عصر متاورس
انتقال 60 میلیون دلار USDT از خزانه تتر به نهنگ ها

انتقال 60 میلیون دلار USDT از خزانه تتر به نهنگ ها

پیش گفتار

Lookchain* با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق)، نشان می‎‎‎‎‎‎دهد که یک صندوق یا موسسه، 60 میلیون دلار استیبل کوین USDT را از خزانه داری تتر، دریافت کرده است.

این، مبلغ کل را به 1.76 میلیارد دلار می‎‎‎‎‎‎رساند که از 20 اکتبر (28 مهرماه)، تاکنون از خزانه داری تتر دریافت و به صرافی‎‎‎‎‎‎‎ها منتقل شده است.

* LookonChain:  یک ابزار تجزیه و تحلیل داده‎‎‎‎‎‎‎های Web3 است.

lookchain در ادامه این اعداد را درچشم انداز قرار می‎‎‎‎‎‎دهد و تاکید می‎‎‎‎‎‎کند که این مبلغ برای خرید 44000 بیتکوین BTC، با قیمت میانگین قیمت 40 هزار دلار، کافی است.

جزئیات خبر: نهنگ ها در تتر 

این سایت تجزیه و تحلیل همچنین در 22 نوامبر، تراکنش‎‎‎‎‎‎‎های قابل توجهی را از خزانه داری تتر، گزارش کرد و فاش کرد که خزانه داری تتر اخیرا 1میلیارد دلار اضافی را به ثبت رسانده است. این توییت بریک پیشرفت قابل توجه تاکید داشت و به دنبال کنندگان هشدار داد که این نهاد خاص، طی 32 روز گذشته، 1.13 میلیارد دلار از خرانه تتر، انباشته کرده است.

این تراکنش‎‎‎‎‎‎‎ها به دلیل جنجال‎‎‎‎‎‎‎های قبلی که بزرگترین استیبل کوین جهان باآن مواجه شده بود، همچنان توسط ابزارهای تحلیل وب، علامت گذاری می‎‎‎‎‎‎شوند و منتقدانی که نگرانی‎‎‎‎‎‎‎هایی را درمورد شفافیت و ثبات مالی آن مطرح می‎‎‎‎‎‎کنند، مورد بررسی قرار می‎‎‎‎‎‎گیرند. 

برخی از پیشرفت‎‎‎‎‎‎‎ها، مانند توافق قانونی با دادستان کل نیویورک (NYAG)، سوء ظن را تشدید کرده است. و مواردی را آشکار می‎‎‎‎‎‎کند که تتر، در برخی مقاطع زمانی به طور کامل مورد حمایت قرار نگرفته.

با تشدید بیشتر این بررسی‎‎‎‎‎‎‎ها، تحقیقات وال استریت ژورنال این ادعاها را اینگونه روش می‎‎‎‎‎‎کند که : شرکای تتر از اسناد تقلبی برای ایمن کردن دسترسی به حساب‎‎‎‎‎‎‎های بانکی، استفاده کرده اند که به چالش‎‎‎‎‎‎‎های پروژه می‎‎‎‎‎‎افزاید.

منابع خبری: 

مقالات سایت کوین مارکت کپ

سایت خبری Crypto.news

پلتفرم تجزیه و تحلیل lookchain

⚠ توجه داشته باشید قصد این مقاله صرفا دراختیار گذاشتن ترجمه ی فارسی اخبار مهم و اطلاع رسانی بوده و مسئولیت تمام سرمایه گذاری ها برعهده شخص شما خواهد بود.⚠
mehdi ahmadi

mehdi ahmadi

برنامه نویس بکند و فرانت با 3 سال سابقه کار، علاقه مند به حوزه متاورس و کریپتو. عاشق نویسندگی ام و سعی دارم اطلاعات اندکم را با شما به اشتراک بگذارم

پست های مرتبط

بازار ارزهای هوش مصنوعی و میم کوین - بهترین عملکرد در 2024
شاخص ترس و طمع بازار کریپتو به بالاترین حد 2 ساله خود رسید
قیمت BONK می تواند افزایش یابد ؟
انتقال 60 میلیون دلار USDT از خزانه تتر به نهنگ ها
مقایسه هوش مصنوعی Gemini گوگل با GPT شرکت OpenAI
روند بازی های Web3 درسال 2024 - آینده بازی های بلاکچینی
مدیرعامل جدید بایننس کیست - آینده Binance پس از ژائو Zhao
جریمه سنگین صرافی بایننس و تاثیر آن بر بازار ارزهای دیجیتال
CoinGecko با خرید Zash تجزیه و تحلیل NFT را به دست آورد
SingularityNet و Dfinity - هوش مصنوعی غیرمتمرکز بلاکچین ICP

0 نظر ثبت شده !

نظرات خود را با ما در میان بگذارید