عصر متاورس
متاورس Synergy Land + توکن های CNG و ACN - شرکت در ایردراپ

متاورس Synergy Land + توکن های CNG و ACN - شرکت در ایردراپ

پیش گفتار 

در این هفته از معرفی ایردراپ های عصر متاورس، قصد داریم به معرفی یکی از پروژه‎‎‎‎‎‎های متاورسی درحال توسعه به نام Synergy بپردازیم. شما می‎‎‎‎‎‎‎توانید در تاریخ 7 فوریه (18 بهمن) در ایردراپ‎‎‎‎‎‎های این پروژه شرکت کنید و مزیت‎‎‎‎‎‎های فوق العاده ای را برای خود رقم بزنید. در ادامه باما همراه باشید تا با پروژه متاورسی Synergy و مزیت‎‎‎‎‎‎های شرکت در ایردراپ‎‎‎‎‎‎های این پروژه بهتر آشنا شویم. 

متاورس Synergy Land چیست؟

سینرژی لند ( Synergy Land )، یک بازی متاورسی مبتنی بر بلاک‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎چین است. که در ابتدا روی بلاکچین سولانا Solana قرار داشت، اما اخیرا به بلاکچین پالیگان Polygon مهاجرت کرده است. این انتقال موجب شهرت بیشتر این متاورس شد. Synergy Land یک بازی نقش آفرینی Web 3.0 در ژانر اکشن است که به چهار اکوسیستم تقسیم می‎‎‎‎‎‎‎شود؛

1- آتش

2- آب

3- زمین 

4- یخ 

داستان بازی متاورسی سینرژی لند Synergy Land

کاربران این بازی می‎‎‎‎‎‎‎توانند به گشت و گذار در دنیای بی انتهای متاورس مشغول شوند و سیاهچاله هارا کشف کنند. بازیکن ها نقش یک قهرمان را برعهده می‎‎‎‎‎‎‎گیرند و با تیم‎‎‎‎‎‎های چهارنفره به کاوش سیاهچاله ها می‎‎‎‎‎‎‎پردازند. در این بین می‎‎‎‎‎‎‎توانید از طلسم هایی نوآرانه استفاده کنید که به شما اجازه می‎‎‎‎‎‎‎دهد عناصر مختلف را برای ایجاد یک طلسم جدید، ترکیب کنید. و با رئیس‎‎‎‎‎‎های قدرتمند روبه رو شوید. این یک ماجراجویی عالی برای مقابله با موجودات قدرتمند است. 

شما می‎‎‎‎‎‎‎توانید Synergy Land را در نسخه‎‎‎‎‎‎های اندروید و ios برای گوشی‎‎‎‎‎‎های موبایل و یا در کامپیوتر بازی کنید. این یک بازی چند پلتفرمی است که می‎‎‎‎‎‎‎توانید با دوستان خود همراه شوید. Synergy با الهام از بازی هایی مانند Diablo و Path Of Exile یک گیم‎‎‎‎‎‎پلی جذاب از ترکیب بهترین ها ارائه داده است. کاربران این بازی مالکان حقیقی دارایی های درون بازی هستند و کنترل کاملی بر دارایی های خود خواهند داشت. Synergy یک اکوسیستم کامل از عناصر درون بازی دارد و یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که علاوه بر لذت بردن از بازی، به دنبال جمع آوری منابع، خرید و فروش آن ها و کسب درآمد از بازی هستند.
در متاورس سینرژی، شما هیچ محدودیتی نخواهید داشت. می‎‎‎‎‎‎‎توانید یک جزیره خصوصی داشته باشید و در خانه شخصی خود، استراحت کنید. بهترین زره ها و سلاح هارا بسازید و یا حتی حیوانات ومحصولات دلخواه خودرا پرورش دهید.

به صورت کلی شما می‎‎‎‎‎‎‎توانید؛ کاوش کنید، بر سر غنائم مبارزه کنید، یک محیط شخصی را ایجاد کنید و یا صدها حیوان خانگی را پرورش دهید تا برای شما مبارزه کنند وغنیمت به دست آورند. به هم تیمی‎‎‎‎‎‎های خود بپیوندید و قدرت خود را افزایش دهید و با کسب امتیاز در جدول رده بندی، پاداش‎‎‎‎‎‎های ارزش مندی به دست آورید.

