عصر متاورس
جریمه سنگین صرافی بایننس و تاثیر آن بر بازار ارزهای دیجیتال

جریمه سنگین صرافی بایننس و تاثیر آن بر بازار ارزهای دیجیتال

پیش گفتار

Richard Teng ریچارد تنگ (مدیرعامل جدید بایننس)، با وجود موافقت با جریمه 4.3 میلیارد دلاری از سوی مقامات آمریکایی همچنان به سلامت مالی صرافی بایننس ایمان دارد.

محتوای خلاصه:

1- Binance بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در جهان، به جرم خود اعتراف کرده و با پرداخت 4.3 میلیارد دلاری برای حل و فصل اتهامات پولشویی که توسط وزارت دادگسترش آمریکا وضع شده، موافقت کرده است.

2- مدیرعامل و بنیان‎‎‎‎‎گذار بایننس Chang Peg Zhao (CZ)، به جرم خود اعتراف کرده و باکناره گیری از سمت خود، موافقت کرده است. او 50 میلیون دلار برای تسویه حساب پرداخت خواهد کرد.

3- Richard Teng (ریچارد تنگ)، مدیر اجرایی سابق بازار جهانی ابوظبی (ADGM)، در 21 نوامبر از طرف چانگ پنگ ژائو (CZ)، به عنوان مدیرعامل بایننس انتخاب شد. 

ذخایر مالی بایننس Bianance 

ریچارد تنگ در پاسخ به نظرات Conor Grogan ( یکی از مدیران صرافی کوین‎‎‎‎‎بیس CoinBase )، که آخرین گزارش اثبات ذخایر بایننس در 22 نوامبر را ستایش کرد اظهار کرد؛ اصول پلتفرم در حجم معاملات، هزینه‎‎‎‎‎‎ها، درآمد‎‎‎‎‎‎ها و سود‎‎‎‎‎‎ها قوی خواهند ماند.

Grogan مشاهده می‎‎‎‎‎‎کند که بایننس دارای ذخایر قابل توجهی از دارایی‎‎‎‎‎‎های رمزنگاری شده است که در گزارش ذخایر آن، 6.35 میلیارد دلار تایید شده است. باقی مانده‎‎‎‎‎‎های نقدی و کیف پول حساب نشده اضافی، این دارایی را بیشتر تثویت می‎‎‎‎‎‎کند. 

مدیر Coinbase به تأیید بایننس ادامه داد و افزود که اگرچه جریمه وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) قابل توجه است، گزینه‎‎‎‎‎‎های پرداخت به تعویق افتاد - که تصور می‎‎‎‎‎‎شود حدود 15 ماه باشد - باتوجه به سرمایه این صرافی نشان می‎‎‎‎‎‎دهد که جریمه می‎‎‎‎‎‎تواند بدون انحلال موقعیت‎‎‎‎‎‎ها و یا تاثیرگذاری بر آن، جذب شود.

چه بلایی سر بایننس می آید ؟

بایننس در 22 نوامبر طی یادداشتی به کاربران خود گفت که؛ قانون گذاری ایالات متحده آمریکا صراحتا این صرافی را در سوء استفاده از وجوه مشتریان و یا دستکاری قیمت‎‎‎‎‎‎ها، مقصر نمی‎‎‎‎‎‎داند. اما باتوجه به اینکه صرافی صفحه جدیدی را بر می‎‎‎‎‎‎گرداند، بنیان‎‎‎‎‎‎گذار صرافی (CZ) از سمت خود به عنوان مدیرعامل کناره گیری کرده است. اما نظارت غیرمستقیم را به عنوان سهامدار عمده حفظ خواهد کرد. 

بایننس همچنین تاکید کرد که علیرغم حل و فصل تحقیقات ایالات متحده، به حفظ ارزش‎‎‎‎‎‎های اصلی درباره امنیت دارایی‎‎‎‎‎‎های مشتریان، ادامه خواهد داد. باتوجه به اینکه شرکت از پایه مالی ثابتی برخوردار است، حامیان براین باورند که بایننس قابلیت عملیاتی خودرا حفظ می‎‎‎‎‎‎کند و از شوک‎‎‎‎‎‎های قانونی بیشتر جلوگیری خواهد کرد.

نتیجه گیری

پس از انتشار این خبر، قیمت بیتکوین BTC، کاهش یافت اما همچنان به روند صعودی خود ادامه می‎‎‎‎‎‎دهد، همانطور که در نمودار روزانه قابل مشاهده است. سطح مقاوت فوری در حدود 38,000 دلار، باقی می‎‎‎‎‎‎ماند.

⚠ توجه داشته باشید قصد این مقاله صرفا دراختیار گذاشتن ترجمه ی فارسی اخبار مهم و اطلاع رسانی بوده و مسئولیت تمام سرمایه گذاری ها برعهده شخص شما خواهد بود.⚠
mehdi ahmadi

mehdi ahmadi

برنامه نویس بکند و فرانت با 3 سال سابقه کار، علاقه مند به حوزه متاورس و کریپتو. عاشق نویسندگی ام و سعی دارم اطلاعات اندکم را با شما به اشتراک بگذارم

پست های مرتبط

بازار ارزهای هوش مصنوعی و میم کوین - بهترین عملکرد در 2024
شاخص ترس و طمع بازار کریپتو به بالاترین حد 2 ساله خود رسید
قیمت BONK می تواند افزایش یابد ؟
انتقال 60 میلیون دلار USDT از خزانه تتر به نهنگ ها
مقایسه هوش مصنوعی Gemini گوگل با GPT شرکت OpenAI
روند بازی های Web3 درسال 2024 - آینده بازی های بلاکچینی
مدیرعامل جدید بایننس کیست - آینده Binance پس از ژائو Zhao
جریمه سنگین صرافی بایننس و تاثیر آن بر بازار ارزهای دیجیتال
CoinGecko با خرید Zash تجزیه و تحلیل NFT را به دست آورد
SingularityNet و Dfinity - هوش مصنوعی غیرمتمرکز بلاکچین ICP

0 نظر ثبت شده !

نظرات خود را با ما در میان بگذارید