عصر متاورس
میکردائو - انتشار نقشه راه MakerDAO برای توسعه هوش مصنوعی AI

میکردائو - انتشار نقشه راه MakerDAO برای توسعه هوش مصنوعی AI

پیش گفتار 

میکردائو MakerDAO (یک سازمان مستقل خودگران) از برنامه‎‎‎‎‎‎های خود، برای ایجاد یک بلاکچین مستقل خبر داد و نقشه راه سنگینی را برای تخصیص بودجه و راه اندازی پروژه‎‎‎‎‎‎های هوش مصنوعی در آینده ارائه کرد.

میکردائو یکی از قدرتمندترین دائو (DAO) هاست که دوتوکن بومی بانماد‎‎‎‎‎‎های DAI (استیبل کوین) و MKR (توکن حاکمیتی ) را پشتیبانی می‎‎‎‎‎‎کند. میکردائو اکنون از نقشه راه 5 مرحله ای خود، به جهت توسعه و گسترش پروژه‎‎‎‎‎‎های هوش مصنوعی رونمایی می‎‎‎‎‎‎کند. 

جزئیات خبر 

MakerDAO، اخیرا مجموعه ای از بروزرسانی‎‎‎‎‎‎های برنامه ریزی شده را، برای اکوسیستم خود اعلام کرده است که از مهمترین آن‎‎‎‎‎‎ها می‎‎‎‎‎‎توان به تمرکز شدید بر فناوری هوش مصنوعی (AI) و توسعه یک بلاکچین جدید، اشاره کرد.

این نقشه راه جدید، که با یکپارچه سازی نماد تجاری بنیاد آغاز می‎‎‎‎‎‎شود، یک پروژه 5 مرحله ای به نام "EndGame" را توضیح می‎‎‎‎‎‎دهد.

بروزرسانی 5 مرحله EndGame (آخر بازی)


EndGame، به عنوان یک بروزرسانی تعریف می‎‎‎‎‎‎شود که از ابزارهای هوش مصنوعی برای؛ افزایش کارآیی، افزایش انعطاف پذیری و افزایش مشارکت و تعامل استفاده می‎‎‎‎‎‎کند. 

طبق یک پست "انجمن رسمی" از رون کریستنسن Rune Christensen (یکی از بنیان‎‎‎‎‎گذاران اصلی میکردائو) ::{{ اولین مرحله از بروزرسانی EndGame، تغییر نام تجاری، برای متحد کردن توکن‎‎‎‎‎‎های DAI و MKR است }}. 

کریستنسن (Christensen) درادامه می‎‎‎‎‎‎گوید :: {{ بسیار مهم است که بدانید، توکن‎‎‎‎‎‎های DAI و MKR تغییر نخواهند کرد و MakerDAO قصد دارد هردو توکن خودرا به شکل فعلی حفظ کند. بااین حال این سازمان قصد دارد دو توکن جدید را با ویژگی‎‎‎‎‎‎های بروز، به شبکه اضافه کند، که به طور موقت به عنوان NewStable و NewGovToken نامیده می‎‎‎‎‎‎شوند }}.

درآینده، راه اندازی محصول کلیدی EndGame، شامل عرضه نهایی شش "Maker SubDAO" و مزرعه‎‎‎‎‎‎های توکن NewStable خواهد بود. SubDAOها بین DAOهای تسهیل کننده و تخصیص دهنده تقسیم می‎‎‎‎‎‎شوند. و به گفته کریستنسن، هدف آن‎‎‎‎‎‎ها ساده کردن و کاهش بار کاری و پیچیدگی‎‎‎‎‎‎ها خواهد بود که توسط حاکمیت Maker، مدیریت می‎‎‎‎‎‎شود. 

فاز سوم نقشه راه EndGame :

MakerDAO قصد دارد چندین ابزار هوش مصنوعی داخلی را برای بهینه سازی وظایف مدیریتی (حاکمیتی)، مانند نظارت و ذخیره سازی اطلاعات، راه اندازی کند. درکنار راه اندازی ابزارهای هوش مصنوعی، MakerDAO دراین فاز قصد دارد با پروژه ای تحت عنوان "The Purpose Fund"، وارد فضای توسعه هوش مصنوعی (AI) منبع باز شود.

