عصر متاورس
فاندامنتال کرفتی متاورس Crafty Metaverse و ارزدیجیتال CMETA

فاندامنتال کرفتی متاورس Crafty Metaverse و ارزدیجیتال CMETA

پروژه کرفتی متاورس؛ محلی برای خرید و فروش انواع دارایی‌ها

متاورس به‌عنوان یک مفهوم مدرن در دنیای امروز توانسته زندگی بسیاری از افراد را در سراسر جهان متحول کند. بسیاری از افراد با مشارکت در پروژه‌های متاورسی و خرید و فروش انواع دارایی‌ها از جمله توکن های غیرمثلی NFT، توانسته‌اند سود مناسبی از این فناوری به دست بیاورند. برخی دیگر هم زمان زیادی از زندگی‌شان را صرف گشت‌وگذار در محیط‌های متاورسی می‌کنند. پروژه کرفتی متاورس (Crafty Metaverse) از مشهورترین پروژه‌های متاورسی مبتنی بر بلاک‌‌چین کاردانو Cardano است. این پروژه در سال 2021 راه‌اندازی شد و به‌سرعت به یک بازی بلاکچینی مشهور تبدیل شد. در این مطلب از عصر متاورس بیشتر با این پروژه جذاب آشنا می‌شویم.

پروژه کرفتی متاورس چیست؟

دنیای ارز دیجیتال از همان ابتدا دنیای بسیار گسترده‌ای بود. حال با معرفی متاورس و گسترش پروژه‌های مبتنی بر آن، این دنیا بسیار گسترده‌تر و البته پیچیده‌تر نیز شده است. دیگر کسب درآمد از کریپتو تنها با انجام معاملات ارزهای دیجیتال انجام نمی‌شود و افراد می‌توانند با انجام فعالیت در پروژه‌های متاورسی مختلف مانند پروژه کرفتی متاورس، درآمد بسیار مناسبی داشته باشند.

پروژه کرفتی متاورس درواقع یک متاورس می‌باشد که بر مبنای بلاک‎‎‎‎‎‎چین کاردانو توسعه پیدا کرده است. فعالیت این پروژه متاورسی از سال 2021 استارت خورد و تا به امروز نیز توانسته با وجود کاهش محبوبیت دنیای متاورس، محبوب خود را حفظ کند. هدف اصلی ایجاد پروژه کرفتی متاورس، خرید و فروش انواع دارایی‌ها، به‌خصوص زمین های مجازی متاورس بود. از همان ابتدای آغاز این پروژه، افراد می‌توانستند انواع زمین‌ها، ساختمان‌ها، جزیره‌ها و ... را در این پروژه خرید و فروش کنند. البته تمام این دارایی‌ها به‌صورت NFT خرید و فروش می‌شدند و به همین خاطر برای کاربران معامله در این پروژه شکل بسیار تازه‌ای داشت.

با رشد خرید و فروش دارایی‌های مختلف در پروژه کرفتی متاورس، به مرور زمان توجهات زیادی به این پروژه جلب شد. چرا که با پیشرفت و افزایش محبوبیت پروژه کرفتی متاورس، دیگر متاورس‌های اکوسیستم کاردانو نیز محبوبیت زیادی پیدا کرده بودند. باید گفت که در حال حاضر این پروژه به‌قدری پیشرفت کرده است که افراد می‌توانند کشور مورد نظرشان را برای خرید زمین در این دنیای متاورسی انتخاب کنند. در حال حاضر مدیر عامل این پروژه کوجو بواتنگ (Kojo Boateng) است و Kwame Basoah نیز یکی دیگر از هم‌بنیان‌گذاران این پروژه شناخته می‌شود.

از دیگر افراد مهم در گروه توسعه دهنده و پشتیبان این پروژه متاورس می توان به افراد زیر اشاره کرد؛

1- استان واتس (Stan Watts)

2- دومینیک تولنر (Dominik Töllner)

3- یورگه تلوسا (Jorge Telosa Jr.)

4- فرلی کویین (Ferly Queen)

روش‌های کسب درآمد از پروژه متاورسی کرفتی (Crafty Metaverse)

همان‌طور که اشاره شد، شما برای کسب درآمد از پروژه کرفتی متاورس روش‌های زیادی پیش روی خود دارید. این دنیای متاورسی سه‌بعدی که افراد می‌توانند از طریق آواتارهای سه‌بعدی خود با یکدیگر تعامل داشته باشند، گزینه‌های زیادی را برای کسب درآمد پیش روی شما می‌گذارد. اما باید گفت که اصلی‌ترین روش کسب درآمد از این پروژه متاورسی، خرید و فروش زمین و املاک به‌صورت NFT است. همچنین شما می‌توانید آیتم‌ها و آواتارهای مختلفی را نیز به‌صورت NFT در این پروژه خرید و فروش کنید. باید اشاره کرد که کرفتی متاورس توانسته با محبوبیت بالای خود، بستری مناسب برای کسب درآمد از دنیای متاورس باشد.

