عصر متاورس
هشدار ایلان ماسک به سرمایه گذاران دوج کوین DogCoin

هشدار ایلان ماسک به سرمایه گذاران دوج کوین DogCoin

پیش گفتار 

ایلان ماسک (مدیرعامل تسلا)، که به دلیل نفوذ قابل توجه در حوزه کریپتو، شهرت بسیاری پیدا کرده است. به سرمایه گذاران درباره خطرات احتمالی سرمایه گذاری در دوج‎‎‎‎‎‎کوین Dogcoin، هشدار می‎‎‎‎‎دهد.

جزئیات خبر

ایلان ماسک Elon Musk، که به دلیل اقدامات عجیب در حوزه ارزهای دیجیتال شهرت بسیاری پیدا کرده، روز 3 شنبه (دوم خرداد) در نشست "شورای مدیرعامل وال استریت ژورنال"، به سرمایه گذاران دوج‎‎‎‎‎‎‎‎کوین، هشدار می‎‎‎‎‎دهد.

ایلان ماسک همچنان از طرفداران اصلی این "میم‎‎‎‎‎‎کوین" است، بااین حال طی نشستی که به صورت مجازی با وال استریت ژورنال در لندن برگزار شد، اعلام کرد ::{{ من توصیه نمی‎‎‎‎‎کنم کسی پس انداز زندگی خودرا صرف دوج‎‎‎‎‎‎‎‎کوین کند، همچنین توصیه نمی‎‎‎‎‎کنم مزرعه خودرا روی دوج‎‎‎‎‎‎‎‎کوین شرط بندی کنید }}.

این کارآفرین بحث برانگیز، به سرمایه گذاران هشدار می‎‎‎‎‎دهد که همه چیز را روی ارزهای دیجیتال "میم"، قرار ندهند. 

بااین وجود، ایلان ماسک آشکارا اظهار می‎‎‎‎‎کند که Dogcoin، جایگاه ویژه ای برای او دارد. ایلان ماسک با انتساب این سکه به "شوخ طبعی" و ماهیت "سگ بودن" آن، دوج‎‎‎‎‎‎‎‎کوین را به عنوان ارزدیجیتال موردعلاقه شخصی خود، تایید می‎‎‎‎‎کند. 

پشتیبانی پیاپی ایلان ماسک از دوج‎‎‎‎‎‎‎‎کوین، مشخصات دوج‎‎‎‎‎‎‎‎کوین را به شکل قابل توجهی ارتقا داده است. ایلان ماسک که خودش را "پدر دوج" می‎‎‎‎‎خواند، نقش اساسی در افزایش قیمت این میم‎‎‎‎‎‎کوین ایفا کرده است. در اوایل سال 2021، شاهد افزایش قیمت شدیدی بودیم که عمدتا به دلیل توییت های ایلان ماسک درباره این ارزدیجیتال بوده است. او اظهار داشت که : ارتباط "شوخ طبعی" و "سگ"(باوجود نوسانات و خطرات مرتبط با چنین سرمایه گذاری هایی)، این سکه را برایش بسیار دوست داشتنی می‎‎‎‎‎کند. 

برخلاف انتظار سرمایه گذاران ...

کاربران جامعه دوج‎‎‎‎‎‎‎‎کوین، به دلیل خریداری شبکه رسانه اجتماعی توییتر توسط ایلان ماسک، و همچنین ادغام احتمالی دوج‎‎‎‎‎‎‎‎کوین، به عنوان یک روش پرداخت دراین پلتفرم، انتظار افزایش قیمت قابل توجهی برای این ارزدیجیتال داشتند. بااین حال این ادغام، محقق نشده و انتظارات تاحدودی خنثی شدند. این امر برخی از حامیان دوج را، درحالت ناامیدی قرار داد. 

همچنین در اوایل ماه آوریل، ایلان ماسک برای مدت کوتاهی، لوگوی پرنده آبی توییتر را به نماد دوج‎‎‎‎‎‎‎‎کوین تغییر داد و این حرکت را طی یک توییت تایید کرد. این حرکت مختصر، منجر به ایجاد هیجان در جامعه کاربران شده و ارزش Dogcoin را تا 8% افزایش داد. اما این تغییر لوگو، زودگذر بوده و پس از مدت کوتاهی به نماد اولیه (پرنده آبی) بازگردانده شد. 

آخرین اقدام ایلان ماسک، انتخاب لیندا یاکارینو (Linda Yaccarino) به عنوان مدیرعامل جدید توییتر بود. به این معنا که؛ بااین تغییر مدیریت، احتمال ادغام Dogcoin به عنوان یک روش پرداخت در توییتر، به شدت کاهش می‎‎‎‎‎یابد. 

* لیندا یاکارینو، در گذشته رئیس تبلیغات جهانی بوده و در NBCUniversal فعالیت کرده است. 

منابع خبری : سایت خبری U.Today و WSJ.Com (The Wall Street Journal)

⚠ توجه داشته باشید قصد این مقاله صرفا دراختیار گذاشتن ترجمه ی فارسی اخبار مهم و اطلاع رسانی بوده و مسئولیت تمام سرمایه گذاری ها برعهده شخص شما خواهد بود.⚠
mehdi ahmadi

mehdi ahmadi

برنامه نویس بکند و فرانت با 3 سال سابقه کار، علاقه مند به حوزه متاورس و کریپتو. عاشق نویسندگی ام و سعی دارم اطلاعات اندکم را با شما به اشتراک بگذارم

پست های مرتبط

بازار ارزهای هوش مصنوعی و میم کوین - بهترین عملکرد در 2024
شاخص ترس و طمع بازار کریپتو به بالاترین حد 2 ساله خود رسید
قیمت BONK می تواند افزایش یابد ؟
انتقال 60 میلیون دلار USDT از خزانه تتر به نهنگ ها
مقایسه هوش مصنوعی Gemini گوگل با GPT شرکت OpenAI
روند بازی های Web3 درسال 2024 - آینده بازی های بلاکچینی
مدیرعامل جدید بایننس کیست - آینده Binance پس از ژائو Zhao
جریمه سنگین صرافی بایننس و تاثیر آن بر بازار ارزهای دیجیتال
CoinGecko با خرید Zash تجزیه و تحلیل NFT را به دست آورد
SingularityNet و Dfinity - هوش مصنوعی غیرمتمرکز بلاکچین ICP

2 نظر ثبت شده !

  1. سلام

  1. سلام، چطور می تونم کمکتون کنم ؟

    اگر نیاز به مشاوره دارید، بهتره از چت آنلاین با ادمین های سایت در ارتباط باشید

  1. با سلام از انجاییکه حرف های سرمایه گذارانی مثل ایشون را هیچموقع نبایدحقیقت پنداشت میشه انتظار داشت که شاید سود سرشاری قراره به این میم کوین سرازیر شودو بایستی قیمت پایینتر بیایدوایشان دوباره همراه با عوامل شروع به خریدهای نهنگ گونه کنند.

  1. سلام ممنون از نظر شما، 

    بله موافقم تاحدودی، متاسفانه کاربران کریپتو به شدت تحت تاثیر این سرمایه گذار هستند. 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید