عصر متاورس
ایردراپ رایگان متاورس SpaceCatch تایید شد - توکن CATCH

ایردراپ رایگان متاورس SpaceCatch تایید شد - توکن CATCH

پیش گفتار

SpaceCatch با انتشار پستی در صفحه توییتر خود، برگزاری یک ایردراپ برای توکن‎‎‎‎‎‎های CATCH را تایید کرد. راه اندازی رسمی ایردراپ توکن CATCH اکنون درحال انجام است. 

ایردراپ به یک روش موردعلاقه برای ایجاد جوامع تبدیل شده است، که در اغلب اوقات رایگان بوده و تنها نیاز به صرف زمان خواهد داشت. به همین دلیل است که گروه SpaceCatch نیز به فکر برگزاری یک ایردراپ افتاد.

امروز تیم SpaceCatch بر ایردراپ تایید شده توکن CATCH متمرکز شده است، که فرصتی را برای دریافت یک ایردراپ ارزشمند به ارزش هزاران دلار ارائه می‎‎‎‎‎‎دهد.

جزئیات تایید ایردراپ:

SpaceCatch در یک حرکت قابل توجه، از قدردانی نسبت به حامیان اختصاصی خود، با اعلام رسمی ایردراپ توکن CATCH گامی قطعی برداشت. تایید رسمی چند روز پیش در صفحه رسمی توییتر آن‎‎‎‎‎‎ها انجام شد. 

SpaceCatch پیش نیازهای ایمن سازی این ایردراپ انحصاری را بدون قید و شرط به اشتراک گذاشته تا مسیر مشارکت کاربران را روشن کند. این مستلزم تعامل و انجام یک سری وظایف در پلتفرم Zealy است. هرکدام ازاین وظایف به جمع آوری امتیازات (XP) - که پیش نیاز دریافت توکن CATCH است - کمک می‎‎‎‎‎‎کند. مکانیک ایردراپ اکنون آشکار شده است: 

میزان پاداش شما به طور مستقیم با حجم XP به دست آمده ازطریق فعالیت در پلتفرم Zealy مرتبط است. 

دراین جا یک راهنمای جامع از جزئیات این فرآیند در صفحه رسمی Medium SpaceCatch، آمده است.

معرفی Genesis Box NFT:

NFT های بازی SpaceCatch

Genesis Box NFT بهترین انتخاب برای کسانی است که قصد دارند بازده ایردراپ خودرا به حداکثر برسانند. این جعبه انحصاری حاوی قطعاتی از مجموعه آتی Genesis Armor Set است که پیش بینی می‎‎‎‎‎‎شود کمیاب ترین مجموعه NFT در بازی باشد. حداکثر 10هزار جعبه NFT، که تنها 500 تا از آن‎‎‎‎‎‎ها طی پیش فروش اولیه منتشر می‎‎‎‎‎‎شوند و 9500 عدد باقی مانده طی 2 سال به صورت تدریجی عرضه خواهند شد. این کمیابی منجر به جذابیت بیشتر جعبه‎‎‎‎‎‎های اولیه خواهد شد.

 مالکان Genesis Box نقش ویژه ای در دیسکورد SpaceCatch و دسترسی به وظایف جدید برای پاداش در پلتفرم Zealy به دست می‎‎‎‎‎‎آورند. این وظایف به آن‎‎‎‎‎‎ها اجازه می‎‎‎‎‎‎دهد تا امتیازهای (XPهای) روزانه، هفتگی و ماهانه را به صورت رایگان دریافت کنند. که به طور بالقوه ارزش کلی این ایردراپ را 3 برابر افزایش می‎‎‎‎‎‎دهد. علاوه براین؛ این Box ها طیف وسیعی از مزیت‎‎‎‎‎‎ها را به همراه دارند که از قیمت پیش فروش آن (50 دلار) فراتر خواهد رفت. 

درباره SpaceCatch:

SpaceCatch یک نوع بازی کلاسیک برای گوشی‎‎‎‎‎‎های موبایل است که فناوری بلاک‎‎‎‎‎‎چین و توکن‎‎‎‎‎‎های غیرمثلی (NFT) را ترکیب کرده و همچنین از واقعیت افزوده (AR) پشتیبانی می‎‎‎‎‎‎کند. این ترکیب به کاربران اجازه می‎‎‎‎‎‎دهد تا یک تجربه کاملا متفاوت و جدید را کشف کنند. 

