عصر متاورس
OpenAI نسخه اندروید هوش مصنوعی ChatGPT را راه اندازی کرد

OpenAI نسخه اندروید هوش مصنوعی ChatGPT را راه اندازی کرد

پیش گفتار

کمپانی OpenAI، یک صفحه پیش سفارش در فروشگاه Google Play ارائه کرده است که به کاربران امکان می‎‎‎‎‎‎دهد پس از آماده شدن برنامه، برای نصب ثبت نام کنند. 

در تاریخ 21 ژوئیه (30 تیرماه)، OpenAI برنامه خودرا برای راه اندازی نسخه اندروید ربات چت هوش مصنوعی محبوب ( ChatGPT )، در هفته آینده فاش کرد. این راه اندازی پس از انتشار آن برای کاربران ios در ماه می انجام شد. 

انتشار ربات چت هوش مصنوعی برای نسخه اندروید 

این شرکت طی یک توییت، راه اندازی برنامه برای نسخه اندروید را تایید کرد و یک صفحه پیش سفارش در فروشگاه Google Play ارائه کرد، که به کاربران اجازه می‎‎‎‎‎‎دهد پس از آماده شدن برنامه، برای نصب آن ثبت نام کنند. 

این اعلامیه (توییت)، به دنبال تلاش‎‎‎‎‎های اخیر OpenAI برای افزایش امنیت و شفافیت ابزارهایش با ابتکاراتی مانند "واترمارک محتوی"* صورت می‎‎‎‎‎‎گیرد. همانطور که می‎‎‎‎‎‎دانید، کمپانی OpenAI به دلیل نگرانی درباره ایجاد اطلاعات نادرست تولید شده توسط هوش مصنوعی (AI)، تحت نظارت قرار گرفته است.

* واتر مارک :: WaterMarking، راهی برای امضای تصاویر و محتوا است. همچنین یک عامل بازدارنده دربرابر نقض حق چاپ است. واترمارک معمولا یک لوگو، مهر یا امضا است که روی تصاویر قرار می‎‎‎‎‎‎گیرد. 


برنامه رسمی ChatGPT برای اندروید

مرتبط : تهدید بشریت توسط هوش مصنوعی (نخست وزیر بریتانیا می گوید)

ویژگی های برنامه هوش مصنوعی (AI)

OpenAI اقدامات امنیتی بهبود یافته برنامه اندروید را در مقایسه با نسخه وب، برجسته می‎‎‎‎‎‎کند. درنسخه اندروید همچنین، همگام سازی تاریخچه مکالمه در دستگاه‎‎‎‎‎ها، مشابه با نسخه ios را ارائه می‎‎‎‎‎‎دهد. 

OpenAI پس از معرفی برنامه‎‎‎‎‎های اندروید و ios به طور مستقیم با بینگ چت مایکروسافت (که از فناوری GPT-4 OpenAI بهره می‎‎‎‎‎‎برد) وارد رقابت می‎‎‎‎‎‎شود. این برنامه‎‎‎‎‎ها ابزاری جایگزین برای آزمایش مدل‎‎‎‎‎های بزرگ زبان (LLM)، بدون اتکا به مرورگر‎‎‎‎‎ های تحت وب هستند. 

این انتشار مصادف با راه اندازی ربات چت بارد (Bard Chatbot) توسط گوگل در اتحادیه اروپا و برزیل است. رقبای دیگری نیز درحال ظهور هستند. مانند؛ Anthropic به کمک Claude2، که عملکردهایی ارائه می‎‎‎‎‎‎دهد که از نسخه پولی ChatGPT OpenAI فراتر عمل می‎‎‎‎‎‎کند. نکته جالب توجه، کاهش ترافیک ChatGPT در ماه ژوئن برای اولین بار از زمان راه اندازی آن است. 

اعضای جامعه کریپتو به طور گسترده از ChatGPT و دیگر ربات‎‎‎‎‎های چت هوش مصنوعی استقبال کرده اند، برخی حتی از این فنآوری برای توسعه توکن‎‎‎‎‎های جدید استفاده می‎‎‎‎‎‎کنند.

⚠ توجه داشته باشید قصد این مقاله صرفا دراختیار گذاشتن ترجمه ی فارسی اخبار مهم و اطلاع رسانی بوده و مسئولیت تمام سرمایه گذاری ها برعهده شخص شما خواهد بود.⚠
mehdi ahmadi

mehdi ahmadi

برنامه نویس بکند و فرانت با 3 سال سابقه کار، علاقه مند به حوزه متاورس و کریپتو. عاشق نویسندگی ام و سعی دارم اطلاعات اندکم را با شما به اشتراک بگذارم

پست های مرتبط

بازار ارزهای هوش مصنوعی و میم کوین - بهترین عملکرد در 2024
شاخص ترس و طمع بازار کریپتو به بالاترین حد 2 ساله خود رسید
قیمت BONK می تواند افزایش یابد ؟
انتقال 60 میلیون دلار USDT از خزانه تتر به نهنگ ها
مقایسه هوش مصنوعی Gemini گوگل با GPT شرکت OpenAI
روند بازی های Web3 درسال 2024 - آینده بازی های بلاکچینی
مدیرعامل جدید بایننس کیست - آینده Binance پس از ژائو Zhao
جریمه سنگین صرافی بایننس و تاثیر آن بر بازار ارزهای دیجیتال
CoinGecko با خرید Zash تجزیه و تحلیل NFT را به دست آورد
SingularityNet و Dfinity - هوش مصنوعی غیرمتمرکز بلاکچین ICP

0 نظر ثبت شده !

نظرات خود را با ما در میان بگذارید