عصر متاورس
شیبااینو با سوزاندن 3 میلیارد SHIB بالاترین رکورد را ثبت کرد

شیبااینو با سوزاندن 3 میلیارد SHIB بالاترین رکورد را ثبت کرد

پیش گفتار 

جامعه کاربران طی 24 ساعت، بیش از 3.03 میلیارد از توکن های شیبااینو (SHIB) را سوزاندند و رکورد جدیدی برای شیبااینو ثبت کردند. پس از شکسته شدن تمام رکوردهای قبلی، توکن Blaze خودرا به عنوان بیشترین سوزاننده شیبااینو (SHIB) معرفی کرد. 

نکته* :: توکن سوزی، فرآیندی است که طی آن توکن هارا به آدرس های اشتباه ارسال کرده و از چرخه خارج می کنند. این امر می تواند جلوی تورم را گرفته و ارزش یک توکن را حفظ کند. 

انجمن شیبااینو موفق شد 3,034,309,519 توکن SHIB را برای همیشه از گردش خارج کند. این دستاورد بزرگ از طریق تکمیل 2 معامله جداگانه به دست آمد. 

Blaze Token : 

* :: Blaze، یک توکن تازه پدید آمده است که ساختار اقتصادی آن به گونه ای طراحی شده که؛ تا آن جایی که ممکن است توکن های BLAZE و SHIB را از گردش خارج کند

Blaze حدود 13 ساعت پیش از ثبت این رکورد، 3,016,073,367 توکن SHIB را طی یک تراکنش به آدرس یک کیف پول مرده ارسال کرد. طبق گزارش The Crypto Basic، این بزرگترین نرخ توکن سوزی در یکسال اخیر بوده است. 

کیف پول مرموز : 

همچنین گزارش شده است که یک کیف پول مرموز که بیش از یکسال غیرفعال بوده است، حدود 9 ساعت پیش از ثبت این رکورد، تمام دارایی های کیف پول خودرا که درمجموع 18,236,152 (18 میلیون) SHIB بود، طی یک تراکنش از چرخه خارج کرد. 

فعالیت گسترده "توکن سوزی "، منجر شد نرخ سوختن شیبااینو طی 24ساعته گذشته به میزان 26,450,21% افزایش یابد. 

نرخ شیبااینو و همبستگی قیمت

دربین تمام ارزهای دیجیتال موجود، می توان شیبااینو را به عنوان یکی از ارزهای دیجیتال با قطعی ترین مکانیسم سوختن درنظر گرفت. توسعه دهندگان اصلی از زمان راه اندازی شیبااینو، به تقویت تراکنش هایی که طی آن توکن ها سوزانده می شود، متعهد بوده اند. 

دراکثر مواقع، نرخ سوزاندن توکن با جهش صعودی قیمت همراه است. و ثبات توکن سوزی می تواند در چشم انداز کوتاه مدت قیمت، تغییر دهنده بازی باشد. با ثبت تراکنش های عظیم Shibarium، آینده کل پروتکل و افزایش قیمت پیش بینی شده آن، روشن خواهد بود. 

همچنین قابل ذکر است که توکن شیبااینو SHIB، از نظر میزان توکن سوزی، رشد مشخصی را نشان می دهد. طبق بررسی ShibBurn، میزان سوختگی در 24ساعت اخیر، به 26450 درصد افزایش یافته است.

منبع خبری : سایت خبری TheCryptoBasic، وبسایت خبری U.Today و سایت خبری Crypto.News

⚠ توجه داشته باشید قصد این مقاله صرفا دراختیار گذاشتن ترجمه ی فارسی اخبار مهم و اطلاع رسانی بوده و مسئولیت تمام سرمایه گذاری ها برعهده شخص شما خواهد بود.⚠
mehdi ahmadi

mehdi ahmadi

برنامه نویس بکند و فرانت با 3 سال سابقه کار، علاقه مند به حوزه متاورس و کریپتو. عاشق نویسندگی ام و سعی دارم اطلاعات اندکم را با شما به اشتراک بگذارم

پست های مرتبط

بازار ارزهای هوش مصنوعی و میم کوین - بهترین عملکرد در 2024
شاخص ترس و طمع بازار کریپتو به بالاترین حد 2 ساله خود رسید
قیمت BONK می تواند افزایش یابد ؟
انتقال 60 میلیون دلار USDT از خزانه تتر به نهنگ ها
مقایسه هوش مصنوعی Gemini گوگل با GPT شرکت OpenAI
روند بازی های Web3 درسال 2024 - آینده بازی های بلاکچینی
مدیرعامل جدید بایننس کیست - آینده Binance پس از ژائو Zhao
جریمه سنگین صرافی بایننس و تاثیر آن بر بازار ارزهای دیجیتال
CoinGecko با خرید Zash تجزیه و تحلیل NFT را به دست آورد
SingularityNet و Dfinity - هوش مصنوعی غیرمتمرکز بلاکچین ICP

2 نظر ثبت شده !

  1. داداش اینو مطلب حساب کرد یه کم بیشتر روی خودت کار کن تا شیبا

  1. یه جای متن نوشته کیف پولی ناشناس ۱۸ میلیون شیبا رو از رده خارج کرد بنظرت ۱۸ میلیون شیبا چه ارزشی داره ؟؟ الان یه نوجوان ۲۰ ساله هم ۲۰ میلیون شیبا تو کیفش داره .... لطفا مطالب عمیقتر کار شود

  1. سلام ممنون از نظرتون 

    بله حتما

نظرات خود را با ما در میان بگذارید