اما مهمتر از لذت سرگرمی و بازی؛ این به کاربران امکان می‎‎‎‎‎‎دهد تا عناصر و آیتم‎‎‎‎‎‎های درون بازی را درقالب NFT ها به دست آورند. شما می‎‎‎‎‎‎توانید NFTهای به دست آمده را بفروشید، اجاره دهید و یا برای تعامل بیشتر با پلتفرم از آن‎‎‎‎‎‎ها استفاده کنید. 

زمان انتشار بازی:

SpaceCatch به مدت یکسال درحال توسعه بوده و انتظار می‎‎‎‎‎‎رود تا پایان سال جاری به صورت کامل انتشار یابد. سازندگان این بازی بلاکچینی از شعار "Product First" پیروری می‎‎‎‎‎‎کنند. بنابراین خطری که در 98درصد از پروژه‎‎‎‎‎‎های متاورسی متوجه کاربران است، شمارا درگیر نخواهد کرد. خطری که پروژه‎‎‎‎‎‎های متاورسی، توکن و NFTهای خودرا برای فروش عرضه می‎‎‎‎‎‎کنند درحالی که بازی واقعی چندین سال بعد منتشر می‎‎‎‎‎‎شود (اگر اصلا وجود داشته باشد) و سرمایه گذاران را با ضررهای قابل توجهی روبه رو می‎‎‎‎‎‎کند.

اطلاعات فنی و پشتیبانی:

سازمان : SpaceCatch

سایت اینترنتی: https://SpaceCatch.io

با آخرین اطلاعات درباره ایردراپ توکن CATCH درتماس باشید از طریق :

تلگرام Telegram

اینستاگرام Instagram

توییتر Twitter

دیسکورد Discord و

یوتیوب Youtube. 

سخن پایانی 

SpaceCatch دوباره توجه کاربران را برانگیخت و فرصتی برای دریافت ایردراپ ارزشمند توکن CATCH در اختیار کاربران قرار داد. اگر این مطلب برای شما جذاب است، و مایل به آموزش درباره این پلتفرم هستید می‎‎‎‎‎‎توانید دربخش نظرات به ما اطلاع دهید تا آموزش کاملی درباره بازی بلاکچینی SpaceCatch در سایت عصر متاورس منتشر کنیم.

 منابع خبری:

 وبسایت خبری U.Today

سایت رسمی بازی 

⚠ توجه داشته باشید قصد این مقاله صرفا دراختیار گذاشتن ترجمه ی فارسی اخبار مهم و اطلاع رسانی بوده و مسئولیت تمام سرمایه گذاری ها برعهده شخص شما خواهد بود.⚠
mehdi ahmadi

mehdi ahmadi

برنامه نویس بکند و فرانت با 3 سال سابقه کار، علاقه مند به حوزه متاورس و کریپتو. عاشق نویسندگی ام و سعی دارم اطلاعات اندکم را با شما به اشتراک بگذارم

پست های مرتبط

بازار ارزهای هوش مصنوعی و میم کوین - بهترین عملکرد در 2024
شاخص ترس و طمع بازار کریپتو به بالاترین حد 2 ساله خود رسید
قیمت BONK می تواند افزایش یابد ؟
انتقال 60 میلیون دلار USDT از خزانه تتر به نهنگ ها
مقایسه هوش مصنوعی Gemini گوگل با GPT شرکت OpenAI
روند بازی های Web3 درسال 2024 - آینده بازی های بلاکچینی
مدیرعامل جدید بایننس کیست - آینده Binance پس از ژائو Zhao
جریمه سنگین صرافی بایننس و تاثیر آن بر بازار ارزهای دیجیتال
CoinGecko با خرید Zash تجزیه و تحلیل NFT را به دست آورد
SingularityNet و Dfinity - هوش مصنوعی غیرمتمرکز بلاکچین ICP

1 نظر ثبت شده !

  1. سلام ب همه تورو ب فاطمه زهراع مسلمونی میتونه کمکم کنه زنم باید عمل بشه بیمه نیستم کارگرم واسه هزینه بیمارستان موندم تورو خدا یکی کمکم کنه. مستعجرم جون بچم هام قسم 5859831138890248 مجتبی شجاعی زاده

نظرات خود را با ما در میان بگذارید