عصر متاورس
امارات از اولین بیمارستان متاورسی در ماه اکتبر 2022 رونمایی خواهد کرد

امارات از اولین بیمارستان متاورسی در ماه اکتبر 2022 رونمایی خواهد کرد

Thumbay Group، که یک شرکت خصوصی در امور مراقبت های بهداشتی است، قصد دارد اولین بیمارستان متاورسی را در امارات متحده عربی برای منطقه خلیج فارس راه اندازی کند، یکی از مقامات ارشد این شرکت، اظهار داشت که گروه درتلاش برای رونمایی از بیمارستان نهایتا تا ماه اکتبر امسال خواهد بود.

گروه Thumbay، اولین بیمارستان مجازی را در امارات راه اندازی نمود.

دکتر Moideen بنیان گذار این شرکت، اظهار داشت که بیمارستان نام برده، یک مرکز مراقبت بهداشتی و کاملا مجازی خواهد بود، به این صورت که بیماران می توانند توسط آواتار های خود، از پزشکان مشورت بگیرند. 

با افزایش سریع توریسم های پزشکی، دکتر Moideen افزود : افراد قادر هستند تا با سرعتی شبیه به جت نگاهی اجمالی به این بیمارستان متاورسی انداخته و از مرکز مراقبت های بهداشتی بازدید به عمل آورند. 

همچنین برای اینکه کارکنان Thumbays بدانند که چگونه باید درمتاورس مسیر خودرا طی کنند، بیمارستان خدمات شرکتی را برای آموزش به همه پزشکان درمورد نحوه رسیدگی به بیماران در فضای مجازی استخدام کرده است. 

بااین حال تصمیمی دررابطه با این هزینه ها اتخاذ نشده، اما بنیان گذار این شرکت اظهار داشت که احتمالا این هزینه ها از دریافتی مشاوره راه دور توسط اپراتور های مراقبت های بهداشتی، پوشش خواهد یافت.

معاون گروه Thumbay، یکی دیگر از جنبه های این بیمارستان مجازی را فاش کرد و اظهار داشت که گروه Thumbay هوش مصنوعی (AI) را درسیستم این بیمارستان ادغام خواهد کرد.

با یک سیستم مجهز به هوش مصنوعی، چهره افراد پس از ورود به بیمارستان و همچنین شماره پلاک خودروها، توسط دوربین های مداربسته قابل شناسایی خواهند بود.

نکته جالب توجه تر این است که قبل از ورود بیمار به بخش پذیرش یک پرونده برای وی باز خواهد شد، چراکه نیازی به هویت نیست. همچنین معاون رئیس جمهور اعلام کرد که گروه همین سیستم را برای تمامی تاسیسات Thumbays به کار می بندد. 

به عنوان مثال، اگر بیمار به داروخانه مراجعه کند، سیستم به طور خودکار به داروساز نشان می دهد که بیمار برای داروهای تجویز شده او اینجاست.

Thumbay برای بیماران مراقبت های ویژه از فناوری AR و VR (واقعیت مجازی و واقعیت افزوده) استفاده خواهد کرد

این بیمارستان فناوری VR و AR را برای کمک به بیماران فلج یا بیمارانی که نیاز به مراقبت های طولانی دارند معرفی کرده  تا بتوانند با خانه و خانواده خود درتماس باشند. این بیماران می توانند از عینک های واقعیت مجازی برای تماس با خویشاوندان خود استفاده کنند که حتی از لحاظ روانی هم باعث بهبود آن ها خواهد شد.

علاوه براین Thumbay Group، قصد دارد خدمات بهداشتی بی نظیری را ارائه دهد که به امارات متحده عربی نیز محدود نمی شود، بلکه اتباع خارجی که برای درمان به این جا می آیند نیز از این خدمات بی بهره نخواهند بود.

با فناوری AR و VR، بیماران لاعلاج  می توانند محیط خانه خود را احساس کنند، معاون رئیس جمهور درادامه افزود : "این بیمارستان برای درآغوش گرفتن اکوسیستم دیجیتال و استفاده از فناوری های خود برای ارائه مراقبت های بهداشتی کامل به مردم، مصمم است  " 

امارات متحده عربی به سرعت درحال تبدیل شدن به یک فعال پیشرو در دنیای مجازی است و موسسات دولتی و خصوصی، بخش هایی از فعالیت خودشان را به متاورس منتقل می کنند. دبی اخیرا میزبان اولین عروسی خود در متاورس بوده است، جایی که زوج ها درکنار خانواده و دوستان با استفاده از ابزار های واقعیت مجازی درآن شرکت داشتند. این کشور حاشیه خلیج فارس، سرمایه گذاری زیادی بر ارزهای دیجیتال و فناوری بلاکچین انجام داده و بااضافه شدن متاورس به طرح خود، دبی را در موقعیت تسلط قرار می دهد. پس از راه اندازی اولین بیمارستان مجازی متاورس، توریسم پزشکی (افرادی که برای درمان به اینجا سفر می کنند)، به شدت رونق خواهد گرفت.

 منبع خبری : Crypto.news

⚠ توجه داشته باشید قصد این مقاله صرفا دراختیار گذاشتن ترجمه ی فارسی اخبار مهم و اطلاع رسانی بوده و مسئولیت تمام سرمایه گذاری ها برعهده شخص شما خواهد بود.⚠
mehdi ahmadi

mehdi ahmadi

برنامه نویس بکند و فرانت با 3 سال سابقه کار، علاقه مند به حوزه متاورس و کریپتو. عاشق نویسندگی ام و سعی دارم اطلاعات اندکم را با شما به اشتراک بگذارم

پست های مرتبط

بازار ارزهای هوش مصنوعی و میم کوین - بهترین عملکرد در 2024
شاخص ترس و طمع بازار کریپتو به بالاترین حد 2 ساله خود رسید
قیمت BONK می تواند افزایش یابد ؟
انتقال 60 میلیون دلار USDT از خزانه تتر به نهنگ ها
مقایسه هوش مصنوعی Gemini گوگل با GPT شرکت OpenAI
روند بازی های Web3 درسال 2024 - آینده بازی های بلاکچینی
مدیرعامل جدید بایننس کیست - آینده Binance پس از ژائو Zhao
جریمه سنگین صرافی بایننس و تاثیر آن بر بازار ارزهای دیجیتال
CoinGecko با خرید Zash تجزیه و تحلیل NFT را به دست آورد
SingularityNet و Dfinity - هوش مصنوعی غیرمتمرکز بلاکچین ICP

0 نظر ثبت شده !

نظرات خود را با ما در میان بگذارید