عصر متاورس
2 ارز دیجیتال هوش مصنوعی 2023 - سرمایه گذاری در کریپتو AI

2 ارز دیجیتال هوش مصنوعی 2023 - سرمایه گذاری در کریپتو AI

پیش گفتار

با رشد بازار ارزهای دیجیتال و رونق گرفتن پروژه‎‎‎‎‎‎‎‎های درحال توسعه، کاربران به دنبال یک پروژه بلاکچینی مناسب برای سرمایه گذاری هستند. اگرچه باوجود نوسانات شدید در بازار ارزهای دیجیتال، نمی‎‎‎‎‎‎‎‎توان یک پروژه 100% سودآور را شناسایی کرد. بااین حال دراین مقاله از عصر متاورس به معرفی و بررسی بهترین پروژه‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های هوش مصنوعی درحال توسعه می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎پردازیم که می‎‎‎‎‎‎‎توانید برای سرمایه گذاری در سال جاری، به آن‎‎‎‎‎‎ها توجه کنید. 

سلب مسئولیت : این مقاله را به عنوان یک توصیه سرمایه گذاری درنظر نگیرید، هدف از این مقاله صرفا اطلاع رسانی و دراختیار گذاشتن منابع درست دراختیار شما عزیزان بوده و هیچگونه سرمایه گذاری را تایید یا رد نمی‎‎‎‎‎‎‎‎کند.

1- پروژه هوش مصنوعی yPredict (با نماد YRED)

ابزار معاملاتی هوش مصنوعی ypredict

yPredict، یک پلتفرم هوش مصنوعی است که از یادگیری ماشینی (Machine Learning) استفاده می‎‎‎‎‎‎‎‎کند، تا بازدهی سود سرمایه گذاری و تجارت در ارزهای دیجیتال را به حداکثر برساند. yPredict یک اکوسیستم هوش مصنوعی یکپارچه را توسعه داده است که به سرمایه گذاران کریپتو کمک می‎‎‎‎‎‎‎‎کند تا تصمیمات تجاری آگاهانه تری را برای افزایش بازدهی، به کار بگیرند. 

yPredict، برای دسترسی به این هدف، ویژگی‎‎‎‎‎‎‎‎های مختلفی را توسعه داده است. به عنوان مثال؛ این پلتفرم، سیگنال‎‎‎‎‎‎‎‎های مبتنی بر هوش مصنوعی را توسعه داده که امتیازات اصلی قیمت گذاری را در اختیار معامله گران، قرار می‎‎‎‎‎‎‎‎دهد.

یک ابزار پیشرفته براساس مدل‎‎‎‎‎‎‎‎های پیش‎‎‎‎‎‎بینی که؛ ارزهای دیجیتالی که باید معامله شوند و قیمت‎‎‎‎‎‎‎‎های ورودی و خروجی در معامله را، پوشش می‎‎‎‎‎‎‎‎دهد. کاربران می‎‎‎‎‎‎‎‎توانند از این پیشنهادات استفاده کرده و آن‎‎‎‎‎‎‎‎ها را برای معاملات خود در صرافی‎‎‎‎‎‎‎‎ها، به کار ببندند.  

yPredict، همچنین احساسات بازار را تجزیه و تحلیل می‎‎‎‎‎‎‎‎کند و به کاربران در ارزیابی توکن‎‎‎‎‎‎‎‎های محبوب تر در بازار، کمک می‎‎‎‎‎‎‎‎کند. این یک ویژگی اضافی است و علاوه بر تجزیه و تحلیل فنی خودکاری است که توسط هوش مصنوعی ایجاد می‎‎‎‎‎‎‎‎شود. 

این پلتفرم میانبری سریع برای معامله گران فنی (تکنیکال) فراهم می‎‎‎‎‎‎‎‎کند، چراکه به کاربران می‎‎‎‎‎‎‎‎گوید روی کدام شاخص‎‎‎‎‎‎‎‎ها، تمرکز بیشتری داشته باشند. داشبورد yPredict همچنین، الگوهای امیدوارکننده را به طور مستقل تشخیص داده و بینش بیشتری به معامله گران ارائه می‎‎‎‎‎‎‎‎دهد. 

یکی از وجه تمایز های yPredict با سایر رقبا این است که؛ تحلیلگران زیادی نمی‎‎‎‎‎‎‎‎توانند الگوها و مدل‎‎‎‎‎‎‎‎های پیش‎‎‎‎‎‎بینی خودرا بفروشند. بنابراین کاربران برای خرید این مدل‎‎‎‎‎‎‎‎ها، می‎‎‎‎‎‎‎‎توانند از بین بهترین‎‎‎‎‎‎‎‎ها انتخاب کنند و انتخاب‎‎‎‎‎‎‎‎های زیادی دراختیار نخواهند داشت. 