دارایی های درون بازی (NFT ها) 


Synergy Land یک متاورس NFT محور است و تمام عناصر و دارایی های درون بازی، NFT هایی هستند که علاوه بر معامله در فروشگاه همین بازی، می‎‎‎‎‎‎‎توانید در فروشگاه‎‎‎‎‎‎های ثانویه نیز خرید و فروش کنید. شما می‎‎‎‎‎‎‎توانید با شرکت در ایردراپ این بازی ( 18 بهمن تا 25 بهمن 1401 )، NFT های ارزشمندی به دست آورید و پس از انتشار کامل بازی با قیمت‎‎‎‎‎‎های بیشتر معامله کنید و یا برای ادامه بازی آن هارا نگه داری کنید. 

دارایی های درون بازی شامل مواردی مانند؛ زمین های مجازی، کاراکتر‎‎‎‎‎‎های بازی (شخصیت‎‎‎‎‎‎های بازی)، رئیس ها، حیوانات خانگی مختلف، تجهیزات و سلاح ها، نقشه‎‎‎‎‎‎های ساخت، طرح‎‎‎‎‎‎های ایستگاه و ... می‎‎‎‎‎‎‎شوند. 

کاراکتر‎‎‎‎‎‎های بازی، رئیس ها و نقشه‎‎‎‎‎‎های ساخت NFT هایی محدود و انحصاری هستند که از طریق پیش فروش ها به بازی تزریق می‎‎‎‎‎‎‎شوند. حیوانات خانگی و طرح‎‎‎‎‎‎های ایستگاهی نیز، از طریق کاوش در سیاهچاله ها و غارت آن ها، در طی بازی به دست خواهند آمد.

ارزهای دیجیتال CNG و ACN در اکوسیستم Synergy Land

بازی متاورسی Synergy Land دو توکن بومی با نماد‎‎‎‎‎‎های ACN و CNG دارد که برای اقتصاد این اکوسیستم طراحی شده اند.

الف- توکن SNG برای حاکمیت جامعه محور این متاورس استفاده می‎‎‎‎‎‎‎شود و یک توکن حاکمیتی است. به این معنی که شما می‎‎‎‎‎‎‎توانید با در اختیار داشتن توکن‎‎‎‎‎‎های SNG در دائو DAO این پروژه در رای گیری ها شرکت کنید. هر توکن SNG نماینده یک حق رای است و با دراختیار داشتن 100 SNG می‎‎‎‎‎‎‎توانید به یک تصمیم، 100 رای مثبت یا منفی اتخاذ کنید و یا خودتان یک تصمیم را برای رای گیری ایجاد کنید. CNG به عنوان یک توکن حاکمیتی، عرضه کل ثابتی دارد تا ارزش آن حفظ شود.

 شما می‎‎‎‎‎‎‎توانید با انجام برخی از ماموریت‎‎‎‎‎‎های درون بازی، این توکن را به عنوان پاداش به دست آورید. همچنین تمام NFT های درون بازی با استفاده از توکن‎‎‎‎‎‎های CNG معامله می‎‎‎‎‎‎‎شوند. بخشی از توکن‎‎‎‎‎‎های CNG که از طریق پیش فروش NFT ها و فروش در بازار جمع آوری می‎‎‎‎‎‎‎شوند، طی فرآیند " توکن سوزی " از بین می‎‎‎‎‎‎‎روند. بنابراین این یک توکن کاهش دهنده تورم است و طراحی توکنومیک آن به گونه ای است که ارزش آن حفظ شود. چراکه این امر موجب افزایش تقاضا برای توکن‎‎‎‎‎‎های درگردش خواهد شد.  

ب- توکن ACN به عنوان توکن کاربردی این اکوسیستم شناخته می‎‎‎‎‎‎‎شود. 

گروه توسعه دهنده درباره این توکن می‎‎‎‎‎‎‎گوید :: {{ ما می‎‎‎‎‎‎‎خواستیم ارز درون بازی را به گونه ای مهندسی کنیم که مشوق مشارکت در بازی، پاداش رفتار‎‎‎‎‎‎های خالص و به طور کلی دارای نتایج اقتصادی سودمند برای تمام بازیکن ها باشد }}.

عرضه کل این توکن برخلاف توکن‎‎‎‎‎‎های CNG، ثابت نیست. اما این به معنای افزایش تورم نخواهد بود. در واقع تعدادی مکانیز توکن سوزی پیاده سازی شده تا عرضه شناور را کنترل کرده و تعادل بین فشار خرید و فروش را حفظ کند. بین تمام کاربرد‎‎‎‎‎‎های این توکن، موارد اصلی استفاده ACN در این بازی به شرح زیر است؛

1- فعالیت‎‎‎‎‎‎های صنایع دستی

2- پرداخت مالیات زمین ها

3- هزینه پرورش حیوانات خانگی

4- هزینه‎‎‎‎‎‎های ویژه سیاه چاله ها

هر زمان که بازیکن ها یک " کاوش " را به اتمام برسانند، توکن‎‎‎‎‎‎های ACN را به عنوان پاداش به دست می‎‎‎‎‎‎‎آورند. که می‎‎‎‎‎‎‎توانند از آن برای خرید منابع بیشتر در فروشگاه بازی، استفاده کنند. 

