عصر متاورس
آموزش ایردراپ رایگان De.Fi - دریافت ارز دیجیتال DEFI

آموزش ایردراپ رایگان De.Fi - دریافت ارز دیجیتال DEFI

پیش گفتار 

دراین مقاله از ایردراپ های هفتگی عصر متاورس، سراغ یکی از پروژه‎‎‎‎‎‎های جدید می‎‎‎‎‎‎ریم که به تازگی سروصدای زیادی به پا کرده. پروژه De.Fi فعال در زمینه شبکه‎‎‎‎‎‎های اجتماعی و Web3 که به شما امکان می‎‎‎‎‎‎ده با اتصال کیف پول به پلتفرم، در تمام صفحات اجتماعی Web3 با امنیت بالاتری کاوش کنید. این سوپراپلیکیشن شبیه به یک آنتی ویروس عمل می‎‎‎‎‎‎کنه و شمارو از تاییدیه‎‎‎‎‎‎ها و موارد مشکوک مطلع می‎‎‎‎‎‎کنه. البته این فقط یکی از خدمات پروژه De.Fi هست. درادامه این پروژه جذاب رو بیشتر بررسی می‎‎‎‎‎‎کنیم.

توکن DEFI در ۳۱ ژانویه منتشر و در صرافی ها فهرست شده است و به زودی توکن های خودش رو برای افرادی که در این ایردراپ شرکت کرده اند، منتقل خواهد کرد. در سایت رسمی پلتفرم اعلام شده که در 16 فوریه انتظارها به پایان می رسد، ممکن است منظور از این اعلامیه، انتشار توکن ها برای افراد واجد شرایط باشد.

توجه:: برای دریافت این ایردراپ حتما باید از طریق کد دعوت وارد بشید و از اونجایی که کد دعوتی که در اختیار شما قرار می‎‎‎‎‎‎دیم، محدوده، بهتره عجله کنید.

دی فای De.Fi چیست و چه خدماتی ارائه می دهد؟

پروژه De.Fi درتلاش است تا امورمالی غیرمتمرکز (دیفای) را به صورت ایمن به تمام افراد ارائه دهد تا هرکسی از انقلاب مالی Web3 بهترین استفاده را ببرد. درحالی که امورمالی غیرمتمرکز به سرعت درحال رشد و گسترش است، سرمایه گذاران و معامله گران به راهی نیاز دارند تا از خود و دارایی هایشان دربرابر پروژه‎‎‎‎‎‎های مخرب محافظت نمایند. De.Fi به عنوان یک ابزار پشتیبانی قدرتمند به کاربران، تجزیه و تحلیلی عمیق و متمرکز بر امنیت در "دیفای" را ارائه می‎‎‎‎‎‎دهد.

De.Fi یک شریک قابل اعتماد در سفر هیجان انگیز به جهان مالی غیرمتمرکز است. که با بیش از 65 هزار قرارداد هوشمند، 400 پروتکل و پشتیبانی از 43 شبکه بلاکچین مختلف به شما کمک می‎‎‎‎‎‎کند.

این پلتفرم جذاب به شما کمک می‎‎‎‎‎‎کند از طریق اسکن کامل، آسیب پذیری‎‎‎‎‎‎های احتمالی را شناسایی کنید. از حملات ورود مجدد گرفته تا عملکردهای مستعد خطر. همچنین براساس معیارهای مختلفی، به هر قرارداد هوشمند یک امتیاز امنیتی نسبت می‎‎‎‎‎‎دهد.

اما خدمات De.Fi به اسکن قراردادهای هوشمند ختم نمی‎‎‎‎‎‎شود. این پلتفرم یک داشبورد جامع ارائه می‎‎‎‎‎‎دهد که به طور خودکار کیف پول و تراکنش‎‎‎‎‎‎های کاربران را نظارت می‎‎‎‎‎‎کند. این به شما امکان می‎‎‎‎‎‎دهد تا فعالیت‎‎‎‎‎‎های خود را فیلتر و مرتب کنید تا شناخت بهتری از فعالیت‎‎‎‎‎‎های مالی خود داشته باشید.

