‎‎‎های مبتنی بر هوش مصنوعی را هدایت می‎‎‎‎‎کنند. برخی از توکن‎‎‎‎‎های هوش مصنوعی در این مدت به سودهای دورقمی دست یافته‎‎‎‎‎اند. 

پروژه هوش مصنوعی WorldCoin با نماد WLD، که هدف آن ایجاد یک هویت و شبکه مالی گسترده برای دستیابی به یک میلیارد کاربر است، شاهد افزایش 222 درصدی توکن WLD خود در یکماه گذشته بوده است. این توکن در 25 فوریه به بالاترین قیمت خود یعنی 9.449 دلار رسید. بااین حال شکایت اخیر ایلان ماسک علیه OpenAI این روند را متوقف کرد.

همچنین پروژه SingularityNET با نماد AGIX، درحال نزدیک‎‎‎‎‎‎تر شدن به نقطه 1 دلار در نمودار هفتگی است و پنجمین هفته متوالی رشد مثبت را نشان می‎‎‎‎‎‎دهد. توکن AGIX نسبت به ماه گذشته 218.5 درصد افزایش یافته و امروز با قیمت 0.85 دلار معامله می‎‎‎‎‎شود.

پروژه Fetch.AI با نماد FET یکی دیگر از پروژه‎‎‎‎‎های هوش مصنوعی است که روند صعودی قابل توجهی را تجربه می‎‎‎‎‎کند. توکن FET در 1 مارس به بالاترین حد خود در 1.66 دلار رسید. قابل ذکر است که Fetch.AI نسبت به ماه گذشته 191 درصد افزایش یافته است.

طبق داده های CoinGecko، بزرگترین کسب‎‎‎‎‎کنندگان ارزهای هوش مصنوعی Octavia، Balance AI و Chacedot بودند که به ترتیب 36.8 درصد، 31.1درصد و 26.4 درصد در 24 ساعته گذشته افزایش یافته‎‎‎‎‎‎اند.

درآمد NVIDIA نیز فراتر از انتظار بود، و منجر به افزایش 272 میلیارد دلار به ارزش بازار آن، تنها در یک روز شد. باتوجه به نقش حیاتی انویدیا در توسعه هوش مصنوعی از طریق تولید تراشه، این موفقیت تاثیر مثبتی بر بازار ارزهای هوش مصنوعی گذاشته است.

رونق در بازار میم کوین ها 

ارزش بازار کریپتو اکنون بیشتر از 2.4 تریلیون دلار است و به سطح قبلی خود پیش از سقوط FTX بازگشته. ازطرفی میم‎‎‎‎‎‎کوین های برتر، بیشتر سود خود را در چند هفته گذشته برگردانده‎‎‎‎‎‎اند.

توکن BONK علیرغم کاهش 30درصدی نسبت به ATH خود، در ماه فوریه بیش از 100 درصد رشد کرد و با موفقیت ضررهای وارد شده در ژانویه را جبران کرد. شیبااینو (SHIB) و دوج‎‎‎‎‎کوین (DOGE) نیز افزایش قابل توجهی داشته‎‎‎‎‎‎اند به طوری که در هفته گذشته به ترتیب 40درصد و 45درصد افزایش یافته اند.

بازار میم کوین‎‎‎‎‎‎ها در روز گذشته با رشد 8 درصدی مواجه بوده و ارزش بازار آن به 33.6 میلیارد دلار رسیده است. این افزایش سریع همچنین باعث افزایش قابل توجهی برای میم کوین‎‎‎‎‎های جدید درحال ظهور شده است. به طوری که میم کوین‎‎‎‎‎های Turbo و Baby Shiba Inu دراین هفته بیش از 100 درصد افزایش یافته‎‎‎‎‎‎اند. 

منبع: سایت خبری CryptoPotato.Com

⚠ توجه داشته باشید قصد این مقاله صرفا دراختیار گذاشتن ترجمه ی فارسی اخبار مهم و اطلاع رسانی بوده و مسئولیت تمام سرمایه گذاری ها برعهده شخص شما خواهد بود.⚠
mehdi ahmadi

mehdi ahmadi

برنامه نویس بکند و فرانت با 3 سال سابقه کار، علاقه مند به حوزه متاورس و کریپتو. عاشق نویسندگی ام و سعی دارم اطلاعات اندکم را با شما به اشتراک بگذارم

پست های مرتبط

بازار ارزهای هوش مصنوعی و میم کوین - بهترین عملکرد در 2024
شاخص ترس و طمع بازار کریپتو به بالاترین حد 2 ساله خود رسید
قیمت BONK می تواند افزایش یابد ؟
انتقال 60 میلیون دلار USDT از خزانه تتر به نهنگ ها
مقایسه هوش مصنوعی Gemini گوگل با GPT شرکت OpenAI
روند بازی های Web3 درسال 2024 - آینده بازی های بلاکچینی
مدیرعامل جدید بایننس کیست - آینده Binance پس از ژائو Zhao
جریمه سنگین صرافی بایننس و تاثیر آن بر بازار ارزهای دیجیتال
CoinGecko با خرید Zash تجزیه و تحلیل NFT را به دست آورد
SingularityNet و Dfinity - هوش مصنوعی غیرمتمرکز بلاکچین ICP

0 نظر ثبت شده !

نظرات خود را با ما در میان بگذارید