آینده متاورس Synergy 

Synergy Land یک متاورس درحال توسعه در بستر بلاکچین پالیگان PolyGon است. این بازی که توسط کمپانی Synergy Games درحال توسعه است، تاکنون همکاری ها و پشتیبانی‎‎‎‎‎‎های قدرتمندی داشته که باعث اعتبار بخشیدن به این پروژه شده است. اگرچه نمی‎‎‎‎‎‎‎توان آینده هیچ پروژه ای را تخمین زد. اما Synergy Land تاکنون قدرتمند عمل کرده. و می‎‎‎‎‎‎‎توان انتظار داشت به یکی از بازی‎‎‎‎‎‎های محبوب در سال جاری تبدیل شود. 

همچنین این متاورس از زمانی که از بلاکچین سولانا به شبکه پالیگان مهاجرت کرد، با افزایش محبوبیت و شهرت زیادی روبه رو شده است. علت این امر می‎‎‎‎‎‎‎تواند مقیاس پذیری و پشتیبانی بالای شبکه پالیگان از قراردادهای هوشمند، برنامه‎‎‎‎‎‎های غیرمتمرکز(Dapps) و بازی‎‎‎‎‎‎های متاورسی باشد. همانطور که می‎‎‎‎‎‎‎دانید پالیگان اکنون به یکی از محبوب ترین شبکه‎‎‎‎‎‎های پذیرنده متاورس ها تبدیل شده و در اکوسیستم خود، پروژه‎‎‎‎‎‎های متاورسی قدرتمندی را جای داده است. 

به هر حال Synergy Land در اول راه خود قرار دارد، شما می‎‎‎‎‎‎‎توانید در ایردراپ این بازی شرکت کرده و دارایی های درون بازی در قالب NFT ها را به دست آورید و شانس خود را امتحان کنید. چراکه پس از افزایش تعداد کاربران و انتشار کامل بازی، طبیعتا با افزایش قیمت NFT های درون بازی، مواجه می‎‎‎‎‎‎‎شویم.

سخن پایانی

توجه داشته باشید قصد این مقاله صرفا اطلاع رسانی و در اختیار گذاشتن منابع درست فارسی برای شما عزیزان بوده و هیچ گونه سرمایه گذاری را تایید یا تکذیب نمی‎‎‎‎‎‎‎کند. بنابراین مسئولیت تمام سرمایه گذاری‎‎‎‎‎‎های شما برعهده شخص شما خواهد بود.

اگر نیاز به مشاوره دارید می‎‎‎‎‎‎‎توانید به صورت آنلاین از گروه پشتیبان عصر متاورس، مشاوره رایگان دریافت کنید. همچنین می‎‎‎‎‎‎‎توانید تجربیات یا سؤالات خودرا در بخش نظرات با گروه عصر متاورس و دیگر کاربران سایت به اشتراک بگذارید و یا با عضویت در خبرنامه ما در پایین صفحه، از آخرین اخبار متاورس ها و بلاکچین ها آگاه شوید.

mehdi ahmadi

mehdi ahmadi

برنامه نویس بکند و فرانت با 3 سال سابقه کار، علاقه مند به حوزه متاورس و کریپتو. عاشق نویسندگی ام و سعی دارم اطلاعات اندکم را با شما به اشتراک بگذارم

پست های مرتبط

مجموعه بازی های متاورسی گالا گیمز Gala Games و توکن GALA مجموعه بازی های متاورسی گالا گیمز Gala Games و توکن GALA
متاورس دسنترالند - خرید زمین در دیسنترالند + قیمت و نکات مهم متاورس دسنترالند - خرید زمین در دیسنترالند + قیمت و نکات مهم
استیکینگ چیست - Staking یا سپرده گذاری ( راهنمای جامع ) استیکینگ چیست - Staking یا سپرده گذاری ( راهنمای جامع )
قرارداد هوشمند چیست -کاربردهای اسمارت کانترکت و نحوه استفاده قرارداد هوشمند چیست -کاربردهای اسمارت کانترکت و نحوه استفاده
متاورس چیست؟ (به زبان ساده) - ورود به Metaverse و کسب درآمد متاورس چیست؟ (به زبان ساده) - ورود به Metaverse و کسب درآمد

0 نظر ثبت شده !

نظرات خود را با ما در میان بگذارید