عصر متاورس
اتریوم در لحظات حساس خود قرار دارد

اتریوم در لحظات حساس خود قرار دارد

دومین ارزدیجیتال بزرگ در بازار چه از لحاظ بنیادی و چه از لحاظ فنی بر سر دوراهی قرار دارد، زیرا به روزرسانی ادغام که مدت ها در انتظار آن بوده ایم، نزدیک است و وضعیت بازار در کوتاه مدت نگران کننده به نظر می رسد.

اتریوم در مبارزه، مقاوت می کند  

علیرغم کاهش فشار بر بازار ارزهای دیجیتال، اتریوم همچنان در تلاش است تا از کانال تثبیتی که در ژوئن(خرداد) وارد شده بود عبور کند. اتریوم طی چند هفته گذشته در محدوده 1000 تا 1200 دلار معامله شده است که نوسانات نسبتاً کمی را نشان می دهد. 

تصویر از TradingView



با رسیدن اتریوم به 1210 دلار، برای سومین بار از زمان ورود به محدوده معاملاتی، با مقاومت قابل مشاهده(در تصویر بالا) مواجه شد. با در نظر گرفتن افزایش احتمالی جریان‌های ورودی پس از به‌روزرسانی موفقیت‌آمیز Merge، یک پیشرفت موفقیت‌آمیز ممکن است به کاتالیزوری برای افزایش احتمالی بازگشت اتریوم تبدیل شود.

کانال‌های تثبیت پس از رالی‌های بی‌ثبات غیرمعمول نیستند، زیرا منعکس‌کننده تمایل بازار برای "سرد شدن" و تعیین جهت حرکت بعدی هستند، به خصوص اگر عدم اطمینان در بین سرمایه‌گذاران حاکم باشد.

رشد اساسی شبکه 

به روزرسانی Merge، یکی از مهم ترین عواملی است که ممکن است به طور احتمالی، پذیرش انبوه اتریوم را ممکن سازد، چراکه احتمال می رود شبکه علاوه بر افزایش امنیت، مقیاس پذیرتر و عملیاتی تر شود. 

علاوه بر این، از آن جایی که انتظار داریم انتشار اتریوم کاهش یابد، اتریوم به عنوان یک دارایی کاهش تورم نیز خواهد داشت. همانطوری که تجربه در طول زمان نشان می دهد، متاسفانه سرمایه گذاران هنوز آمادگی خرید سکه های بیشتر را ندارند، این درحالی است که از کاهش عرضه آن به طور مداوم، مطلع هستند.

در زمان انتشار، اتریوم با قیمت 1227 دلار معامله می شود و فعالانه تلاش می کند تا مقاومت مرز بالایی کانال تثبیت را بشکند در حالی که حدود 3 درصد افزایش قیمت را در 24 ساعت گذشته نشان می دهد.

منبع خبری : U.TODAY

⚠ توجه داشته باشید قصد این مقاله صرفا دراختیار گذاشتن ترجمه ی فارسی اخبار مهم و اطلاع رسانی بوده و مسئولیت تمام سرمایه گذاری ها برعهده شخص شما خواهد بود.⚠
mehdi ahmadi

mehdi ahmadi

برنامه نویس بکند و فرانت با 3 سال سابقه کار، علاقه مند به حوزه متاورس و کریپتو. عاشق نویسندگی ام و سعی دارم اطلاعات اندکم را با شما به اشتراک بگذارم

پست های مرتبط

بازار ارزهای هوش مصنوعی و میم کوین - بهترین عملکرد در 2024
شاخص ترس و طمع بازار کریپتو به بالاترین حد 2 ساله خود رسید
قیمت BONK می تواند افزایش یابد ؟
انتقال 60 میلیون دلار USDT از خزانه تتر به نهنگ ها
مقایسه هوش مصنوعی Gemini گوگل با GPT شرکت OpenAI
روند بازی های Web3 درسال 2024 - آینده بازی های بلاکچینی
مدیرعامل جدید بایننس کیست - آینده Binance پس از ژائو Zhao
جریمه سنگین صرافی بایننس و تاثیر آن بر بازار ارزهای دیجیتال
CoinGecko با خرید Zash تجزیه و تحلیل NFT را به دست آورد
SingularityNet و Dfinity - هوش مصنوعی غیرمتمرکز بلاکچین ICP

0 نظر ثبت شده !

نظرات خود را با ما در میان بگذارید