عصر متاورس
پروژه های متاورسی جدید - Reach Metaverse و ارزدیجیتال REACH

پروژه های متاورسی جدید - Reach Metaverse و ارزدیجیتال REACH

پیش گفتار 

ریچ متاورس ( Reach Metaverse )، یک پروژه متاورسی جدید برپایه بلاک‎‎‎‎‎‎چین کاردانو Cardano است که خدمات و امکانات زیادی را در اختیار کاربران می‎‎‎‎‎‎گذارد. در مقاله " اکوسیستم کاردانو " با پروژه های متاورسی کاردانو آشنا شدیم و دانستیم این شبکه در حال ساخت بازی های بلاکچینی کاملا متفاوت و خلاقانه ای است که اهدافی بیش از کسب درآمد از بازی (Play To Eran) را دنبال می‎‎‎‎‎‎کند. بازی های متاورسی در کاردانو گاها اهدافی بشر دوستانه دارند و مزیت های بیشتری نسبت به سایر بازی های متاورسی دراختیار کاربران قرار می‎‎‎‎‎‎دهند. 

اگرچه کاردانو به تازگی بازی های متاورسی خودرا راه اندازی و توسعه داده است. اما می‎‎‎‎‎‎توان گفت بسیار جلوتر از سایر بلاکچین ها حرکت می‎‎‎‎‎‎کند. این امر می‎‎‎‎‎‎تواند به سرعت باعث محبوبیت بازی های این اکوسیستم شده، و با افزایش کاربران مواجه شود که درنهایت منجر به افزایش قیمت دارایی ها و توکن های این بازی ها خواهد شد. بنابراین اگر به دنبال یک بازی متاورسی جدید برای سرمایه گذاری هستید، به جرعت می‎‎‎‎‎‎توان گفت پروژه های متاورسی اکوسیستم کاردانو یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما خواهد بود.

دراین مقاله به بررسی بازی متاورسی Reach Metaverse و ارزدیجیتال REACH می‎‎‎‎‎‎پردازیم.

ریچ متاورس Reach Metaverse چیست؟


پس از مدت ها انتظار، بالاخره در 11 فوریه 2022 پلتفرم Reach metaverse راه اندازی شد و پس از مدت کمی توانست سروصدای زیادی به پا کند و کاربران زیادی را به سمت خود جذب کند. این یک پلتفرم بازی است که به شما امکان می‎‎‎‎‎‎دهد تا ایجاد کنید و به سادگی میزبانی متاورس های دیگر را برعهده بگیرید. شما می‎‎‎‎‎‎توانید از طریق چندین پلتفرم به Reach Metaverse دسترسی داشته باشید و یک فضای گسترده متاورسی و کاربردی را ایجاد کنید و با سایرین به اشتراک بگذارید. این پلتفرم اکنون علاوه بر نسخه های دسکتاپ و مرورگر ها، در نسخه های اندروید و ios نیز برای عموم منتشر شده و می‎‎‎‎‎‎توانید از طریق  گوشی های همراه به آن دسترسی داشته باشید. 

کارهایی که می‎‎‎‎‎‎توانید در این متاورس انجام دهید، بسیار گسترده است. شما می‎‎‎‎‎‎توانید NFT کالاهای واقعی و عناصر درون بازی را خرید و فروش کنید، به تعامل با دیگر کاربران بازی مشغول شوید، یک فضای متاورسی را ایجاد کنید و آن را گسترش دهید، یک مغازه راه اندازی کنید و کسب و کار خودرا تبلیغ کنید و یا NFT های خودرا به نمایش بگذارید، رانندگی در متاورس را دراین پروژه تجربه کنید و بسیاری از کارهای دیگر.

 Reach Metaverse همچنین پشتیبانی خوبی از فناوری واقعیت مجازی VR به همراه Oculus Quest 2 Hand Tracking را به کاربران ارائه می‎‎‎‎‎‎دهد.

Oculus Quest 2 Hand Tracking یک فناوری است که به شما امکان می‎‎‎‎‎‎دهد تا تمام بدن خود را درگیر کرده و با استفاده از دستان و انگشتان خود، تجربه بهتری از بازی داشته باشید، ترکیب این فناوری با واقعیت مجازی (VR)، تجربه ای متفاوت و احساسی واقعی را برای شما رقم می‎‎‎‎‎‎زند.

یکی دیگر از نکات مثبت Reach Metaverse، پشتیبانی از انواع NFT ها در شبکه های مختلف است. به این معنا که شما می‎‎‎‎‎‎توانید علاوه بر NFT های شبکه کاردانو، NFT های سایر شبکه هارا نیز به نمایش بگذارید و یا خرید و فروش کنید. درواقع این پروژه یک Cross Chain است. به این معنا که ارتباط و تعامل بین شبکه ها و بلاکچین های مختلف را فراهم می‎‎‎‎‎‎کند. 

محتوی خلاصه و نکات کلیدی :

1- این پروژه متاورسی برپایه بلاکچین کاردانو توسعه یافته است. 

2- ریچ متاورس امکان ایجاد، گسترش، تجارت و تعامل را برای کاربران فراهم می‎‎‎‎‎‎کند.

3- اگر از گیمر ها هستید، حتما با بازی جذاب GTA 5 آشنایید. ریچ متاورس امکان رانندگی با اتوموبیل را با فضایی مانند بازی GTA 5 به شما هدیه می‎‎‎‎‎‎دهد. 

4- ارائه ابزار " کیت 3 بعدی " برای توسعه دهندگان که SDK نامیده می‎‎‎‎‎‎شود. 