De.Fi همچنین ارائه دهنده ابزارهای سرمایه گذاری متنوعی است که به کاربران کمک می‎‎‎‎‎‎کند بازار گسترده ارزهای دیجیتال را تجزیه و تحلیل کنند و فرصت‎‎‎‎‎‎های پیش رو را بررسی کنند، کنترل کاملی بر موقعیت‎‎‎‎‎‎های خود در پروتکل‎‎‎‎‎‎های مختلف دیفای، مجموعه‎‎‎‎‎‎های NFT (توکن غیرمثلی) و بازار‎‎‎‎‎‎های وام دهی داشته باشند.

در بازار همیشه درحال نوسان ارزهای دیجیتال، پروژه De.Fi راه حل کاملی را ارائه می‎‎‎‎‎‎دهد که کاربران را قادر می‎‎‎‎‎‎سازد به طور ایمن با پلتفرم‎‎‎‎‎‎های دیفای تعامل داشته باشند و سرمایه گذاری‎‎‎‎‎‎های خودرا کنترل کنند. De.Fi از طریق نظارت بر هزاران پروتکل و قرارداد هوشمند در چندین شبکه، به عنوان یکی از جامع ترین پلتفرم‎‎‎‎‎‎های نظارت بر ارزهای دیجیتال در اختیار کاربران قرار می‎‎‎‎‎‎گیرد.

گروه توسعه دهنده و حامیان پروژه 

De.Fi توسط مایکل روزمر (Micheal Rosmer) پایه ریزی شد، که اکنون عضو هیئت مدیره است. از حامیان و افراد مرتبط بااین پروژه می‎‎‎‎‎‎توان به John Izaguirre (جان ایزاگویر)، مدیرسابق زنجیره بایننس، Kain Warwick (کین وارویک)، بنیان گذار پروژه سینتتیکس، Dean Thomas (دین توماس)، رئیس موسسه در پالیگان و ...، اشاره کرد.  

آدرس لینکدین Micheal Rosmer (بنیان گذار پروژه): Linkedin.

برای آشنایی با سرمایه گذاران و اصالت پروژه به صفحه ی تیم De.Fi مراجعه کنید.

توکنومیک و ارز دیجیتال De.Fi

توکن DEFI ارز بومی و اصلی این پروژه است. یک توکن کاربردی و حاکمیتی که در چندین بلاکچین پشتیبانی خواهد شد. بااستفاده ازاین توکن کاربران می‎‎‎‎‎‎توانند در اکوسیستم De.Fi شرکت کنند، رای خودرا درمورد پیشنهادات حاکمیتی ارائه شده توسط جامعه، ارائه دهند. و همچنین از سایر ویژگی‎‎‎‎‎‎های انحصاری در پلتفرم استفاده کنند. این توکن دارای حداکثر عرضه محدود به 1 میلیارد است که منجر به ارزشمندتر شدن آن می‎‎‎‎‎‎شود.

نحوه تخصیص توکن طبق اطلاعات توکنومیک پروژه:

1- 15% از عرضه کل برای ذخیره توسعه دهندگان و تیم، درنظر گرفته شد.

2- 15% از عرضه کل به فروش انجمن‎‎‎‎‎‎ها اختصاص یافت.

3- 10% از عرضه کل به فروش بذر اختصاص یافت.

4- 8% به سرمایه گذاری‎‎‎‎‎‎های استراتژیک اختصاص یافت.

5- 12% برای ذخیره خزانه پروژه درنظر گرفته شد.

6- 10% از میزان عرضه به بودجه بازاریابی اختصاص یافت.

7- 3% به حامیان و پذیرندگان اولیه پروژه اختصاص یافت.

8- 20% به عنوان پاداش به ارائه دهندگان نقدینگی اختصاص یافت.

9- 7% به انجمن‎‎‎‎‎‎ها و کمک‎‎‎‎‎‎های مالی برای توسعه درنظر گرفته شد.

حداکثر عرضه: 1 میلیارد.

عرضه کل: 1 میلیارد

عرضه درگردش: نزدیک به 150 میلیون

تاریخ فهرست شدن توکن‎‎‎‎‎‎ها: این توکن در 31 ژانویه (11 بهمن) در صرافی ها فهرست شده است.