برخلاف بسیاری از پروژه‌های متاورسی دیگر، شما در کرفتی متاورس همچنان می‌توانید زمین‌ها و NFTهای خود را با قیمت بسیار بالایی به فروش برسانید. چرا که همچنان تقاضا برای دارایی‌های این پروژه در میان کاربران متاورس وجود دارد.

انواع دارایی‌های بازی کرفتی متاورس

پروژه یا بازی کرفتی متاورس، به کاربران خود دارایی‌های مختلفی را برای خرید و فروش ارائه می‌دهد. از جمله این دارایی‌ها می‌توان به آپارتمان، آواتار، جزیره، زمین و ساختمان‌های ویلایی اشاره کرد. همچنین شما می‌توانید از طریق این بازی، توکن CMETA را به عنوان پاداش به دست آورید و سپس آن را در بازار ارزهای دیجیتال به فروش برسانید. به‌طور کلی از نظر تنوع دارایی‌ها، بازی کرفتی متاورس یکی از بهترین‌ها به‌شمار می‌آید.

ارز دیجیتال CMETA

ارز دیجیتال CMETA همان توکن پروژه کرفتی متاورس به‌شمار می‌آید. شما با استفاده از این ارز دیجیتال می‌توانید انواع زمین‌ها، NFTها و دارایی‌های دیگر را در بازی کرفتی متاورس معامله کنید. باید اشاره کرد که این ارز دیجیتال نیز مانند پروژه مبدا خود، مبتنی بر بلاکچین کاردانو است و به همین خاطر توانسته محبوبیت زیادی در بازی بلاک‌چینی کرفتی متاورس داشته باشد. در حال حاضر CMETA با عرضه بیش از 210 میلیون توکن، فعالیت خود را آغاز کرده است و از طریق پلتفرم‌هایی مانند ساندی سواپ (SundaeSwap) قابل معامله است. درواقع هدف این توکن، آینده می‌باشد و می‌خواهد تراکنش‌های دنیای مدرن را برای همیشه متحول کند.

شما با استفاده از توکن CMETA می‌توانید تیکت‌هایی را برای خرید زمین در پروژه کرفتی متاورس خریداری کنید. درواقع شما با این تیکت‌ها، می‌توانید در آینده زمین‌های مورد نظر خود را در این بازی متاورسی خریداری نمایید. پس می‌توان گفت که CMETA آینده‌ای بسیار روشن خواهد داشت.

ایردراپ ارز دیجیتال کرفتی متاورس و روش شرکت در آن

باید اشاره کرد که در بهمن سال 1400 بود که پروژه کرفتی متاورس، به 1000 نفر از شرکت‌کنندگان، 4000 توکن CMETA را ایردراپ می‌کرد که حدود یک میلیون توکن CMETA به‌عنوان پاداش برای 20 نفر از شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده بود. با این حال باید گفت که در حال حاضر ایردراپی Airdrop برای این پروژه وجود ندارد و تاریخ آن منقضی شده است.

پروژه کرافتی متاورس؛ آینده همین‌جاست!

آینده بازارهای مالی با ظهور کریپتوکارنسی و بازار ارزهای دیجیتال به‌صورت کامل متحول شد. حال مفهوم جدید دیگری که مرتبط با کریپتوکارنسی است، یعنی متاورس، باز هم توانسته بسیاری از مفاهیم مالی را در دنیای مدرن متحول کند. اگر 10 سال پیش به شخصی می‌گفتید که قرار است در سال‌های آینده میلیون‌ها دلار صرف خرید و فروش زمین‌های مجازی در اینترنت شود، قطعا شما را مسخره می‌کردند. با این حال پروژه کرفتی متاورسی این مفهوم را به واقعیت تبدیل کرده است و هرروزه هزاران کاربر با یک آواتار سه‌بعدی در یک محیط مجازی کاملا ایزوله، در حال تعامل و انجام معامله با یکدیگر هستند. آن‌ها زمین‌ها و حتی جزیره‌های مجازی را در بازی کرفتی متاورس خرید و فروش می‌کنند و به درآمد مناسبی از این راه رسیده‌اند.

mehdi ahmadi

mehdi ahmadi

برنامه نویس بکند و فرانت با 3 سال سابقه کار، علاقه مند به حوزه متاورس و کریپتو. عاشق نویسندگی ام و سعی دارم اطلاعات اندکم را با شما به اشتراک بگذارم

پست های مرتبط

اکوسیستم پالیگان - پروژه های متاورسی پالیگان Polygon اکوسیستم پالیگان - پروژه های متاورسی پالیگان Polygon
اکوسیستم کاردانو - پروژه های متاورسی کاردانو Cardano - جامع اکوسیستم کاردانو - پروژه های متاورسی کاردانو Cardano - جامع
پروژه های متاورسی جدید - Reach Metaverse و ارزدیجیتال REACH پروژه های متاورسی جدید - Reach Metaverse و ارزدیجیتال REACH
پروژه متاورسی Flovatar و ارزدیجیتال DUST - نحوه کسب درآمد پروژه متاورسی Flovatar و ارزدیجیتال DUST - نحوه کسب درآمد

0 نظر ثبت شده !

نظرات خود را با ما در میان بگذارید