عصر متاورس
ایردراپ بالقوه پروژه Layer3 - آموزش دریافت توکن رایگان

ایردراپ بالقوه پروژه Layer3 - آموزش دریافت توکن رایگان

پیش گفتار

دراین مقاله از ایردراپ های هفتگی عصر متاورس، سراغ پروژه جذاب Layer3 می‎‎‎‎‎‎ریم. ایردراپ این پروژه هنوز تایید نشده، اما در انجمن های این پروژه صحبت هایی درباره وجود یک ایردراپ در آینده نزدیک است. همچنین باانجام فعالیت در این شبکه، امتیاز دریافت می‎‎‎‎‎‎کنید و معمولا پروژه هایی که درحال راه اندازی یک ایردراپ باشند، اینگونه به کاربران خود امتیاز می‎‎‎‎‎‎دهند. به علاوه، پروژه Layer3 پروژه های بزرگ زیادی را معرفی می‎‎‎‎‎‎کند و کاربران را برای کسب امتیاز، موظف به تعامل باآن پروژه می‎‎‎‎‎‎کند، درنتیجه پروژه Layer3 سرمایه زیادی به دست آورده که احتمال وجود یک ایردراپ را افزایش خواهد داد.

درنهایت، این یک پروژه ی جذاب است که استفاده از آن برای کاربران، یک فعالیت برد برد محسوب می‎‎‎‎‎‎شود، چراکه هدف نهایی آن، آموزش و اطلاعات رسانی درحوزه بلاکچین، وب3 و پروژه های جدید است، که دانش شمارا افزایش خواهد داد.

درباره پروژه Layer3

لایه سوم در بلاکچین به معنای شبکه هایی است که برای قابلیت تعامل تلاش می‎‎‎‎‎‎کنند. بگذارید کمی عقب تر برویم، جایی که شبکه های لایه دوم ظهور کردند.

شبکه های لایه دوم به وجود آمدند تا مقیاس پذیری بلاکچین های لایه 1 را افزایش دهند، سرعت شبکه را حتی در زمان شلوغی تراکنش ها افزایش دهند و درنتیجه هزینه کارمزدها به شدت کاهش پیدا کردند. درصورتی که از امنیت شبکه اصلی برخوردار هستند. به عنوان مثال شبکه اتریوم، یک بلاکچین لایه 1 است که هزینه کارمزد بسیار بالایی دارد، به ویژه درزمان شلوغی شبکه. بنابراین شبکه لایه 2 پالیگان به وجود آمد، تا با حفظ امنیتی مشابه اتریوم، سرعت تراکنش هارا افزایش دهد و هزینه هارا تا حد زیادی کاهش دهد. البته پالیگان تنها یک نمونه است، و شبکه های لایه دوم زیادی برای اتریوم وجود دارد. 

اما هنوز هم یک مشکل اساسی وجود دارد. قابلیت همکاری بین بلاکچین های مختلف. قابلیت همکاری مسئله ای است که شبکه های لایه سوم روی حل آن متمرکز شده اند. 

پروژه Layer3 تنها یک تشابه اسمی است و به منظور شبکه های لایه سوم نیست. این اسم یک پروژه است که در تلاش است پروژه های مختلف را به زبان ساده به تمام کاربران آموزش دهد. 

Layer3 چه هدفی را دنبال می کند؟

طبق وبسایت رسمی آن ها :: {{ Layer3 پلتفرمی است که هر کسی را قادر می‎‎‎‎‎‎سازد رمزارز را کشف کند. ما تجربه‌های زنجیره‌ای (Quests) منحصربفرد و تعاملی را انتخاب می‎‎‎‎‎‎کنیم که هر کسی را - صرف نظر از مهارت - قادر می‎‎‎‎‎‎سازد تا جادوی فناوری کریپتو را کشف کند }}.

