عصر متاورس
ریپل "XRP" دراین هفته به نقاط عطف مهمی دست یافته و از سایر آلتکوین ها جلوتر رفته

ریپل "XRP" دراین هفته به نقاط عطف مهمی دست یافته و از سایر آلتکوین ها جلوتر رفته

داده های تحلیلی نشان می دهد ریپل "XRP" دراین هفته به نقاط عطف مهمی دست یافته و از سایر آلتکوین ها جلوتر رفته است

Santiment گزارشاتی را درباره جابه جایی مقادیر زیادی از توکن های خفته XRP منتشر کرده است، دراین حال براساس Whale Alert، حدود 375 میلیون XRP را طی دوروز گذشته جابه جا شده است.

بسیاری از XRP های غیرفعال جابه جا می شوند

Santiment طی توییت اخیر خود اظهار داشت که در هفته گذشته XRP که هفتمین ارزدیجیتال در جدول و وابسته به ریپل می باشد، به چند نقطه عطف بزرگ دست یافته است و دراین میان چندین کیف پول فعال شروع به جابه جایی محتویات خود کرده اند.

علاوه براین Santiment، داده های نموداری را به اشتراک گذاشت که براساس آن، چندین کیف بزرگ XRP غیرفعال نیز، شروع به جابه جایی سکه های خود کرده اند. گروه تجزیه و تحلیل Santiment اعلام داشت که به نظارت دقیق بر ده توکن برتر ادامه خواهد داد.

طبق گزارش U.TODAY، پس از این که مدیر سابق ریپل سرانجام بقیه دارایی های XRP خودرا فروخت، انتقال های بزرگ XRP توسط پلتفرم ردیابی Whale Alert مشاهده شد. این انتقال های عظیم XRP به جهت برداشت ارزهای دیجیتال از مبادلات FTX و Bitstamp انجام شده است.

375 میلیون XRP در گردش

براساس Whale Alert (یک پلتفرم محبوب که حرکات ارزهای دیجیتال را ردیابی و بررسی می کند.)، در 48 ساعت اخیر مجموع 374.5میلیون XRP انتقال یافته، که بزرگترین جابه جایی آن چیزی حدود 155میلیون توکن را شامل می شود. 

انتقال 150میلیون XRP توسط صرافی بایننس "Binance" به Bittrex انجام شده و درهمین حین صرافی FTX نزدیک به 63.5 میلیون توکن را به BitGo منتقل کرد و Bitstamp نیز 46 میلیون XRP را به همان مقصد "BitGo" منتقل کرده است. BitGo که سال گذشته توسط Galaxy Digital مایک نووگراتز خریداری شد، خدمات نگهداری رمزارز را به شرکت‌ها و موسسات مالی مختلف از جمله آزمایشگاه‌های ریپل ارائه می‌دهد.

همچنین، صرافی بزرگ ایالات متحده Bittrex نیز 60 میلیون و 50 میلیون XRP را به ترتیب به Bitstamp و Bitso، منتقل کرد.

منبع خبری : U.TODAY

⚠ توجه داشته باشید قصد این مقاله صرفا دراختیار گذاشتن ترجمه ی فارسی اخبار مهم و اطلاع رسانی بوده و مسئولیت تمام سرمایه گذاری ها برعهده شخص شما خواهد بود.⚠
mehdi ahmadi

mehdi ahmadi

برنامه نویس بکند و فرانت با 3 سال سابقه کار، علاقه مند به حوزه متاورس و کریپتو. عاشق نویسندگی ام و سعی دارم اطلاعات اندکم را با شما به اشتراک بگذارم

پست های مرتبط

بازار ارزهای هوش مصنوعی و میم کوین - بهترین عملکرد در 2024
شاخص ترس و طمع بازار کریپتو به بالاترین حد 2 ساله خود رسید
قیمت BONK می تواند افزایش یابد ؟
انتقال 60 میلیون دلار USDT از خزانه تتر به نهنگ ها
مقایسه هوش مصنوعی Gemini گوگل با GPT شرکت OpenAI
روند بازی های Web3 درسال 2024 - آینده بازی های بلاکچینی
مدیرعامل جدید بایننس کیست - آینده Binance پس از ژائو Zhao
جریمه سنگین صرافی بایننس و تاثیر آن بر بازار ارزهای دیجیتال
CoinGecko با خرید Zash تجزیه و تحلیل NFT را به دست آورد
SingularityNet و Dfinity - هوش مصنوعی غیرمتمرکز بلاکچین ICP

0 نظر ثبت شده !

نظرات خود را با ما در میان بگذارید