عصر متاورس
مدیرعامل جدید بایننس کیست - آینده Binance پس از ژائو Zhao

مدیرعامل جدید بایننس کیست - آینده Binance پس از ژائو Zhao

پیش گفتار 

وزارت دادگستری ایالات متحده اشاره کرد که چانگ پنگ ژائو (CZ)، بنیان‎‎‎‎‎‎گذار بایننس و مدیر عامل سابق بایننس، ممکن است تا یک دهه را در زندان سپری کند. ژائو، که مجبور به کناره گیری از سمت خود در بایننس شد، ریچارد تنگ (Richard Teng) را در 21 نوامبر به عنوان جایگزین خود انتخاب کرد. 

ریچارد تنگ Richard Teng کیست ؟

به گفته CZ، تجربه Teng به عنوان یک کارمند برتر که سابقه همکاری با نهادهای دولتی را داشته، اورا به یک مدیرعامل "بسیار واجد شرایط" تبدیل می‎‎‎‎‎کند.

ریچارد تنگ با دنیای مالی غریبه نیست. دراوایل سال جاری، درمیان مشکلات نظارتی بایننس، شایعاتی مبنی بر مناسب بودن یا نبودن ریچارد برای این شغل منتشر شد. که صعود وی به پست جدیدش، این قضیه را کاملا ثابت کرد.

طبق یک پست وبلاگ در سایت رسمی بایننس، تنگ در آگوست 2021 به عنوان مدیرعامل بایننس در سنگاپور به صرافی پیوست. زمانی که بیش از 3 دهه تجربه در امورمالی و فضای نظارتی داشته. 

پیشینه کاری مدیرعامل جدید 

ریچارد تنگ پیش از پیوستن به Binance، به عنوان مدیر اجرایی سازمان تنظیم مقررات خدمات مالی در بازار جهانی ابوظبی (ADGM، فعالیت می‎‎‎‎‎کرد. همچنین مدیر نظارتی ارشد بورس سنگاپور و مدیر امورمالی یک کمپانی در مرجع پولی سنگاپور (MAS) بود. 

این فرد 52 ساله اهل سنگاپور، تا سال 2007 به مدت 13 سال در MAS فعالیت می‎‎‎‎‎کرد. پس از آن نیز، نقش مدیر نظارتی در بورس محلی را برعهده گرفت. زمانی که در بورس اوراق بهادر سنگاپور فعالیت می‎‎‎‎‎کرد؛ رهبری گروهی را برعهده داشت که با همکاری MAS، قوانینی را در زمینه‎‎‎‎‎‎هایی مانند تجارت، تسویه حسال و فهرست بندی اعمال می‎‎‎‎‎کرد. سپس به مدت 6 سال در ADGM فعالیت کرد. 

ChangPeng Zhao که به CZ شهرت دارد (یکی از بنیان‎‎‎‎‎‎گذاران و مدیرعامل پیشین بایننس)، در ماه می، ریچارد تنگ را به عنوان رئیس بازارهای منطقه ای منصوب کرد و در تمام بازارهای خارج از ایالات متحده، از جمله خاورمیانه، شمال آفریقا و مناطق اروپایی نظارت داشت. بایننس فاش می‎‎‎‎‎کند که؛ تنگ، تیم‎‎‎‎‎‎های منطقه ای را برای تضمین مشارکت‎‎‎‎‎‎های استراتژیک و گسترش دامنه تبادلات هدایت می‎‎‎‎‎کرده. 

Teng درحال حاضر به عنوان عضو شورای بین‎‎‎‎‎‎المللی در موسسه جهانی فین تک و عضو هیئت مشاورات انجمن بلاکچین در سنگاپور فعال است. براساس گزارش ماه ژوئن BNN بلومبرگ، ریچارد به همراه هی یی (He Yi) - یکی از بنیان‎‎‎‎‎‎گذاران بایننس - بخشی از حلقه داخلی CZ و به عنوان افراد مورداعتماد، نزدیک شده است. 

ریچارد تنگ در توییتر خود اینگونه نوشت :: {{ این یک افتخار است که به عنوان مدیرعامل جدید بایننس فعالیت کنم ... . برای اطمینان از آینده ای روشن، قصد دارم از همه چیزهایی که در طول سه دهه گذشته از خدمات مالی و تجربه نظارتی آموخته ام، استفاده کنم.   }}

منابع خبری: 

سایت خبری CryptoPotato.com

سایت رسمی بایننس 

توییتر

⚠ توجه داشته باشید قصد این مقاله صرفا دراختیار گذاشتن ترجمه ی فارسی اخبار مهم و اطلاع رسانی بوده و مسئولیت تمام سرمایه گذاری ها برعهده شخص شما خواهد بود.⚠
mehdi ahmadi

mehdi ahmadi

برنامه نویس بکند و فرانت با 3 سال سابقه کار، علاقه مند به حوزه متاورس و کریپتو. عاشق نویسندگی ام و سعی دارم اطلاعات اندکم را با شما به اشتراک بگذارم

پست های مرتبط

بازار ارزهای هوش مصنوعی و میم کوین - بهترین عملکرد در 2024
شاخص ترس و طمع بازار کریپتو به بالاترین حد 2 ساله خود رسید
قیمت BONK می تواند افزایش یابد ؟
انتقال 60 میلیون دلار USDT از خزانه تتر به نهنگ ها
مقایسه هوش مصنوعی Gemini گوگل با GPT شرکت OpenAI
روند بازی های Web3 درسال 2024 - آینده بازی های بلاکچینی
مدیرعامل جدید بایننس کیست - آینده Binance پس از ژائو Zhao
جریمه سنگین صرافی بایننس و تاثیر آن بر بازار ارزهای دیجیتال
CoinGecko با خرید Zash تجزیه و تحلیل NFT را به دست آورد
SingularityNet و Dfinity - هوش مصنوعی غیرمتمرکز بلاکچین ICP

0 نظر ثبت شده !

نظرات خود را با ما در میان بگذارید