عصر متاورس
NotCoin بازی تلگرامی موبایل - کسب درآمد ایردراپ نات کوین

NotCoin بازی تلگرامی موبایل - کسب درآمد ایردراپ نات کوین

پیش گفتار

نات کوین Notcoin، یک بازی تلگرامی خلاقانه جدید مفهومی و درعین حال ساده است که مخاطبان زیادی را مجذوب خود کرده. شما می‎‎‎‎‎‎توانید به سادگی و با داشتن یک اکانت تلگرام، از طریق گوشی موبایل خود با بازی کردن نات کوین، ارز دیجیتال به دست آورید.

این یک بازی ساده، رایگان و با کمترین زمان ممکن است که می‎‎‎‎‎‎توانید برای دریافت ارز دیجیتال رایگان از آن استفاده کنید. 

NotCoin (نات کوین) چیست ؟

NotCoin یک بازی تلگرامی ساده برای موبایل است که باید روی نقطه مشخص شده کلیک کنید تا سکه‎‎‎‎‎‎های بیشتری به دست آورید.

این بازی دارای 5 سطح مختلف است، هرچه امتیازهای شما بیشتر شود سطح شما بالاتر می‎‎‎‎‎‎رود. اولین سطح برنز است، با دریافت 5 هزار امتیاز به سطح نقره دست پیدا می‎‎‎‎‎‎کنید و سپس با دریافت 200 هزار امتیاز به سطح طلایی می‎‎‎‎‎‎سید، برای رسیدن به سطح پلاتینیوم نیاز به 2 میلیون امتیاز دارید و آخرین سطح یعنی Diamond (سطح الماس)، نیاز به 10 میلیون امتیاز خواهید داشت. 

این بازی دارای بخش‎‎‎‎‎‎های مختلفی است که با شناخت آن‎‎‎‎‎‎ها می‎‎‎‎‎‎توانید امتیاز بیشتری دریافت کرده و سطح خودرا افزایش دهید تا درنهایت ارز دیجیتال بیشتری دریافت کنید.

برای دریافت این ایردراپ طبق مراحل زیر عمل کنید:

1- روی این لینک کلیک کنید.

2- ربات تلگرامی NotCoin برای شما باز می‎‎‎‎‎‎شود، روی گزینه "Start" کلیک کنید  و سپس روی گزینه "Play" کلیک کنید تا بازی را شروع کنیم.

 دریافت توکن نات کوین

3- در تصویر بالا 25,553 عدد سکه داریم، توجه کنید که سکه‎‎‎‎‎‎‎‎‎های شما با امتیاز شما متفاوت است و از این سکه‎‎‎‎‎‎ها برای استفاده از ویژگی‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های بیشتر استفاده می‎‎‎‎‎‎کنیم. 

در قسمت سمت چپ تصویر بالا (عدد 968)، انرژی ما نمایش داده می‎‎‎‎‎‎شود. تا زمانی که این عدد به 0 برسد، می‎‎‎‎‎‎توانیم روی دایره وسط کلیک کرده و سکه دریافت کنیم. زمانی که این عدد به 0 برسد باید منتظر باشیم تا دوباره انرژی ما پر شود. برای اینکه انرژی ما بیشتر شود و بتوانیم مدت بیشتری بازی کنیم باید روی گزینه "Boosts" در سمت راست صفحه کلیک کنید. دراین قسمت بخش‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های مختلفی وجود دارد که هرکدام را در ادامه توضیح می‎‎‎‎‎‎دهیم:

1- بخش Free daily boosters

این قسمت دارای دو گزینه "Turbo" و "Full Energy" است. همانطور که در تصویر زیر مشخص است شما می‎‎‎‎‎‎توانید از هرکدام 3 دفعه استفاده کنید. سپس به مدت 1 ساعت این گزینه‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ها قفل می‎‎‎‎‎‎شود. دفعه بعدی که از آن‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ها استفاده کنید، 4 ساعت قفل می‎‎‎‎‎‎شود و همینطور این عدد افزایش پیدا می‎‎‎‎‎‎کند.

Turbo

زمانی که روی گزینه Turbo کلیک کردید وارد بازی می‎‎‎‎‎‎شوید، اما این بار یک موشک را مشاهده می‎‎‎‎‎‎کنید. با کلیک کردن روی این موشک می‎‎‎‎‎‎توانید برای مدتی کوتاه 10 برار امتیاز و سکه دریافت کنید. پس هر وقت آماده بودید روی موشک کلیک کنید.

Full Energy

 این گزینه به شما امکان می‎‎‎‎‎‎دهد، مخزن انرژی شما کامل شود. پس زمانی از آن استفاده کنید که مخزن شما خالی شده باشد. (مخزن انرژی شما در تصویر بالا سمت چپ صفحه مشخص شده).