YRED، ارزبومی و اصلی این پلتفرم است. یک توکن کاربردی که برای؛ پرداخت هزینه کارمزد‎‎‎‎‎‎‎‎ها، خرید و فروش سیگنال‎‎‎‎‎‎‎‎های معاملاتی و دسترسی به آیتم‎‎‎‎‎‎‎‎های اضافی، کاربرد دارد. 

پروژه هوش مصنوعی yPredict، به تازگی پیش فروش اولیه خودرا، آغاز کرده است و اکنون بهترین زمان سرمایه گذاری دراین پروژه می‎‎‎‎‎‎‎‎باشد. سرمایه گذاران اولیه 0.05دلار بابت هر توکن YRED می‎‎‎‎‎‎‎‎پردازند. پس از فروش این مرحله (از پیش فروش چندمرحله ای)، این مبلغ به 0,07دلار افزایش خواهد یافت. توکن‎‎‎‎‎‎‎‎های YRED پس از پشت سر گذاشتن پیش فروش، با قیمت اولیه 0.12 دلار در صرافی‎‎‎‎‎‎‎‎ها فهرست خواهند شد (این نشان دهنده 140% بازدهی برای سرمایه گذاران است). 

2-  پروژه هوش مصنوعی MultiVerse (بانماد MultiVerse )

متاورس هوش مصنوعی مولتی ورس

یک پروژه متاورسی، که بااستفاده از هوش مصنوعی به کاربران اجازه می‎‎‎‎‎‎‎‎دهد دنیای اختصاصی خودرا طراحی کرده و گسترش دهند. MultiVerse (مولتی ورس)، بیش از این که روی بازی‎‎‎‎‎‎‎‎ها و شبکه‎‎‎‎‎‎‎‎های اجتماعی تمرکز کند، به یک استعاره با فواید اقتصادی و اجتماعی پایبند است. 

گروه MultiVerse می‎‎‎‎‎‎‎‎گوید :: {{ ما یک واقعیت بهتر و دوباره تصویر شده هستیم. متاورس ما، فضایی برای پرورش جامعه و ارتباطات است، جایی که فرصت‎‎‎‎‎‎‎‎ها و تاثیر واقعی در آن، رشد می‎‎‎‎‎‎‎‎کند}}.  

MultiVerse، یک پروژه متاورسی با پشتوانه هوش مصنوعی است که یک ابر سرمایه با سود اقتصادی و اجتماعی ایجاد می‎‎‎‎‎‎‎‎کند. سهامداران این پروژه شامل؛ سرمایه گذاران، کارمندان، مصرف کنندگان و مشاغل هستند. کاربران می‎‎‎‎‎‎‎‎توانند با استفاده از MultiVerse، اکوسیستم شخصی سازی شده خودرا ایجاد کنند، با افراد مشابهی دراین صنعت ملاقات کنند و تجربه ای از خرید مجازی را به دست آورند. علاوه براین، کسب و کارها و مشاغل می‎‎‎‎‎‎‎‎توانند بدون نیاز به دانش تخصصی درباره بلاکچین یا متاورس، فروشگاه خودرا راه اندازی کنند.

به صورت خلاصه MultiVerse، به کاربران امکان تعامل و دسترسی به خرد جمعی را اهدا می‎‎‎‎‎‎‎‎کند، برای ایده‎‎‎‎‎‎‎‎ها و استارت‎‎‎‎‎‎آپ ها، سرمایه جمع آوری می‎‎‎‎‎‎‎‎کند، آموزش‎‎‎‎‎‎‎‎هایی درباره متاورس و بلاکچین ارائه می‎‎‎‎‎‎‎‎دهد و درنهایت به رشد و گسترش بلاکچین کمک می‎‎‎‎‎‎‎‎کند. 

ارزدیجیتال MultiVerse برای اقتصاد این اکوسیستم طراحی شده و موارد استفاده آن شامل؛ خرید‎‎‎‎‎‎‎‎های مجازی، سرمایه گذاری و جمع آوری سرمایه برای استارت آپ های درون پلتفرم می‎‎‎‎‎‎‎‎شود.

