عصر متاورس
دانشگاه توکیو ژاپن دوره هایی برای آموزش متاورس ارائه می دهد

دانشگاه توکیو ژاپن دوره هایی برای آموزش متاورس ارائه می دهد

دانشگاه توکیو در ژاپن که Todai نام دارد، اعلام کرد که از امسال دروسی را برای آموزش متاورس ارائه خواهد داد. این دانشگاه می گوید : "این اقدام تلاشی است برای رفع کمبود متخصصان ماهر در حوزه فضای نوآوری دیجیتالی در ژاپن "

Todai (دانشگاه توکیو در ژاپن)، از مطالعات متاورس رونمایی کرد 

دانشگاه توکیو یک مؤسسه ی آموزش های عالی است که در سال 1877 تاسیس شد. این دانشگاه اعلام کرد که قصد دارد در سال جاری، دوره های آموزشی فراواژه ای را به دانشجویان خود ارائه دهد، همچنین هدف از این کاررا پرورش متخصصان ماهر، برای پر کردن خلاء موجود در اکوسیستم نوآوری های دیجیتالی ژاپن اعلام کرد.

طبق گزارشات به دست آمده، دانشگاه تودای "Todai" دوره های متاورس را برای آموزش اصول متاورس، هم به دانش آموزان دبیرستانی و هم به افراد در محل کار جمع بندی خواهد کرد.

برخلاف دوره های تحصیلی دیگر، قرار است که دوره های آموزش متاورس، دریک فضای متاورسی تدریس شود و این کار توسط دانشکده مهندسی Todai و گروه های مرتبط انجام خواهد شد. 

در برهه ای از زمان که کشور چین و همچنین سایر مناطق آسیایی، به طور فعال در حال کاوش توکن های غیرمثلی (NFT) و متاورس هستند، این دانشگاه قصد دارد به دانشجویان خود درمورد مفاهیم متاورس آموزش دهد تا متخصصانی پرورش دهد که به ژاپن کمک می کنند تا همگام با آن ها حرکت کند. 

در اوایل ماه ژولای، دولت شانگهای برنامه هایی را برای تبدیل این شهر به کانون فناوری های دیجیتال با ساخت یک اکوسیستم متاورس 52 میلیارد دلاری تا سال 2025 فاش کرد.

همچنین این دانشگاه اظهار داشت که این دوره های آموزشی مختص به دانشجویان ژاپن نخواهد بود و افراد در سراسر آسیا می توانند دراین دوره ها حضور پیدا کنند و افرادی که این دوره هارا پشت سر بگذارند گواهی نامه معتبری از دانشگاه Todai دریافت خواهند کرد، دوره های آنلاین و آفلاین متاورس در زمینه های هوش مصنوعی، آموزش کارآفرینی، فناوری نسل بعدی و ... دراختیار دانشجویان قرار می گیرد. می گوید، با پروژه متاورسی خود قصد دارد یک سیستم آموزشی بدون بدون حد و مرز را به وجود آورده تا افراد بتوانند صرف نظر از جنسیت، موقعیت اجتماعی، سن و موقعیت جغرافیایی درمورد فناوری های نوآورانه، مهندسی و علوم اطلاعات آموزش ببینند. همچنین اظهار داشت که درتلاش برای جذب و تشویق بیشتر دانشجویان دختر برای پیوستن به قطار متاورس، هستند. چراکه بانوان در بخش مهندسی منطقه حضور ضعیفی داشته اند.

در زمان درج این خبر، دانشگاه Todai به طور دقیق بیان نکرده که از چه بلاکچینی برای تامین پروژه های متاورسی استفاده خواهد کرد.

اخبار مرتبط : امارات از اولین بیمارستان متاورسی در ماه اکتبر 2022 رونمایی خواهد کرد و  ایجاد 40هزار شغل مجازی و 4میلیارد دلار درآمد، از برنامه های دبی در 5 سال آینده توسط متاورس می باشد می تواند برایتان جالب باشد

منبع خبری : Crypto.news

⚠ توجه داشته باشید قصد این مقاله صرفا دراختیار گذاشتن ترجمه ی فارسی اخبار مهم و اطلاع رسانی بوده و مسئولیت تمام سرمایه گذاری ها برعهده شخص شما خواهد بود.⚠
mehdi ahmadi

mehdi ahmadi

برنامه نویس بکند و فرانت با 3 سال سابقه کار، علاقه مند به حوزه متاورس و کریپتو. عاشق نویسندگی ام و سعی دارم اطلاعات اندکم را با شما به اشتراک بگذارم

پست های مرتبط

بازار ارزهای هوش مصنوعی و میم کوین - بهترین عملکرد در 2024
شاخص ترس و طمع بازار کریپتو به بالاترین حد 2 ساله خود رسید
قیمت BONK می تواند افزایش یابد ؟
انتقال 60 میلیون دلار USDT از خزانه تتر به نهنگ ها
مقایسه هوش مصنوعی Gemini گوگل با GPT شرکت OpenAI
روند بازی های Web3 درسال 2024 - آینده بازی های بلاکچینی
مدیرعامل جدید بایننس کیست - آینده Binance پس از ژائو Zhao
جریمه سنگین صرافی بایننس و تاثیر آن بر بازار ارزهای دیجیتال
CoinGecko با خرید Zash تجزیه و تحلیل NFT را به دست آورد
SingularityNet و Dfinity - هوش مصنوعی غیرمتمرکز بلاکچین ICP

0 نظر ثبت شده !

نظرات خود را با ما در میان بگذارید