عصر متاورس
پیش فروش Cardalonia Metaverse به تیتر اخبار تبدیل شد

پیش فروش Cardalonia Metaverse به تیتر اخبار تبدیل شد

در این شرایط بازار که هفته ها شاهد رکود آن بوده ایم، پروژه های امیدوار کننده ای به وجود آمده که در مرکز توجه قرار گرفته اند، پروژه هایی که از شرایط بد بازار جان سالم به در برده اند.

یکی از این پروژه ها کاردالونیا "Cardalonia" است، این یک پروژه متاورسی در شبکه کاردانو Cardano که سازندگان در این پروژه می توانند تجربیات خودشان را ساخته و آن هارا شخصی سازی کنند.

این که چرا این پروژه به تیتر اخبار تبدیل شده و اینقدر مورد توجه قرار گرفته جای تعجب ندارد چراکه دلایل خوبی برای این توجه وجود دارد :

توکن ابزاری این پروژه به نام لونیا LONIA، موفقیت بزرگی را در مرحله پیش فروش خود به ثبت رسانده است و چیزی بالغ بر 50 درصد از تخصیص پیش فروش خودرا تنها در عرض چند روز به فروش رسانده است.

این پروژه سرمایه‌گذارانی را از اکوسیستم کاردانو و کریپتو به طور کلی با بیش از 300 کاربر جذب کرده است، که توکن‌های LONIA خود را در انتظار فروش آینده زمین های NFT قرار می‌دهند.

فروش زمین ها درقالب NFT، در دومرحله انجام می شود، یک مرحله مختص کاربرانی که سهام فعال LONIA به ارزش حداقل 7000 دلار را در استخرهای نقدینگی کاردالونیا "Cardalonia استیک کرده اند (سپرده گذاری). و مرحله دوم مختص به تمام عموم با قیمت های بسیار بالاتر می باشد. 

اکوسیستم کاردانولیا Cardalonia، اولین پروژه متاورسی در شبکه Cardano می باشد که دارای یک پلتفرم شرط بندی غیرقانونی است که دراین پلتفرم دارندگان توکن LONIA می توانند توکن های خودرا برای دریافت 20 درصد APY (سودسالانه) به اشتراک بگذارند، همچنین می توانند لیست سفید فروش NFT زمین هارا دریافت کنند.

چگونه به پیش فروش توکن LONIA بپیوندیم؟

شما می توانید تا تاریخ 15 آگوست 2022 یا زمانی که فروش به سقف نهایی خودش برسد برای خرید اقدام کنید.

سرمایه گذاران می توانند دراین پیش فروش، توکن LONIA را با قیمت ثابت یک ADA خریداری کنند.( یک ADA برابر با 12 LONIA می باشد).

برای پیوستن به این پیش فروش می توانید از لینک  cardanolia.io اقدام کنید.

همچنین برای آگاهی بیشتر درباره این پروژه متاورسی جدید می توانید به وبسایت cardalonia.io مراجعه کنید.

منبع خبری : crypto.news

⚠ توجه داشته باشید قصد این مقاله صرفا دراختیار گذاشتن ترجمه ی فارسی اخبار مهم و اطلاع رسانی بوده و مسئولیت تمام سرمایه گذاری ها برعهده شخص شما خواهد بود.⚠
mehdi ahmadi

mehdi ahmadi

برنامه نویس بکند و فرانت با 3 سال سابقه کار، علاقه مند به حوزه متاورس و کریپتو. عاشق نویسندگی ام و سعی دارم اطلاعات اندکم را با شما به اشتراک بگذارم

پست های مرتبط

بازار ارزهای هوش مصنوعی و میم کوین - بهترین عملکرد در 2024
شاخص ترس و طمع بازار کریپتو به بالاترین حد 2 ساله خود رسید
قیمت BONK می تواند افزایش یابد ؟
انتقال 60 میلیون دلار USDT از خزانه تتر به نهنگ ها
مقایسه هوش مصنوعی Gemini گوگل با GPT شرکت OpenAI
روند بازی های Web3 درسال 2024 - آینده بازی های بلاکچینی
مدیرعامل جدید بایننس کیست - آینده Binance پس از ژائو Zhao
جریمه سنگین صرافی بایننس و تاثیر آن بر بازار ارزهای دیجیتال
CoinGecko با خرید Zash تجزیه و تحلیل NFT را به دست آورد
SingularityNet و Dfinity - هوش مصنوعی غیرمتمرکز بلاکچین ICP

0 نظر ثبت شده !

نظرات خود را با ما در میان بگذارید