عصر متاورس
ارائه دهنده خدمات NFT PREMINT مورد حمله قرار گرفت.

ارائه دهنده خدمات NFT PREMINT مورد حمله قرار گرفت.

ظاهرا  صبح امروز، هکرها به وب سایت ارائه دهنده لیست دسترسی NFT PREMINT نفوذ کردند. PREMINT در مجموعه ای از توییت های ارسال شده در حساب رسمی توییتر این پلتفرم، کاربران را از کلیک کردن بر روی پیوندها یا امضای هر گونه تراکنش در وب سایت خود هشدار داد و از آنها خواست بلافاصله رمز عبور خود را تغییر دهند و اطمینان حاصل کنند که هنگام ورود به حساب های خود از احراز هویت دو مرحله ای استفاده می کنند.

اگر مشکوک هستید که کیف پول شما هک شده، چه اقداماتی نیاز است؟  

هیچ تراکنشی را که می گویند برای تاییدیه ها تنظیم کنید، امضا نکنید!! حساب Premint، توییت کرد و به کاربران اطمینان داد که گروه درحال کارکردن برروی مشکل هستند.

همچنین تیم Premintاز کاربران تقاضا کرد که کیف پول خودرا برای هرگونه تراکنش غیرمجاز بررسی کنند و درصورت یافتن آن، گزارش دهند. همچنین از کاربران خواسته شد از Etherscan بازدید کرده و تاریخچه کیف پول خودرا بررسی کنند تا متوجه شوند که آیا تحت تاثیر این حمله قرارگرفته اند یا خیر، هر تراکنشی که کاربران خودشان انجام نداده اند در تاریخچه آن ها نشان داده می شود، که نشانه واضحی از هک شدن کیف پول آن ها است.

تیم Premint، به کاربران توصیه کرد که اگر مشکوک به هک شدن بودید، با مراجعه به revoke.cash مجوز هارا لغو کنید و برروی دکمه Revoke کلیک کنید تا دسترسی به هر NFT که به طور تقلبی تایید شده، لغو شود.

علاوه براین از کاربران خواستار شد که پس از لغو مجوز، به Etherscan برگردند، و اگر در بخش داده‌های زیر گزارش‌های حساب کاربری آن‌ها «نادرست» بود، به این معنی است که با موفقیت تاییدیه های غیرقانونی را لغو کرده‌اند. از طرف دیگر، کاربران همچنین می توانند به طور موقت تمام دارایی های خود را به کیف پول دیگری منتقل کنند.

وسعت حمله هنوز برای Premintنامشخص است

اگرچه برخی از کاربران گزارش کرده که NFT های آن ها دراین سرقت ازبین رفته، اما وسعت این نقض هنوز ناشناخته است، تا زمان انتشار این مطلب، Premintهنوز تایید نکرده بود که آیا مجددا به وبسایت Premintدسترسی پیدا کرده است.

PREMINTS یک پلتفرم بلاک چین برای ایجاد مجموعه های دیجیتال است. هنرمندان NFT با استفاده از توکن های PREM آثار هنری منحصر به فردی ایجاد می کنند. این اثر سپس از طریق یک سیستم حراجی که توسط توکن PREM طراحی شده است فروخته می شود. مجموعه داران می توانند این آثار را مستقیماً از هنرمند یا از طریق شخص ثالث خریداری کنند. تمامی فروش ها در بلاک چین ثبت می شوند و تمامی تراکنش ها توسط شبکه تایید می شوند.

منبع خبری : Crypto.news

⚠ توجه داشته باشید قصد این مقاله صرفا دراختیار گذاشتن ترجمه ی فارسی اخبار مهم و اطلاع رسانی بوده و مسئولیت تمام سرمایه گذاری ها برعهده شخص شما خواهد بود.⚠
mehdi ahmadi

mehdi ahmadi

برنامه نویس بکند و فرانت با 3 سال سابقه کار، علاقه مند به حوزه متاورس و کریپتو. عاشق نویسندگی ام و سعی دارم اطلاعات اندکم را با شما به اشتراک بگذارم

پست های مرتبط

بازار ارزهای هوش مصنوعی و میم کوین - بهترین عملکرد در 2024
شاخص ترس و طمع بازار کریپتو به بالاترین حد 2 ساله خود رسید
قیمت BONK می تواند افزایش یابد ؟
انتقال 60 میلیون دلار USDT از خزانه تتر به نهنگ ها
مقایسه هوش مصنوعی Gemini گوگل با GPT شرکت OpenAI
روند بازی های Web3 درسال 2024 - آینده بازی های بلاکچینی
مدیرعامل جدید بایننس کیست - آینده Binance پس از ژائو Zhao
جریمه سنگین صرافی بایننس و تاثیر آن بر بازار ارزهای دیجیتال
CoinGecko با خرید Zash تجزیه و تحلیل NFT را به دست آورد
SingularityNet و Dfinity - هوش مصنوعی غیرمتمرکز بلاکچین ICP

0 نظر ثبت شده !

نظرات خود را با ما در میان بگذارید