کاربردهای توکن: حاکمیتی (شرکت در تصمیم گیری‎‎‎‎‎‎ها)، دسترسی به محصولات و خدمات، دسترسی به تخفیف‎‎‎‎‎‎های برنامه، استیکینگ (Staking)، پرس و جو درباره قراردادهای هوشمند (برای اسکن هر قرارداد ملزم به پرداخت مقداری توکن خواهید بود)، وثیقه استیبل کوین (این توکن را می‎‎‎‎‎‎توان به عنوان وثیقه برای ضرب استیبل کوین defiUSD استفاده کرد.)، تبدیل شدن به Indexer (برای تبدیل شدن به نمایه ساز در این اکوسیستم باید برای مدت مشخصی توکن‎‎‎‎‎‎های DEFI را استیک کنید).

آموزش دریافت ایردراپ De.Fi

توجه داشته باشید که این یک ایردراپ رایگان و تایید شده است. اما برای واجد شرایط شدن دراین ایردراپ باید حداقل 10 دلار در کیف پول خود داشته باشید، این برای جلوگیری از ورود افراد با حساب‎‎‎‎‎‎های بیشتر و جلوگیری از تقلب کاربران است و تمام فرآیند ایردراپ کاملا رایگان خواهد بود. همچنین توجه داشته باشید که برای شرکت دراین ایردراپ حتما باید از کد معرف استفاده کنید. می‎‎‎‎‎‎توانید از آدرسی که در ادامه آموزش برای شما قرار دادیم استفاده کنید.

برای دریافت این ایردراپ طبق مراحل زیر عمل کنید:

1- وارد سایت رسمی پلتفرم به آدرس De.Fi شوید.

2- پس از ورود به صفحه، یک پاپ آپ به شما نمایش داده می‎‎‎‎‎‎شود، روی گزینه "Create De.Fi Account" کلیک کنید. در مرحله بعد، کد معرف "DEFI-e29f9081" را وارد کنید و روی گزینه "Continue" کلیک کنید (اگر از لینک بالا استفاده کرده باشید، به صورت خودکار کد وارد شده است و نیازی به وارد کردن کد معرف ندارید.)

3- در کادر مشخص (مانند تصویر زیر)، یک نام کاربری انتخاب کنید.

ثبت نام در DeFi

4- یک رمز عبور وارد کنید. 

5- آدرس ایمیل خودرا وارد کنید. و کد ارسال شده به ایمیل خودرا در بخش "PIN" وارد کنید.

6- تبریک می‎‎‎‎‎‎گم، حساب کاربری خودرا با موفقیت ایجاد کردید، اکنون برای دریافت امتیاز بیشتر باید کارهایی که مشخص شده را انجام دهید.

دریافت امتیاز برای واجد شرایط شدن:

1- در قسمت سمت چپ صفحه، روی گزینه "Connect Wallet" کلیک کنید و کیف پول دیجیتال خودرا متصل کنید. شما می‎‎‎‎‎‎توانید از هر کیف پولی که مایل هستید استفاده کنید اما توصیه می‎‎‎‎‎‎کنم از متامسک استفاده کنید، چراکه رابط کاربری ساده ای دارد، سریع و ایمن است، همچنین از شبکه‎‎‎‎‎‎ها و توکن‎‎‎‎‎‎های مختلفی پشتیبانی می‎‎‎‎‎‎کند.

مرتبط: آموزش ساخت متامسک و اضافه کردن شبکه ها و توکن های مختلف (گام به گام)

2- در بخش "Progress" (مشخص شده با رنگ مشکی در تصویر زیر)، می‎‎‎‎‎‎توانید وظایف خودرا مشاهده کنید و همچنین امتیاز خود و بالاترین امتیازهای کسب شده را مشاهده کنید.

3- به صورت روزانه وارد سایت شوید و در بخش Progress روی گزینه "Daily Reward" کلیک کنید تا امتیاز بیشتری دریافت کنید (مشخص شده با رنگ قرمز در تصویر زیر).