سخن پایانی

با انتشار هوش مصنوعی ChatGPT برای عموم، صنعت هوش مصنوعی به یکی از بحث‎‎‎‎‎‎‎‎های داغ این روزها تبدیل شده است. و زمانی که این صنعت را با بلاکچین ترکیب کنیم، به یک نتیجه فوق العاده کارآمد و جذاب می‎‎‎‎‎‎‎‎رسیم. که Crypto AI نام دارد.  اگرچه هوش مصنوعی در بلاکچین، یک مفهوم نسبتا جدید و نابالغ است، بااین حال توجه‎‎‎‎‎‎‎‎های زیادی را از سمت کاربران و سازمان‎‎‎‎‎‎‎‎ها جلب کرده و امیدواریم با گذشت زمان، به بلوغ کامل رسیده و پتانسیل بالای آن مورد توجه عموم قرار بگیرد. 

دراین مقاله از عصر متاورس به معرفی 2 تا از ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی درحال توسعه پرداختیم که می‎‎‎‎‎‎‎‎توانید برای سرمایه گذاری در سال جاری به آن توجه کنید. بااین حال توجه داشته باشید که قصد این مقاله صرفا اطلاع رسانی و دراختیار گذاشتن منابع فارسی درست، برای شما عزیزان بوده، و این مقاله را به عنوان یک توصیه سرمایه گذاری درنظر نگیرید. همانطور که بارها گفته شد، سرمایه گذاری مستلزم دانش و اطلاعات کافی است و نمی‎‎‎‎‎‎‎‎توان به یک مقاله اکتفا کرد. 

شما می‎‎‎‎‎‎‎‎توانید سؤالات خودرا از طریق چت آنلاین و یا دیگر راه‎‎‎‎‎‎‎‎های ارتباطی باما درمیان گذاشته و با عضویت در خبرنامه ما در پایین صفحه، از آخرین اخبار متاورس و بلاکچین آگاه شوید. 

mehdi ahmadi

mehdi ahmadi

برنامه نویس بکند و فرانت با 3 سال سابقه کار، علاقه مند به حوزه متاورس و کریپتو. عاشق نویسندگی ام و سعی دارم اطلاعات اندکم را با شما به اشتراک بگذارم

پست های مرتبط

متاورس Synergy Land + توکن های CNG و ACN - شرکت در ایردراپ متاورس Synergy Land + توکن های CNG و ACN - شرکت در ایردراپ
متاورس RobotEra و ارزدیجیتال TARO - راهنمای جامع متاورس RobotEra و ارزدیجیتال TARO - راهنمای جامع
معرفی بهترین پروژه و ارزدیجیتال هوش مصنوعی - Crypto AI معرفی بهترین پروژه و ارزدیجیتال هوش مصنوعی - Crypto AI
پروژه هوش مصنوعی فچ Fetch.AI و ارزدیجیتال FET - راهنمای جامع پروژه هوش مصنوعی فچ Fetch.AI و ارزدیجیتال FET - راهنمای جامع
9 کاربرد هوش مصنوعی در سیستم مالی + بهترین الگوریتم های AI 9 کاربرد هوش مصنوعی در سیستم مالی + بهترین الگوریتم های AI
هوش مصنوعی گراف The Graph و ارزدیجیتال GRT - اطلاعات بلاکچین هوش مصنوعی گراف The Graph و ارزدیجیتال GRT - اطلاعات بلاکچین

3 نظر ثبت شده !

  1. نحوه ی سرمایه گذاری وخرید در کرام صرافی می باشد

  1. سلام فکر می کنم این طرح Aidoge کلاهبرداری باشه چون سایتش از دسترس خارج شده

  1. سلام

    بله همونطور که در متن مقاله آورده شد این یک سرمایه گذاری پرریسک هست و مستندات قوی نداره. این عنوان رو از مقاله حذف می کنم چون باوجود توضیحی که برای کسب اطلاعات بیشتر آورده شده، برخی از کاربران با مشکل مواجه می شوند. 

    طبق نظراتی هم که در سایت www.trustpilot برای کلاهبرداری بودن پروژه ثبت شده، نزدیک به 34% کاربران ادعا می کنند که این پروژه کلاهبرداری نیست و طرز صجیج دریافت را توضیح می دهند. اما خب 66% دیگر افراد با از دسترس خارج شدن سایت اصلی، نظر می دهند که این یک پروژه کلاهبرداری و نتوستند پول خودرا ادعا کنند. 

    ممنون از توجه شما، مقاله بروزرسانی شد. 

  1. سلام با توجه به اینکه اطلاعات خیلی اندکی در این زمینه ها دارم . ولی مقاله عالی بود. ممنونم

  1. ممنون از نظر شما، باعث دلگرمی ماست. 

     

نظرات خود را با ما در میان بگذارید