عصر متاورس
راه اندازی مولد NFT توسط هوش مصنوعی بایننس - Bicasso بیکاسو

راه اندازی مولد NFT توسط هوش مصنوعی بایننس - Bicasso بیکاسو

مولد توکن های غیرمثلی (NFT) بایننس که به تازگی بااستفاده از هوش مصنوعی راه اندازی شده، هنر دیجیتالی را باتمام ظرفیت تولید کرد. به طوری که تنها 2.5 ساعت پس از راه اندازی، تا 10هزار NFT را ضرب کرد. 

مرتبط : NFT های یوتیلیتی (Utility NFT) چیست؟

در اوایل مارس، بایننس Binance (بزرگترین صرافی ارزدیجیتال)، یک ژنراتور NFT مبتنی بر هوش مصنوعی به نام بیساکو Bicasso را درحالت بتا راه اندازی کرد. در نسخه محدود بتا، Bicasso تصاویر پروفایل ارسال شده کاربران را در عرض چند ثانیه به یک اثرهنری دیجیتالی تبدیل می‎‎‎‎‎‎کرد. 

مدیرعامل بایننس (ChangPeng Zhao)، به کاربران گفت : " شما می‎‎‎‎‎‎توانید دیدگاه های خلاقانه خودرا با هوش مصنوعی به NFT تبدیل کنید ". چندساعت بعد، آن را با : "اولین آزمایش Bicasso با ایجاد 10هزار NFT در عرضه 2 و نیم ساعت تکمیل کرد".

این سیستم یک ابزار برای ایجاد تصاویر مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) است که شبیه به پلتفرم های هوش مصنوعی مانند DALL-E، عمل می‎‎‎‎‎‎کند. کاربران می‎‎‎‎‎‎توانند یک تصویر موجود (مانند یک عکس پروفایل) را به هوش مصنوعی ارائه دهند تا باآن کار کنند. یا می‎‎‎‎‎‎توانند پیشنهادات خلاقانه ای برای ایجاد یک ایده کاملا متفاوت وارد کنند. 

طبق اطلاعات اولیه نسخه بتا، 9909 مالک حداقل یک NFT را به عنوان بخشی از بتای محدود ایجاد کردند. و از آن جایی که این تصاویر در پایلوت قرار گرفتند، قابل خرید و فروش مجدد نیستند. کاربران کریپتو توییتر برای به نمایش گذاشتن آخرین آثار خود هیجان زده بودند. بااین حال گروه بایننس Binance اعلام کرد که : " ازنظر تقاضا، برخی اشکالات وجود دارد و اظهار کرد که تیم ما درحال تلاش برای افزایش توانایی سرور، کاهش خطاها و روان‎‎‎‎‎‎تر کردن فرآیند ضرب است ".

همچنین اضافه کرد که : افرادی که نقطه اول نسخه بتا را از دست داده اند، می توانند در فهرست انتظار برای ثبت نام نسخه اصلی قرار بگیرند.

استفاده از یک سیستم مستقل برای ایجاد آثار هنری می تواند یک پارادایم جدیدی را برای صنعت هنر به وجود آورد. "Fidenza #724" (تیلور هابز) یک NFT ساخته شده توسط یک الگوریتم کامپیوتری است که در 28 فوریه به قیمت 440 هزار دلار فروخته شده. 

در ماه اوت نیز، Google Cloud AI همه 10هزار NFT مجموعه Bored Ape Yacht Club را به آثار هنری ماشینی تبدیل کرد. 

⚠ توجه داشته باشید قصد این مقاله صرفا دراختیار گذاشتن ترجمه ی فارسی اخبار مهم و اطلاع رسانی بوده و مسئولیت تمام سرمایه گذاری ها برعهده شخص شما خواهد بود.⚠
mehdi ahmadi

mehdi ahmadi

برنامه نویس بکند و فرانت با 3 سال سابقه کار، علاقه مند به حوزه متاورس و کریپتو. عاشق نویسندگی ام و سعی دارم اطلاعات اندکم را با شما به اشتراک بگذارم

پست های مرتبط

بازار ارزهای هوش مصنوعی و میم کوین - بهترین عملکرد در 2024
شاخص ترس و طمع بازار کریپتو به بالاترین حد 2 ساله خود رسید
قیمت BONK می تواند افزایش یابد ؟
انتقال 60 میلیون دلار USDT از خزانه تتر به نهنگ ها
مقایسه هوش مصنوعی Gemini گوگل با GPT شرکت OpenAI
روند بازی های Web3 درسال 2024 - آینده بازی های بلاکچینی
مدیرعامل جدید بایننس کیست - آینده Binance پس از ژائو Zhao
جریمه سنگین صرافی بایننس و تاثیر آن بر بازار ارزهای دیجیتال
CoinGecko با خرید Zash تجزیه و تحلیل NFT را به دست آورد
SingularityNet و Dfinity - هوش مصنوعی غیرمتمرکز بلاکچین ICP

0 نظر ثبت شده !

نظرات خود را با ما در میان بگذارید