آموزش گام به گام ایردراپ De.Fi

4- در سمت راست صفحه، روی نام کاربری خود کلیک کنید و سپس روی آیکون تنظیمات (مانند تصویر زیر)، کلیک کنید تا پروفایل خودرا تکمیل کنید.
دریافت ایردراپ رایگان De.Fi تصویری

5-کمی صفحه را به پایین اسکرول کنید، با 3 بخش مواجه می‎‎‎‎‎‎شوید (نام کاربری، توییتر و تلگرام). هنگام ثبت نام در سایت نام کاربری خودرا وارد کرده ایم، اکنون باید آی دی تلگرام یا توییتر خودرا وارد کنیم. برای هرکدام طبق مراحل زیر عمل کنید:

الف- توویتر: آی‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎دی توییتر خودرا وارد کنید و روی گزینه "Add Twitter" کلیک کنید. یک پاپ‎‎‎‎‎‎آپ باز شده و از شما می‎‎‎‎‎‎خواهد یک پست را توویت کنید. بنابراین روی گزینه "Tweet" کلیک کنید و سپس لینک آن را در قسمت مشخص شده وارد کنید. درنهایت روی گزینه "Verify" کلیک کنید (مانند تصویر زیر).

ب- تلگرام: آی‎‎‎‎‎‎‎دی تلگرام خودرا وارد کنید و روی گزینه "Add Telegram" کلیک کنید. یک پاپ آپ باز شده و یک کد 5 رقمی به شما نمایش می‎‎‎‎‎‎دهد. به همراه 2 تا روش. روی گزینه دوم (ربات) کلیک کنید و سپس در تلگرام خود، کد 5 رقمی را برای ربات تلگرامی ارسال کنید و سپس روی گزینه "Verify" کلیک کنید. به همین سادگی.

ارز دیجیتال DeFI و توکنومیک آن

دریافت امتیازات بیشتر:

1- برای واجد شرایط شدن دراین ایردراپ، کافی است طبق مراحل بالا عمل کنید (ایجاد حساب کاربری، اتصال کیف پول دیجیتال و احراز هویت با تلگرام یا توییتر)، درنهایت روزانه به بخش "Quest" وارد شوید و وظایف خودرا تکمیل کنید.

2- در سمت چپ صفحه یک 2 گزینه Send و Swap وجود دارد. بااستفاده ازاین گزینه‎‎‎‎‎‎ها امتیاز بیشتری در این ایردراپ دریافت می‎‎‎‎‎‎کنید.

3- برای دریافت امتیازها و توکن های بیشتر، ارز دیجیتال DEFI را خریداری کرده و در پلتفرم استیک کنید، اگر در بخش استیکینگ کد معرف مارا وارد کنید، تا 10درصد سود خودرا افزایش می دهید. توجه داشته باشید که برای دریافت امتیاز استیکینگ، باید توکن های خودرا به مدت حداقل یکسال استیک کنید.

سخن پایانی

شما می‎‎‎‎‎‎توانید تجربیات یا سؤالات خودرا در بخش نظرات باگروه ما و دیگر کاربران سایت به اشتراک بگذارید و با عضویت در خبرنامه ما در پایین صفحه، از آخرین اخبار کریپتو آگاه شوید. همچنین می‎‎‎‎‎‎توانید از طریق آیکون چت آنلاین و یا دیگر راه‎‎‎‎‎‎های ارتباطی از گروه عصر متاورس مشاوره رایگان دریافت کنید. در بخش نظرات برای ما از پروژه‎‎‎‎‎‎های مورد علاقه یا چیزهایی که مایل به یادگیری هستید بگویید، تا مقالات خودرا براساس علایق شما تهیه کنیم.

mehdi ahmadi

mehdi ahmadi

برنامه نویس بکند و فرانت با 3 سال سابقه کار، علاقه مند به حوزه متاورس و کریپتو. عاشق نویسندگی ام و سعی دارم اطلاعات اندکم را با شما به اشتراک بگذارم

پست های مرتبط

Script Network - آموزش ایردراپ Script Tv و دریافت توکن SPAY Script Network - آموزش ایردراپ Script Tv و دریافت توکن SPAY
بازی متاورسی رایگان گریت Grit و کسب NFT - همکاری Gala و Epic بازی متاورسی رایگان گریت Grit و کسب NFT - همکاری Gala و Epic
INO - عرضه اولیه NFT به زبان ساده - صفر تا صد INO ها INO - عرضه اولیه NFT به زبان ساده - صفر تا صد INO ها
پیش فروش توکن های CTB - متاورس city boys در کاردانو پیش فروش توکن های CTB - متاورس city boys در کاردانو

11 نظر ثبت شده !