آموزش ایردراپ تلگرام

2- بخش Boosters

Tap bot

این بخش برای شما قفل است و زمانی می‎‎‎‎‎‎توانید از آن استفاده کنید که به سطح نقره برسید. با آزاد کردن این بخش می‎‎‎‎‎‎توانید بدون اینکه بازی کنید و حتی زمانی که آنلاین نیستید هم امتیاز دریافت کنید. درواقع به صورت خودکار به جای شما بازی می‎‎‎‎‎‎کند. 

Multitap

این گزینه به شما امکان می‎‎‎‎‎‎دهد با هر بار کلیک، سکه‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ها و امتیازات بیشتری دریافت کنید. به عنوان مثال در ابتدای بازی با هربار کلیک کردن 1 سکه به شما اضافه می‎‎‎‎‎‎شود، اما با خرید Multitap، این عدد 2 برابر می‎‎‎‎‎‎شود.

 Energy Limit

روی گزینه "Energy Limit" کلیک کنید، برای اولین بار از شما 100 سکه دریافت می‎‎‎‎‎‎کند و حداکثر انرژی شما از عدد 1000 به عدد 1500 می‎‎‎‎‎‎رسد.

Recharging speed

برای اولین بار می‎‎‎‎‎‎توانید 100 سکه خرج کنید تا سرعت شارژ شدن انرژی خودرا افزایش دهید، برای بار دوم 2000 سکه پرداخت خواهید کرد و برای بار سوم ... .

بخش های دیگر نات کوین

خب برگردیم به صفحه اول بازی (تصویر 1)، تا اینجا قسمت Boosts (با علامت موشک) از این تصویر را بررسی کردیم. 2 قسمت دیگه وجود داره که در ادامه توضیح می‎‎‎‎‎‎دهیم:

1- Earn

در قسمت Earn، راه‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های بیشتری برای دریافت امتیاز در اختیار ما قرار داده می‎‎‎‎‎‎شود. روی گزینه "Invite bonus" کلیک کنید و از دوستان خود دعوت کنید تا دراین بازی شرکت کنند. هرچه افراد بیشتری را به این بازی دعوت کنید، امتیاز بیشتری دریافت خواهید کرد.

2- Frens

آخرین قسمت "Frens" است که در صفحه اصلی بازی با عکس خرس عروسکی نمایش داده شده است. دراین بخش می‎‎‎‎‎‎توانید دوستانی که از طریق لینک شما وارد شده و امتیازی که از آن‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ها دریافت کرده اید را مشاهده کنید. 

مروری دوباره 

وارد بازی شوید، روی نقطه وسط کلیک کنید، ‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ویژگی‎‎‎‎‎های اضافی را خریداری کنید تا سرعت دریافت امتیاز را افزایش دهید، از دوستان خود دعوت کنید و سطح خود را به سطح الماس (Diamond) ارتقا دهید تا توکن‎‎‎‎‎‎های بیشتری دریافت کنید. به همین سادگی!

در آخر شما می‎‎‎‎‎‎توانید تجربیات یا سؤالات خودرا در بخش نظرات با گروه عصر متاورس و دیگر کاربران سایت به اشتراک بگذارید و با عضویت در خبرنامه ما، از آخرین اخبار کریپتو آگاه شوید. همچنین باعث دلگرمی ماست تا نظرات خودرا باما به اشتراک بگذارید.

mehdi ahmadi

mehdi ahmadi

برنامه نویس بکند و فرانت با 3 سال سابقه کار، علاقه مند به حوزه متاورس و کریپتو. عاشق نویسندگی ام و سعی دارم اطلاعات اندکم را با شما به اشتراک بگذارم

پست های مرتبط

استیکینگ NFT - بهترین پلتفرم و NFT سودآور برای سپرده گذاری استیکینگ NFT - بهترین پلتفرم و NFT سودآور برای سپرده گذاری
آموزش ایردراپ رایگان De.Fi - دریافت ارز دیجیتال DEFI آموزش ایردراپ رایگان De.Fi - دریافت ارز دیجیتال DEFI
مقایسه NFT و ارز دیجیتال - کاربرد NFT در اکوسیستم Web3 مقایسه NFT و ارز دیجیتال - کاربرد NFT در اکوسیستم Web3
هوش مصنوعی SingularityNET و ارز دیجیتال AGIX - سینگولاریتی هوش مصنوعی SingularityNET و ارز دیجیتال AGIX - سینگولاریتی

0 نظر ثبت شده !

نظرات خود را با ما در میان بگذارید