عصر متاورس
بازی بلاکچینی آپلند Upland با همکاری EOS متاورس را توسعه داد

بازی بلاکچینی آپلند Upland با همکاری EOS متاورس را توسعه داد

پیش گفتار

پروژه متاورسی آپلند (Upland)، 7 میلیون دلار را پیش از راه اندازی توکن، جمع آوری می‎‎‎‎‎‎کند. آپلند یک بازی NFT محور مبتنی بر بلاکچین است که داستان آن حول جمع آوری و تجارت املاک می‎‎‎‎‎‎چرخد؛ 7 میلیون دلار اضافی را در دور سرمایه گذاری سری A، تضمین می‎‎‎‎‎‎کند.

این سرمایه گذاری توسط EOS Network Ventures هدایت می‎‎‎‎‎‎شود، که نشان دهنده اولین ورود آن به دنیای بازی های بلاکچینی است.

آپلند متاورس بازی های کریپتویی را گسترش می دهد

تزریق سرمایه از EOS، با مشارکت سرمایه گذاران فعلی ( Animoca Brands و Venture Capital ) برای توسعه آپلند درنظر گرفته شده است. 

ویژگی جذاب متاورس Upland، این است که بازیکن هارا قادر می‎‎‎‎‎‎سازد نسخه‎‎‎‎‎‎های دیجیتالی املاک دنیای واقعی را روی نقشه‎‎‎‎‎‎های مجازی، خرید و فروش کنند. آپلند علاوه بر غنی سازی گیم پلی بازی، هدف خودرا تقویت استراتژی بازاریابی قرار داده است. این مرحله باهدف افزایش نوردهی بازی و جذب یک بازیکن بزرگتر است. علاوه براین، آپلند قصد دارد ابزارهایی را برای توسعه دهندگان خارجی ارائه دهد و در جدیدی برای، ویژگی ها و برنامه‎‎‎‎‎‎های افزودنی جدید را باز کند. 

آپلند قصد دارد یک توکن اتریوم ERC-20 ارائه کند که مرتبط با توکن ابزاری فعلی است. این ابتکار که Sparklet شناخته می‎‎‎‎‎‎شود، می‎‎‎‎‎‎تواند پیامدهای گسترده ای برای حضور Upland در بازار داشته باشد. 

درباره شبکه ایاس EOS

باتوجه به کاهش محبوبیت این پلتفرم، این که متاورس Upland شبکه ایاس را برای ساخت پلتفرم خود انتخاب کرده است، کمی غیرمتعارف به نظر می‎‎‎‎‎‎رسد. طبق گزارش دیفای لاما (DefiLlama)، شبکه ایاس درحال حاضر از نظر TVL (ارزش قفل شده)، با 69 میلیون دلار در رتبه 23 قرار دارد. همچنین ازنظر ارزش کل بازار در میان ارزهای دیجیتال (براساس CoinGecko)، رتبه 60 را به خود اختصاص داده است و از زمان بالاترین رکورد خود در چندین سال، روندی نزولی داشته است. 

Dirk Lueth (درک لوث)، مدیرعامل آپلند از این انتخاب دفاع کرد و اینگونه توضیح داد : {{ درسال 2018، زمانی که متاورس آپلند تاسیس شد، شبکه ایاس از معدود بلاکچین های قابل دوام برای چنین پروژه ای بود }}.

درک لوث از هزینه‎‎‎‎‎‎های بالای گس (کازمرد) شبکه اتریوم به عنوان مانعی یاد کرد که آن‎‎‎‎‎ها نتوانستند بر آن غلبه کنند. پس از تجزیه و تحلیل دقیق، تیم به این نتیجه رسید که ایاس، بلاکچین بهینه برای نیاز آن‎‎‎‎ ‎هاست. قابل ذکر است که اکنون Upland دارای قابلیت‎‎‎‎‎‎های ویژه ای است و می‎‎‎‎‎‎تواند 80 NFT درهر ثانیه مینت کند، که این ها به لطف ویژگی‎‎‎‎‎‎های فنی شبکه ایاس است. 

مشارکت EOS Network Ventures دربرنامه افزودنی سری A آپلند، نشان می‎‎‎‎‎‎دهد که حامیان همچنان پتانسیل را رشد اکوسیستم می‎‎‎‎‎‎بینند. این حرکت نشان دهنده اعتماد آن ها به چشم انداز و توانایی‎‎‎‎‎‎های فنی Upland است. 

تجربه ای بهتر از بازی های بلاکچینی 

دورمالی اخیر، نه تنها تجربه درون بازی آپلند را افزایش می‎‎‎‎‎‎دهد، بلکه منجر به گسترش توکن ابزاری آن با نماد SPARK، به بلاکچین اتریوم به عنوان Sparklet می‎‎‎‎‎‎شود. 

Dirk Lueth دراین باره می‎‎‎‎‎‎گوید : {{ این به معنای دید بیشتر و اعتبار بیشتر برای آپلند است که به اثر موجی مثبت در جامعه وب3 (Web3) کمک می‎‎‎‎‎‎کند و نقدینگی را برای دارندگان فعلی Spark بهبود می‎‎‎‎‎‎بخشد. }}

این تصمیم ازنظر استراتژیک، باهدف افزایش دید آپلند در بازار گسترده تر است. فرصت‎‎‎‎‎‎های جدیدی را برای کاربران بیشتری فراهم می‎‎‎‎‎‎کند تا با اکوسیستم منحصربه فرد آپلند، تعامل داشته باشند. 

یکی از عوامل تاثیرگذار دراین تصمیم، حکم دادگاه ریپل XRP بود که تاثیر مثبتی بر رویکرد آپلند داشت. 

منابع خبری:

وبسایت Crypto.News

⚠ توجه داشته باشید قصد این مقاله صرفا دراختیار گذاشتن ترجمه ی فارسی اخبار مهم و اطلاع رسانی بوده و مسئولیت تمام سرمایه گذاری ها برعهده شخص شما خواهد بود.⚠
mehdi ahmadi

mehdi ahmadi

برنامه نویس بکند و فرانت با 3 سال سابقه کار، علاقه مند به حوزه متاورس و کریپتو. عاشق نویسندگی ام و سعی دارم اطلاعات اندکم را با شما به اشتراک بگذارم

پست های مرتبط

بازار ارزهای هوش مصنوعی و میم کوین - بهترین عملکرد در 2024
شاخص ترس و طمع بازار کریپتو به بالاترین حد 2 ساله خود رسید
قیمت BONK می تواند افزایش یابد ؟
انتقال 60 میلیون دلار USDT از خزانه تتر به نهنگ ها
مقایسه هوش مصنوعی Gemini گوگل با GPT شرکت OpenAI
روند بازی های Web3 درسال 2024 - آینده بازی های بلاکچینی
مدیرعامل جدید بایننس کیست - آینده Binance پس از ژائو Zhao
جریمه سنگین صرافی بایننس و تاثیر آن بر بازار ارزهای دیجیتال
CoinGecko با خرید Zash تجزیه و تحلیل NFT را به دست آورد
SingularityNet و Dfinity - هوش مصنوعی غیرمتمرکز بلاکچین ICP

1 نظر ثبت شده !

  1. چرا در مورد ایردراپی که در حال اجراست چیزی اضافه نشده http://airdrop.upland.me/

نظرات خود را با ما در میان بگذارید