عصر متاورس
پروژه های Terra در مهاجرت به اکوسیستم Polygon با هم متحد می شوند

پروژه های Terra در مهاجرت به اکوسیستم Polygon با هم متحد می شوند

پروژه هایی که در گذشته روی بلاک چین سقوط کرده Terra، اجرا می شده اند، برای کمک به یک دیگر برای مهاجرت به لایه دوم شبکه پالیگان "Polygan" همکاری می کنند.

بیش از 48 پروژه رمزنگاری مختلف، که قبلا مبتنی بر اکوسیستم شکست خورده Terra بودند، با مهاجرت به شبکه Polyan، دوباره احیا شدند.

رایان وایت "Ryan Wyatt"، مدیرعامل استودیو polygan در تاریخ شنبه 18 تیرماه، توییتی منتشر کرد و از توانایی شبکه اش برای پیوستن پروژه های زیادی به اکوسیستم، ابراز خوشحالی کرد. همچنین اشاره کرد که صندوق توسعه‌دهنده چند میلیون دلاری Polygon در جذب استعدادهایی که به طور غیرمنتظره‌ای در زمان فروپاشی Terra در ماه می در هاله‌ای از ابهام قرار گرفتند، مؤثر بوده است.

شبکه Polygan، شبکه ای است که به عنوان یک راه حل مقیاس پذیری لایه دوم، برای شبکه اتریوم عمل می کند. از جمله پروژه‌ها با مشخصات بالاتر برای انتقال به Polygon، می‌توان به پلتفرم متاورس Lunaverse (LUV)، بازار توکن غیرقابل تعویض OnePlanet (NFT) و بازی Derby Stars (P2E) اشاره کرد.  

 OnePlanet، در کمک به سایر پروژه های NFT برای مهاجرت به Polygon نقش مهمی ایفا کرده است. این پلتفرم برای کمک به پروژه های NFT از Terra با ابتکار Ark*One خود تبدیل شده است. پست وبلاگ شنبه OnePlant نشان می‌دهد که چگونه Ark*One به «مجموعاً 48 پروژه NFT، شامل 90 مجموعه NFT» به پورت Polygon کمک کرده است: "این نشان‌دهنده بخش بزرگی از پروژه‌های Terra است، از جمله برخی که قبل از رویداد فاجعه‌آمیز de-peg در One Planet راه‌اندازی نشده‌اند "

از 15 ژوئن، Ark*One پشتیبانی خود را به پروژه‌های مشتاق کاهش داده است، اما گروه می‌گوید که «هنوز برای پروژه‌هایی که می‌خواهند از Terra مهاجرت کنند، پشتیبانی فنی ارائه می‌کند» و اجازه می‌دهد پروژه‌ها با استفاده از لانچ پد آن در Polygon راه اندازی شوند.

به نظر می رسد Polygon در جذب پروژه های Terra موفق تر از اکوسیستم VeChain بوده است. با وجود این که VeChain، آشکارا از توسعه دهندگان Terra برای درخواست کمک هزینه، استقبال می کند، به نظر نمی رسد که بسیاری از پروژه های Terra به اکوسیستم لایه-1 حرکت کرده باشند. 

مرتبط : کره و ایالت متحده، توافق کردند داده های تحقیقاتی در Terra را، به اشتراک بگذارند.  

منبع خبری : سایت cointelegraph.com

⚠ توجه داشته باشید قصد این مقاله صرفا دراختیار گذاشتن ترجمه ی فارسی اخبار مهم و اطلاع رسانی بوده و مسئولیت تمام سرمایه گذاری ها برعهده شخص شما خواهد بود.⚠
mehdi ahmadi

mehdi ahmadi

برنامه نویس بکند و فرانت با 3 سال سابقه کار، علاقه مند به حوزه متاورس و کریپتو. عاشق نویسندگی ام و سعی دارم اطلاعات اندکم را با شما به اشتراک بگذارم

پست های مرتبط

بازار ارزهای هوش مصنوعی و میم کوین - بهترین عملکرد در 2024
شاخص ترس و طمع بازار کریپتو به بالاترین حد 2 ساله خود رسید
قیمت BONK می تواند افزایش یابد ؟
انتقال 60 میلیون دلار USDT از خزانه تتر به نهنگ ها
مقایسه هوش مصنوعی Gemini گوگل با GPT شرکت OpenAI
روند بازی های Web3 درسال 2024 - آینده بازی های بلاکچینی
مدیرعامل جدید بایننس کیست - آینده Binance پس از ژائو Zhao
جریمه سنگین صرافی بایننس و تاثیر آن بر بازار ارزهای دیجیتال
CoinGecko با خرید Zash تجزیه و تحلیل NFT را به دست آورد
SingularityNet و Dfinity - هوش مصنوعی غیرمتمرکز بلاکچین ICP

0 نظر ثبت شده !

نظرات خود را با ما در میان بگذارید