  1. لینک دعوت https://de.fi/claim/?invite=DEFI-67ad8275

  1. سلام،

    ممنون از شما

  1. https://de.fi/claim/?invite=DEFI-b310ad67 لینک دعوت

  1. تشکر از شما

  1. سلام من باگووشی میرم ولی سایت دیفای بالا نمیاد باهر مرورگری میرم فایده نداره

  1. سلام وقتتون بخیر مشکلی برای سایت پیش نیومده احتمالا مشکل از اینترنت شما هست دوست عزیز. در صورت نیاز به پشیبانی پیام بدین تا راهنمایی‌تون کنیم

  1. سلام ببخشید من یه ماهه باهر مرورگری میرم سایت defi روبالا نمیاره درصورتی که سایتای دیگه بازمیشه البته باگوشی. لطفا راهنمایی کنید

  1. سلام، بله به نظر می رسه این سایت با گوشی اذیت میکنه. توی گوشی طراحی جالبی هم نداره. اگر براتون ممکنه با PC وارد بشید درغیر اینصورت از اینترنت پرسرعت تری استفاده کنید

  1. سلام و خسته نباشید مرحله سوم بعد از وریفای توییتر و وصل کردن حساب چطوری تیک سبز میگیره ؟

  1. سلام دوست عزیز
    باید کیف پول web۳ خودتون مثل متامسک رو به سایت متصل کنین و حداقل انداره ۱۰ دلار داخل کیف پولتون هر دارایی داشته باشید

  1. سلام دوست عزیز
    باید کیف پول web۳ خودتون مثل متامسک رو به سایت متصل کنین و حداقل انداره ۱۰ دلار داخل کیف پولتون هر دارایی داشته باشید

  1. سلام من می خوام ثبت نامش کنم. لینگ تاید نمیشه.. میزنه در حال جک کردن نمیاد

  1. سلام دوست عزیز
    الان من تست کردم درست بود سایتشون و با همین لینک رفت مرحله بعد ولی خب چون نزدیک به لیست شدن توکن هست یمقدار ترافیک سایتشون زیاد شده دوباره تلاش کنین و اگر مشکل داشتید به پشتیبانی انلاین ما پیام بدین تا راهنمایی تون کنیم

  1. با سلام ممنون از راهنماییاتون فقط یکم این 10 دلار را بیشتر توضیح می دین باید چطوری باشه یعنی 10 دلار را شارژ نکنیم تو ایردراپ شرکت داده نمی شیم رد ضمن این از اون مدل ها نیست که بعدا بگه مثلا 400 دلار شارژ کن تا اجازه برداشت بده ؟؟ می توانید راهنمایی کنید ؟

  1. سلام، خواهش می کنم.

    ببینید معمولا افراد برای دریافت ایردراپ از چندین اکانت مختلف استفاده می کنن. این پروژه برای اینکه از این مسئله جلوگیری کنه و افراد واقعی رو شناسایی کنه، میگه 10 دلار توی کیف پولتون داشته باشید. مهم نیس چه توکنی و توی چه شبکه ای، تنها کافیه به اندازه 10 دلار توی کیف پول خودتون موجودی داشته باشید تا به عنوان یک فرد واقعی شناسایی بشید همین. نیازی نیست هزینه ای پرداخت کنید و این 10 دلار هم فقط برای احراز هویت هست.

     

  1. ببخشید ۱۰واحد تتر باید باشه یا چیز دیگه

  1. سلام، تفاوتی نداره فقط موجودی کل ولت شما توی همه شبکه ها باید به جمع 10 دلار برسه

  1. باسلام آیا برای دریافت ایر دراپ حتما باید ده دلار در کیف دیجیتال داشته باشیم

  1. سلام، بله طبق گفته خود سایت شما می تونید امتیازهارو جمع آوری کنید اما برای احراز هویت نیاز دارید حتما 10 دلار توی کیف پولتون داشته باشید

  1. سلام لطفا یک لینک دعوت برای من ارسال مینمایید به ایمیل خیلی گشتم و نتونستم پیدا کنم با تشکر

  1. ارسال شد

  1. لینک دعوت برای 2 نفر https://de.fi/claim/?invite=DEFI-a2807158

  1. ممنون از شما. 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید