عصر متاورس
کسب درآمد از توییتر - اقدام جدید ایلان ماسک

کسب درآمد از توییتر - اقدام جدید ایلان ماسک

پیش گفتار 

از زمانی که ایلان ماسک توییتر را تصاحب کرد، این شبکه، اقدامات جذاب و کاربردی زیادی انجام داده تا به یک تجارت سودآور تبدیل شود. اخراج گسترده کارکنان و معرفی اشتراک های آبی در توییتر برخی از این اقدامات است. 

اما آخرین اقدام ایلان ماسک می تواند کاربران زیادی را به توییتر جذب کند و همچنین یک حرکت تشویقی برای کاربران این پلتفرم اجتماعی باشد. 

کسب درآمد از تولید محتوی در توییتر 

آخرین اقدام Twitter به کاربران این امکان را می دهد تا از اشکال گوناگون پست ها در این شبکه و در سطح جهانی، کسب درآمد کنند. این اقدام علاوه بر راه اندازی یک جریان درآمدی جدید در توییتر، منجر به افزایش تعامل کاربران و دنبال کنندگان خواهد شد. 

ویژگی اشتراک ها "Subscriptions"، به کاربران توییتر این امکان را می دهد تا از دنبال کنندگان خود به صورت ماهانه هزینه دریافت کنند. این قیمت هارا می توانید براساس یکی از تعرفه هایی که توییتر در دسترس گذاشته است، انتخاب کنید. پس از پرداخت، کاربران به محتوی انحصاری سازنده دسترسی پیدا می کنند که برای عموم قابل نمایش نیست. 

توییتر به سازندگان محتوی اجازه می دهد تا 97درصد از درآمد خودرا (تا سقف 50 هزار دلار)، نگه داری کنند و پس از آن تقسیم درآمد برای سازندگان به 80درصد کاهش می یابد. 

حتی اگر حساب توییتر سازنده به هردلیلی به حالت تعلیق دربیاید، خدمات اشتراک غیرقابل استرداد است. در چنین وضعیتی کاربران باید به صورت دستی اشتراک خودرا لغو کنند، تا از پرداخت های ماهانه به یک حساب غیرفعال جلوگیری شود. 

کسب درآمد از توییتر

جامعه کریپتو در توییتر که پس از سال ها انتشار پست، اعتبار و دنبال کنندگان بسیاری به دست آورده اند، از معرفی اشتراک های سازنده محتوی با آغوش باز استقبال کردند. 

خلاقیت مستمر ایلان ماسک برای بازسازی و طراحی مجدد توییتر شامل استفاده از هوش مصنوعی (AI)، برای شناسایی و جلوگیری از اطلاعات نادرست در پلتفرم رسانه های اجتماعی خواهد بود. 

در 23 فروردین 1402، گزارشاتی به دست آمده است که نشان می دهد ایلان ماسک نزدیک به 10 هزار واجد پردازش گرافیکی (GPU)، برای ساخت ابزارهای هوش مصنوعی آینده خریداری کرده است. این درحالی است که دولت ها به علت نگرانی های اجتماعی، پروژه های هوش مصنوعی را متوقف و محکوم می کنند(متن کامل خبر).

منبع خبری : توییتر و سایت خبری CoinTelegraph

⚠ توجه داشته باشید قصد این مقاله صرفا دراختیار گذاشتن ترجمه ی فارسی اخبار مهم و اطلاع رسانی بوده و مسئولیت تمام سرمایه گذاری ها برعهده شخص شما خواهد بود.⚠
mehdi ahmadi

mehdi ahmadi

برنامه نویس بکند و فرانت با 3 سال سابقه کار، علاقه مند به حوزه متاورس و کریپتو. عاشق نویسندگی ام و سعی دارم اطلاعات اندکم را با شما به اشتراک بگذارم

پست های مرتبط

بازار ارزهای هوش مصنوعی و میم کوین - بهترین عملکرد در 2024
شاخص ترس و طمع بازار کریپتو به بالاترین حد 2 ساله خود رسید
قیمت BONK می تواند افزایش یابد ؟
انتقال 60 میلیون دلار USDT از خزانه تتر به نهنگ ها
مقایسه هوش مصنوعی Gemini گوگل با GPT شرکت OpenAI
روند بازی های Web3 درسال 2024 - آینده بازی های بلاکچینی
مدیرعامل جدید بایننس کیست - آینده Binance پس از ژائو Zhao
جریمه سنگین صرافی بایننس و تاثیر آن بر بازار ارزهای دیجیتال
CoinGecko با خرید Zash تجزیه و تحلیل NFT را به دست آورد
SingularityNet و Dfinity - هوش مصنوعی غیرمتمرکز بلاکچین ICP

1 نظر ثبت شده !

  1. سلام ودرودبرشما اینده روشن درراه است دوستان خوب متشکرم

  1. سلام دوست عزیز، به امید روزهای بهتر

    ممنون از نظر شما 

     

نظرات خود را با ما در میان بگذارید