عصر متاورس
دوج کوین، توییتر، ایلان ماسک - افزایش 30درصدی DogeCoin

دوج کوین، توییتر، ایلان ماسک - افزایش 30درصدی DogeCoin

شیرین کاری جدید ایلان ماسک، منجر به افزایش قیمت شت‎‎‎‎‎‎‎‎کوین Doge شد!

 قیمت دوج کوین پس از افزایش 30 درصدی در یک روز گذشته، به بالاترین حد خود در چهار ماه اخیر رسید (0.1 دلار) و ایلان ماسک و توییتر، یک بار دیگر باعث تشنج بازار شدند.

افزایش قیمت دوج کوین DogeCoin توسط ایلان ماسک

به نظر می‎‎‎‎‎‎‎رسد شوخی آوریل باشد. توییتر ( متعلق به ایلان ماسک ) روز گذشته لوگوی رسمی پرنده آبی خودرا به نماد دوج‎‎‎‎‎‎کوین DogeCoin تغییر داد. (یک میم‎‎‎‎‎‎‎‎کوین با نماد سگ شیبااینو). ماسک با انتشار یک توییت این تغییرات را به رسمیت شناخت.

هنگام ورود به توییتر، پرنده آبی که در صفحه بارگیری ظاهر می‎‎‎‎‎‎‎شد، اکنون با نمادی از Doge جایگزین شده. همچنین نمادی که برای بازگشت به صفحه اصلی فید توییتر - گوشه سمت چپ بالا در مرورگر دسکتاپ -  استفاده می‎‎‎‎‎‎‎شود، با این نماد جایگزین شده. صفحه ورود نیز، با یک تصویر بزرگ از Doge که اکنون پرنده آبی را پوشش می‎‎‎‎‎‎‎دهد، تغییر کرده است.

دوج‎‎‎‎‎‎کوین DogeCoin در ساعت 13:05 روز دوشنبه، با قیمت 0.076 دلار معامله می‎‎‎‎‎‎‎شد. پیش از این که تغییر ناگهانی توییتر منجر به افزایش قیمت شود. اکنون با قیمت 0.1 دلار در صرافی ها معامله می‎‎‎‎‎‎‎شود. اما در ساعت گذشته، شاهد کاهش سود در این میم‎‎‎‎‎‎کوین بوده ایم. 

طی سال های اخیر، ایلان ماسک خودرا "پدر دوج" لقب داده و با توییت های مرموز خود، در بازار DogeCoin هیجان ایجاد کرده. قبل از این هم درباره اضافه کردن گزینه پرداخت برای خدمات توییتر به واسطه Doge بحث کرده است. 

سرمایه گذاری های دیگر ایلان ماسک، تسلا Tesla و اسپیس ایکس Space X نیز میم‎‎‎‎‎‎‎کوین Doge را برای محصولات تجاری خود، پذیرفته اند.

منبع خبری : U.Today - CryptoPotat

⚠ توجه داشته باشید قصد این مقاله صرفا دراختیار گذاشتن ترجمه ی فارسی اخبار مهم و اطلاع رسانی بوده و مسئولیت تمام سرمایه گذاری ها برعهده شخص شما خواهد بود.⚠
mehdi ahmadi

mehdi ahmadi

برنامه نویس بکند و فرانت با 3 سال سابقه کار، علاقه مند به حوزه متاورس و کریپتو. عاشق نویسندگی ام و سعی دارم اطلاعات اندکم را با شما به اشتراک بگذارم

پست های مرتبط

بازار ارزهای هوش مصنوعی و میم کوین - بهترین عملکرد در 2024
شاخص ترس و طمع بازار کریپتو به بالاترین حد 2 ساله خود رسید
قیمت BONK می تواند افزایش یابد ؟
انتقال 60 میلیون دلار USDT از خزانه تتر به نهنگ ها
مقایسه هوش مصنوعی Gemini گوگل با GPT شرکت OpenAI
روند بازی های Web3 درسال 2024 - آینده بازی های بلاکچینی
مدیرعامل جدید بایننس کیست - آینده Binance پس از ژائو Zhao
جریمه سنگین صرافی بایننس و تاثیر آن بر بازار ارزهای دیجیتال
CoinGecko با خرید Zash تجزیه و تحلیل NFT را به دست آورد
SingularityNet و Dfinity - هوش مصنوعی غیرمتمرکز بلاکچین ICP

1 نظر ثبت شده !

  1. سلام ازدوستان خوب متشکریم

  1. ممنون از نظر شما

نظرات خود را با ما در میان بگذارید