عصر متاورس
لیدو Lido، از راه اندازی استیکینگ در لایه دوم اتریوم خبر داد

لیدو Lido، از راه اندازی استیکینگ در لایه دوم اتریوم خبر داد

لیدو فایننس Lido Finance اعلام کرده است که قصد دارد خدمات سهامداری ETH خود را در کل سیستم L2 تا زمانی که شبکه‌های خاص «فعالیت اقتصادی نشان داده باشند» ارائه دهد.

Lido Finance، ارائه‌دهنده خدمات اشتراک ارز دیجیتال، برنامه‌های خود را برای گسترش پشتیبانی از اتر (stETH) در سراسر اکوسیستم شبکه‌های لایه ۲ اتریوم (L2) اعلام کرده است.

روز دوشنبه در یک پست وبلاگ تیم لیدو Lido، اعلام داشت که ابتدا با پشتیبانی از اتر ETH، از طریق پل دوطرفه به L2s بااستفاده از stETH رپد (wstETH) آغاز خواهد کرد. و درنهایت به کاربران این قابلیت را می دهد تا مستقیما روی L2 ها بدون نیاز به بازگرداندن دارایی‌هایشان به شبکه اصلی اتریوم سهام داشته باشند.

از نظر لایه دوم L2 های شریک، تیم اظهار داشت خدمات استیکینگ پل شده (رپد شده) خودرا با Argent و Aztec، یکپارچه کرده بود، همچنین افزود که مجموعه بعدی مشارکت ها و ادغام ها طی چند هفته آینده رونمایی خواهد شد.

هنگامی که پشتیبانی کامل سهام لایه دوم آماده شد، Lido خاطرنشان کرد که ابتدا با Arbitrum و Optimism لایه دوم شروع خواهد کرد و سپس به دیگر لایه دوم هایی که به اندازه کافی فعالیت اقتصادی نشان داده اند گسترش خواهد یافت.

باتوجه به اینکه لایه های دوم برای کاهش هزینه تراکنش های اتریوم طراحی شده اند، این تیم تبلیغ می کند که، این حرکت به کاربران امکان می دهد، ETHرا با کارمزدهای کمتری به اشتراک بگذارند و در عین حال دسترسی به مجموعه جدیدی از برنامه های DeFi را برای افزایش بازدهی به دست آورند.

چندین نوع L2 "لایه دوم" وجود دارد. ما معتقدیم که در آینده، بخش بزرگی (اگر نه اکثریت) از فعالیت‌های اقتصادی و حجم معاملات به شبکه‌های لایه 2 استفاده عمومی و هدف خاص منتقل می‌شود.

طبق این بیانیه : "هریک از شبکه ها برای حمایت از فعالیت های اقتصادی کاربران خود و اطمینان از این که همه ی کاربران شبکه های اکوسیستم اتریوم، توانایی مشارکت در ایمن سازی اتریوم را دارند، از راه حل هایی استفاده می کنند و یا نیاز به راه حل هایی دارند. "

براساس وبسایت رسمی Lido، درحال حاضر بیش از 4.2میلیون اترETH در پلتفرم سهام دارد که ارزش آن چیزی حدود 6.5 میلیارد دلار است. که آن را به یکی از بزرگترین ارائه دهندگان از نظر ارزش کل stETH و درکل از نظر ارزش کل قفل شده و TVL، برای پلتفرم های مالی غیرمتمرکز DeFi تبدیل می کند.  

منبع خبری : cointelegraph

⚠ توجه داشته باشید قصد این مقاله صرفا دراختیار گذاشتن ترجمه ی فارسی اخبار مهم و اطلاع رسانی بوده و مسئولیت تمام سرمایه گذاری ها برعهده شخص شما خواهد بود.⚠
mehdi ahmadi

mehdi ahmadi

برنامه نویس بکند و فرانت با 3 سال سابقه کار، علاقه مند به حوزه متاورس و کریپتو. عاشق نویسندگی ام و سعی دارم اطلاعات اندکم را با شما به اشتراک بگذارم

پست های مرتبط

بازار ارزهای هوش مصنوعی و میم کوین - بهترین عملکرد در 2024
شاخص ترس و طمع بازار کریپتو به بالاترین حد 2 ساله خود رسید
قیمت BONK می تواند افزایش یابد ؟
انتقال 60 میلیون دلار USDT از خزانه تتر به نهنگ ها
مقایسه هوش مصنوعی Gemini گوگل با GPT شرکت OpenAI
روند بازی های Web3 درسال 2024 - آینده بازی های بلاکچینی
مدیرعامل جدید بایننس کیست - آینده Binance پس از ژائو Zhao
جریمه سنگین صرافی بایننس و تاثیر آن بر بازار ارزهای دیجیتال
CoinGecko با خرید Zash تجزیه و تحلیل NFT را به دست آورد
SingularityNet و Dfinity - هوش مصنوعی غیرمتمرکز بلاکچین ICP

0 نظر ثبت شده !

نظرات خود را با ما در میان بگذارید