عصر متاورس
Axie Infinity پاداش کلاسیک را به بازی جدیدش منتقل می کند

Axie Infinity پاداش کلاسیک را به بازی جدیدش منتقل می کند

اکسی اینفینیتی "Axie Infinity"، به طور کامل پاداش های بازی کلاسیک خود را حذف کرد تا کاربران را به شکل جدید بازی به نام Origin، سوق دهد!

طبق گفته ی تیم اکسی اینفینیتی، از روز جمعه 21 مردادماه، هیچ توکن SLP به عنوان پاداش در بازی های کلاسیک وجود نخواهد داشت، در عوض پاداش SLP به حالت جدید بازی منتقل می شود. 

این گروه تاکید داشت؛ مهاجرت از بازی های کلاسیک به سمت این بازی جدید، به تعادل در اقتصاد توکن SLP، کمک خواهد کرد. 

تیم اکسی اینفینیتی "Axie Infinity"، در گذشته نیز تلاش هایی برای حفظ تعادل در ارزش SLP داشته است، در ماه فوریه پاداش های SLP را برای مینی‎‎‎‎‎بازی "Adventure" و ماموریت های روزانه کلاسیک حذف کرد. با وجود تمام این تلاش ها برای حفظ ارزش این توکن، SLP همچنان 98.7 درصد از جولای 2021 که ارزشی معادل 0.39 دلار داشت، کاهش یافته است.

در سال 2021 بود که این بازی NFT محور، مدل play to earn (بازی با هدف کسب درآمد)، را رواج داد و چیزی در حدود 75 درصد از کل معاملات NFT در بازی های مبتنی بر بلاکچین را به خود اختصاص داد. گزارشات نشان می دهد، این پروژه دارای 3.5 میلیارد دلار مبادلات NFT در یکسال گذشته بوده است.

توکن های رمزنگاری پروژه اکسی اینفینیتی در زمستان کریپتو عملکرد خوبی نداشته اند، بااین حال در ماه جولای، حجم تراکنش های NFT دراین پروژه، 205 درصد افزایش یافت. 

جف زیرلین "Jeff Zirlin"، که یکی از بنیان گذاران این پروژه است، به استقبال خوبی که از NFT ها در Land Staking بازی به عمل آمده اشاره کرد، و اضهار داشت؛ وضعیت اکسی اینفینیتی "Axie Infinity" رو به بهبودی است.

منبع خبری: وبسایت CoinTelegraph.Com

⚠ توجه داشته باشید قصد این مقاله صرفا دراختیار گذاشتن ترجمه ی فارسی اخبار مهم و اطلاع رسانی بوده و مسئولیت تمام سرمایه گذاری ها برعهده شخص شما خواهد بود.⚠
mehdi ahmadi

mehdi ahmadi

برنامه نویس بکند و فرانت با 3 سال سابقه کار، علاقه مند به حوزه متاورس و کریپتو. عاشق نویسندگی ام و سعی دارم اطلاعات اندکم را با شما به اشتراک بگذارم

پست های مرتبط

بازار ارزهای هوش مصنوعی و میم کوین - بهترین عملکرد در 2024
شاخص ترس و طمع بازار کریپتو به بالاترین حد 2 ساله خود رسید
قیمت BONK می تواند افزایش یابد ؟
انتقال 60 میلیون دلار USDT از خزانه تتر به نهنگ ها
مقایسه هوش مصنوعی Gemini گوگل با GPT شرکت OpenAI
روند بازی های Web3 درسال 2024 - آینده بازی های بلاکچینی
مدیرعامل جدید بایننس کیست - آینده Binance پس از ژائو Zhao
جریمه سنگین صرافی بایننس و تاثیر آن بر بازار ارزهای دیجیتال
CoinGecko با خرید Zash تجزیه و تحلیل NFT را به دست آورد
SingularityNet و Dfinity - هوش مصنوعی غیرمتمرکز بلاکچین ICP

0 نظر ثبت شده !

نظرات خود را با ما در میان بگذارید