عصر متاورس
روند بازی های Web3 درسال 2024 - آینده بازی های بلاکچینی

روند بازی های Web3 درسال 2024 - آینده بازی های بلاکچینی

پیش گفتار 

هنری چانگ (Henry Chang) مدیرعامل شرکت بازی‎‎‎‎‎‎سازی کره جنوبی به نام Wamade طی بیانیه ای به سایت خبری Cointelegraph گفت که: با افزایش اعتمادبه نفس و کسب تجربه بیشتر توسعه دهندگان بازی، باید انتظار آزمایشات بیشتر و استفاده پیچیده‎‎‎‎‎‎‎تری از عناصر بلاکچین در بازی ها در سال آینده را داشته باشیم. 

آینده بازی های بلاکچینی در سال 2024

از آن جایی که بازی‎‎‎‎‎‎های Web3 باوجود بازار خرسی کریپتو انعطاف پذیری بالایی از خود نشان دادند، متخصصان این صنعت پیش بینی کردند که بازی‎‎‎‎‎‎های بلاکچینی درسال آینده پرحادثه‎‎‎‎‎‎تر از قبل خواهد بود. 

هنری چانگ، اعتقاد دارد که بازی‎‎‎‎‎‎های مبتنی بر بلاک چین در سال 2024 افزایش خواهند یافت. چانگ همچنین در بیانیه ای گفت که برنامه‎‎‎‎‎‎های پیچیده‎‎‎‎‎‎تری از وب3 در بازی‎‎‎‎‎‎ها وجود خواهد داشت. ادامه داد: {{ همانطور که توسعه دهندگان بازی، تجربه و اعتمادبه نفس بیشتری به دست می‎‎‎‎‎‎آورند، باید شاهد آزمایش‎‎‎‎‎‎ها و استفاده‎‎‎‎‎‎های پیچیده‎‎‎‎‎‎تری از عناصر بلاکچین در مکانیک و گیم‎‎‎‎‎‎پلی بازی و همچنین تنوع گسترده‎‎‎‎‎‎تری از بازی‎‎‎‎‎‎های Web3 در ژانرهای مختلف باشیم. }}

هنری چانگ همچنین پیشنهاد کرد که با افزایش تعداد بازی‎‎‎‎‎‎هایی که منتشر می‎‎‎‎‎‎شوند، استودیوهای بازی‎‎‎‎‎‎سازی بیشتری باید عناصر Web3 را در مجموعه‎‎‎‎‎‎های خود جای دهند. 

درواقع این به دلیل ویژگی‎‎‎‎‎‎های ذاتی بازی بلاکچینی است که به آن اجازه می‎‎‎‎‎‎دهد، جریان‎‎‎‎‎‎های درآمدی جدیدی را ارائه کند، تجربیات جدیدی ایجاد کند و تعامل جامعه را از طریق ارز دیجیتال، فراگیر کند.

Chang اشاره کرد که بازی‎‎‎‎‎‎های بلاکچینی، مالکیت دارایی‎‎‎‎‎‎های درون بازی را به کاربران باز می‎‎‎‎‎‎گرداند، اقتصاد دنیای واقعی را به بازی می‎‎‎‎‎‎آورد و بازی‎‎‎‎‎‎ها را با گره زدن آن‎‎‎‎‎‎ها در یک "کل منسجم" قابل اجرا می‎‎‎‎‎‎کند.

Bartosz Skwarczek، بنیان گذار و مدیرعامل G2A Capital Group (شرکتی که پشت بازار بازی G2A قرار دارد)، صحبت‎‎‎‎‎‎های Chang را تکرار کرد و افزود: {{ درسال 2024، همکاری بیشتری بین فعالان صنعت سنتی و استارت‎‎‎‎‎‎آپ ‎‎‎‎‎‎های Web3 وجود خواهد داشت. }}

طبق یک بیانیه مطبوعاتی در 2 نوامبر که از Wemade منتشر شد؛ مایکروسافت از شرکت Wemade با فشار وب3 حمایت می‎‎‎‎‎‎کند. در 16 نوامبر نیز، Skwarczek's G2A، بازار NFT های خودرا با تمرکز بر بازی‎‎‎‎‎‎های Web3 راه اندازی کرد.  