5- ارائه فناوری هایی که به شما امکان می‎‎‎‎‎‎دهد تا تمام اجزای بدن خود، درگیر بازی شوید و احساس واقعی تری را تجربه کنید.

6- امکان توسعه و شخصی سازی زمین های مجازی به هر طریق.

7- دارای عناصر و ویژگی های NFT.

8- امکان جمع آوری منابع.

9- امکان کاوش و جستجو در فضای متاورس.

10- امکان ایجاد و طراحی NFT های خود.

ارزدیجیتال REACH 

توکن REACH ارزبومی و اصلی پلتفرم Reach Metaverse است که برای اقتصاد این اکوسیستم طراحی شده. یک توکن حاکمیتی است که می‎‎‎‎‎‎توانید در دائو DAO پروژه شرکت کرده و در تصمیم های آینده Reach Metaverse سهیم باشید. توکن REACH همچنین یک توکن کاربردی نیز به شمار می‎‎‎‎‎‎رود که می‎‎‎‎‎‎توانید عناصر درون بازی که شامل زمین های مجازی، ماشین ها، اجزا و ویژگی های محیط و ... می‎‎‎‎‎‎شوند را، با استفاده از این توکن خرید و فروش کنید. 

عرضه کل این توکن برابر با 500,000,000 REACH است. 

مرتبط : برترین پروژه های متاورسی برای کسب درآمد.

همکاری ها و شرکا

همانطور که می‎‎‎‎‎‎دانید، توسعه دهندگان و همکاری های صورت گرفته با یک پروژه متاورسی، می‎‎‎‎‎‎تواند نمایانگر اعتبار آن پروژه باشد به همین منظور نگاهی اجمالی به همکاری ها و پشتیبانی هایی که با پروژه Reach Metaverse صورت گرفته می‎‎‎‎‎‎اندازیم؛ 

تا ژوئن 2022، همکاری های زیادی با این پروژه اتفاق افتاد. یکی از معتبرترین آن ها، همکاری VRCure ( یک پروژه شبیه سازی جراحی با پشتیبانی از VR ). این همکاری به پروژه کمک می‎‎‎‎‎‎کند تا در بخش سلامت و درمان قدم های فراتری را دنبال کند. و خمات درمانی کاربردی را ارائه دهند. 

Reach Metaverse همچنین با Genius X ( یک برنامه شتاب دهنده که کسب و کار های جاه طلبانه تری را براساس کاردانو Cardano، ارائه می‎‎‎‎‎‎دهد )، توانسته است از لحاظ فنی، عملکرد بهتری داشته باشد و کسب و کار را گسترش دهد، استراتژی های کارآمدتری اتخاذ کند و در طراحی های توکنومیک (Tokenomics) پیشرفت چشمگیری داشته باشد. 



سخن پایانی 

بلاکچین کاردانو Cardano در یکی دوسال گذشته پروژه های متاورسی زیادی را استارت زده، اما هیچ کدام به طور کامل منتشر نشده و هنوز در دست توسعه است. این یک نکته مثبت برای افرادی است که به دنبال سرمایه گذاری روی پروژه های جدید هستند. دلیل آن همانطور که در " مقاله زمین های مجازی در متاورس " بررسی کردیم این است که پروژه های متاورسی در ابتدای راه اندازی، قیمت های پایین تری دارند ( به عنوان مثال زمین های مجازی در آن ارزان تر هستند )، و پس از مدت اندکی که کاربران بیشتری به دست آوردند با افزایش قیمت بالایی مواجه می‎‎‎‎‎‎شوند. پس اگر از سرمایه گذاران اولیه در یک پروژه متاورسی باشید می‎‎‎‎‎‎توانید بیشترین سود ممکن را از آن پروژه به دست آورید.

دراین مقاله به بررسی بازی متاورسی Reach Metaverse و توکن کاربردی REACH پرداختیم. متاسفانه اکنون اطلاعات بیشتری از این پروژه دردسترس نیست، شما می‎‎‎‎‎‎توانید پس از مدتی به این مقاله سر بزنید چراکه هرگونه اطلاعات جدید را برای شما به اشتراک گذاشته و مقاله خودرا به روزرسانی خواهیم کرد. و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی کاردانو به نشانی Cardano.Org سر بزنید.

همچنین می‎‎‎‎‎‎توانید با عضویت در خبرنامه ما در پایین صفحه از آخرین اخبار متاورس و بلاکچین ها آگاه شوید و یا تجربیات یا سؤالات خودرا در بخش نظرات با عصر متاورس و دیگر کاربران سایت به اشتراک بگذارید.

mehdi ahmadi

mehdi ahmadi

برنامه نویس بکند و فرانت با 3 سال سابقه کار، علاقه مند به حوزه متاورس و کریپتو. عاشق نویسندگی ام و سعی دارم اطلاعات اندکم را با شما به اشتراک بگذارم

پست های مرتبط

Silks - معرفی بازی بلاکچینی Silks - دنیای اسبدوانی در متاورس Silks - معرفی بازی بلاکچینی Silks - دنیای اسبدوانی در متاورس
UFO Gaming - بررسی توکن های UFO و UAP - راهنمای بازی متاورسی UFO Gaming - بررسی توکن های UFO و UAP - راهنمای بازی متاورسی
اکوسیستم کاردانو - پروژه های متاورسی کاردانو Cardano - جامع اکوسیستم کاردانو - پروژه های متاورسی کاردانو Cardano - جامع
Sorare - آموزش تصویری کسب درآمد از بازی بلاکچینی سورر Sorare Sorare - آموزش تصویری کسب درآمد از بازی بلاکچینی سورر Sorare

0 نظر ثبت شده !

نظرات خود را با ما در میان بگذارید