کریستنسن درباره این ابتکار می‎‎‎‎‎‎گوید ::{{ مدل‎‎‎‎‎‎های هوش مصنوعی منبع باز رایگان و ابزارهای هوش مصنوعی رایگان را، برای کمک به صنایع و پروژه‎‎‎‎‎‎های تاثیرگذار اجتماعی و با هدف بهره گیری از دستاوردهای هوش مصنوعی و استفاده از آن برای دستیابی به تاثیرات خودپایدارتر، ترویج و تامین مالی می‎‎‎‎‎‎کند }}.

فاز چهارم نقشه راه EndGame :

فاز چهارم این نقشه راه (EndGame)، مربوط به توسعه یک برنامه تشویقی و ایجاد انگیزه برای کاربران اکوسیستم ( به نام Governance Participation Incentive به معنی مشوق مشارکت برای حاکمیت )، است که شامل؛ گیمیفیکیشن* و پاداش به کاربران برای افزایش تعامل و مشارکت در پلتفرم میکردائو MakerDAO خواهد بود. 

نویسنده :: *گیمیفیکشن یا Gamification، که بازی‎‎‎‎‎‎سازی و یا بازی آفرینی ترجمه می‎‎‎‎‎‎شود، نوعی روش بازاریابی از طریق ساخت بازی هاست.

فاز پنجم نقشه راه EndGame :

آخرین مرحله از این نقشه راه، به ایجاد یک بلاکچین مستقل ختم می‎‎‎‎‎‎شود. میکردائو قصد دارد یک بلاکچین اختصاصی ایجاد کند که درحال حاضر به عنوان "NewChain" نامیده می‎‎‎‎‎‎شود. به جای جایگزین کردن بلاکچین اتریوم که درحال حاضر زیربنای پلتفرم MakerDAO است.

کریستنسن دراین باره می‎‎‎‎‎‎گوید :: {{ این بدان معناست که توکن‎‎‎‎‎‎های NewStable و NewGovToken و همچنین توکن‎‎‎‎‎‎های DAI و MKR در شبکه اتریوم به عملکرد عادی خود ادامه خواهند داد. و تنها تغییر این خواهد بود که؛ آن‎‎‎‎‎‎ها توسط یک پشتوانه حاکمیتی، محافظت می‎‎‎‎‎‎شوند که از طریق یک سیستم امن عمل می‎‎‎‎‎‎کند. پل پیشرفته  }}.

منابع خبری : وبسایت رسمی میکردائو، وبسایت خبری CoinTelegraph و وبسایت خبری CryptoPotato

⚠ توجه داشته باشید قصد این مقاله صرفا دراختیار گذاشتن ترجمه ی فارسی اخبار مهم و اطلاع رسانی بوده و مسئولیت تمام سرمایه گذاری ها برعهده شخص شما خواهد بود.⚠
mehdi ahmadi

mehdi ahmadi

برنامه نویس بکند و فرانت با 3 سال سابقه کار، علاقه مند به حوزه متاورس و کریپتو. عاشق نویسندگی ام و سعی دارم اطلاعات اندکم را با شما به اشتراک بگذارم

پست های مرتبط

بازار ارزهای هوش مصنوعی و میم کوین - بهترین عملکرد در 2024
شاخص ترس و طمع بازار کریپتو به بالاترین حد 2 ساله خود رسید
قیمت BONK می تواند افزایش یابد ؟
انتقال 60 میلیون دلار USDT از خزانه تتر به نهنگ ها
مقایسه هوش مصنوعی Gemini گوگل با GPT شرکت OpenAI
روند بازی های Web3 درسال 2024 - آینده بازی های بلاکچینی
مدیرعامل جدید بایننس کیست - آینده Binance پس از ژائو Zhao
جریمه سنگین صرافی بایننس و تاثیر آن بر بازار ارزهای دیجیتال
CoinGecko با خرید Zash تجزیه و تحلیل NFT را به دست آورد
SingularityNet و Dfinity - هوش مصنوعی غیرمتمرکز بلاکچین ICP

0 نظر ثبت شده !

نظرات خود را با ما در میان بگذارید