همانطور که Skwarczek به Cointelegraph گفت، همکاری‎‎‎‎‎‎های بیشتر منجر به پذیرش بیشتر بازی‎‎‎‎‎‎های وب3 خواهد شد. اسکوارچک دراین باره می‎‎‎‎‎‎گوید: {{ با دسترسی بهبود یافته و رابط‎‎‎‎‎‎های کاربرپسند، می‎‎‎‎‎‎توانیم انتظار طراحی‎‎‎‎‎‎های پیچیده‎‎‎‎‎‎تر برای بازی‎‎‎‎‎‎ها و مکانیک‎‎‎‎‎‎های گیم‎‎‎‎‎پلی جذاب‎‎‎‎‎‎تری ارائه دهیم که مخاطبان بیشتری را جذب کند. }}

مدیراجرایی معتقد است که ادغام NFTها به عنوان عناصر درون بازی و ظهور یک بازی Web3 با رتبه واقعی AAA ممکن است کاتالیزوری برای تعریف مجدد بازی های بلاکچینی در سال جدید باشد. 

چگونه بازی های Web3 می توانند کاربران بیشتری را جذب کنند؟

درسال 2024 چیزهای زیادی وجود دارد که باید انتظار آن‎‎‎‎‎‎ها را داشته باشیم، یکی از بزرگترین چالش‎‎‎‎‎‎های پیش رو در بازی‎‎‎‎‎‎های بلاکچینی، استفاده از پایگاه بازیکنان گسترده‎‎‎‎‎‎‎‎‎تر است. به گفته چانگ، فناوری بلاکچین برای اکثر طراحان و توسعه دهندگان بازی همچنان پیچیدگی دارد. این بدان معناست که خود کاربران برای درک این فناوری مشکل خواهند داشت.

باوجود این موانع، چانگ معتقد است که هموارتر کردن ادغام عناصر Web3 برای توسعه دهندگان در بازی‎‎‎‎‎‎هایشان، و بصری‎‎‎‎‎‎تر کردن بخش‎‎‎‎‎‎های بلاکچین و بومی‎‎‎‎‎‎تر کردن بازی‎‎‎‎‎‎ها، می‎‎‎‎‎‎تواند مشکل را حل کند. درک این موارد برای بازیکن‎‎‎‎‎‎های معمولی، به آن‎‎‎‎‎‎ها امکان می‎‎‎‎‎‎دهد تا خیلی سریع سازگار شوند و درنهایت این امر می‎‎‎‎‎‎تواند به پذیرش گسترده‎‎‎‎‎‎تر Web3 در بازی منجر شود.

Skwarczek درهمین حین تکرار می‎‎‎‎‎‎کند که: {{ باید یک عنوان پیشگامانه وب3 وجود داشته باشد که استاندارد بازی‎‎‎‎‎‎های بلاکچین را تعیین کند و تجربه کلی بازیکنان را افزایش دهد. این قطعه گمشده ای است که توجه Web3 و پذیرش انبوه را به خود جلب می‎‎‎‎‎‎کند. }}

منبع خبری : وبسایت کوین‎‎‎‎‎‎‎تلگراف

⚠ توجه داشته باشید قصد این مقاله صرفا دراختیار گذاشتن ترجمه ی فارسی اخبار مهم و اطلاع رسانی بوده و مسئولیت تمام سرمایه گذاری ها برعهده شخص شما خواهد بود.⚠
mehdi ahmadi

mehdi ahmadi

برنامه نویس بکند و فرانت با 3 سال سابقه کار، علاقه مند به حوزه متاورس و کریپتو. عاشق نویسندگی ام و سعی دارم اطلاعات اندکم را با شما به اشتراک بگذارم

پست های مرتبط

بازار ارزهای هوش مصنوعی و میم کوین - بهترین عملکرد در 2024
شاخص ترس و طمع بازار کریپتو به بالاترین حد 2 ساله خود رسید
قیمت BONK می تواند افزایش یابد ؟
انتقال 60 میلیون دلار USDT از خزانه تتر به نهنگ ها
مقایسه هوش مصنوعی Gemini گوگل با GPT شرکت OpenAI
روند بازی های Web3 درسال 2024 - آینده بازی های بلاکچینی
مدیرعامل جدید بایننس کیست - آینده Binance پس از ژائو Zhao
جریمه سنگین صرافی بایننس و تاثیر آن بر بازار ارزهای دیجیتال
CoinGecko با خرید Zash تجزیه و تحلیل NFT را به دست آورد
SingularityNet و Dfinity - هوش مصنوعی غیرمتمرکز بلاکچین ICP

0 نظر ثبت شده !

نظرات خود را با ما در میان بگذارید