نقش XP ها (امتیازات) چیست ؟

باتکمیل کردن هرکدام از کوئست‎‎‎‎‎‎ها (Quests) دراین پلتفرم، XP به دست می‎‎‎‎‎‎آورید. این XPها، براساس سختی و مدت زمان موردنیاز هر Quest تعیین می‎‎‎‎‎‎شود. درنهایت با جمع آوری مقداری XP، سطح (Level) شما افزایش می‎‎‎‎‎‎یابد. طبق گفته این پلتفرم، بااستفاده از XP هایی که به دست آورده اید، می‎‎‎‎‎‎توانید به هدایا و جوایز انحصاری دسترسی داشته باشید. 

همچنین درصورت وجود یک ایردراپ، این XP ها محاسبه شده و به توکن تبدیل می‎‎‎‎‎‎شوند. درنتیجه هرچه میزان XP شما بیشتر باشد، شانس شما برای دریافت توکن های بیشتر، افزایش می‎‎‎‎‎‎یابد.

آیا Layer3 ایردراپ دارد ؟

از آنجایی که ایردراپ یک روش محبوب برای جمع آوری سرمایه بین پروژه های بلاکچینی است و از آنجایی که پروژه Layer3 درهر صورت نیاز به یک توکن بومی خواهد داشت، بله می‎‎‎‎‎‎توان گفت احتمال وجود یک ایردراپ برای این پروژه دور از ذهن نخواهد بود. 

اما طبق گفته وبسایت رسمی آن ها:: {{ فعلا توکن نداریم. ما برای آینده نزدیک برنامه ریزی ایردراپ نداریم! انجام وظایف در وب سایت ما تضمینی برای ایردراپ در آینده نیست. تمام موارد ذکر شده در غیر این صورت هرزنامه یا غیرمرتبط با پروژه ما هستند. }}

گروه توسعه دهنده L3

از 2 نفر از اعضای اصلی این تیم می‎‎‎‎‎‎توان به احسان عباس‎‎‎‎‎زاده ( Ehsan Abbaszadeh ) به عنوان بنیان‎‎‎‎‎‎گذار و مدیرارشد، و دریا خجسته (Dariya Khojasteh) به عنوان بنیان گذار و مدیرعامل اشاره کرد.

 آدرس لینکدین احسان عباس‎‎‎‎‎‎‎‎‎زاده

آدرس توییتر دریاخجسته.

آدرس وبسایت دریاخجسته.

آموزش شرکت در ایردراپ احتمالی Layer3

همانطور که گفته شد، وجود یک ایردراپ برای این پروژه تایید نشده است، بااین حال درگذشته هم شاهد بوده ایم که پروژه های بلاکچینی به صورت ناگهانی و بدون اطلاع رسانی قبلی توکن های خودرا برای کاربران فعال خود واریز کرده اند.

 بنابراین فعالیت دراین شبکه و جمع آوری XP ضرری نخواهد داشت، به ویژه اینکه در هرمرحله دانش شما نسبت به پروژه های مختلف افزایش می‎‎‎‎‎‎یابد. و اکثر Quest ها شامل موارد ساده ای است که یا کاملا رایگان هستند و یا نیاز به مقداری هزینه کارمزد خواهند داشت.

1- وارد وبسایت رسمی آن ها به آدرس Layer.xyz شوید.

2- روی گزینه "Sign In" در سمت راست بالای صفحه، کلیک کنید و کیف پول خودرا به پلتفرم متصل کنید (اگر هنوز کیف پول ندارید از آموزش ساخت متامسک استفاده کنید).

3- روزانه وارد سایت شوید و روی گزینه "gm" کیک کنید (مشخص شده در تصویر زیر با رنگ قرمز).

4- با کلیک روی گزینه "Begin" کلیک کنید و سپس روی گزینه "Continue" کلیک کنید تا اولین XP های خودرا به دست آورید(مشخص شده در تصویر زیر با رنگ آبی).

آموزش ایردراپ لایه سوم گام به گام

5- سپس به سؤالات پاسخ دهید و بازهم XP به دست آورید.

6- برای دریافت امتیازهای بیشتر وارد بخش Quests در نوبار بالای صفحه شوید و وظایف خودرا تکمیل کنید.

سخن پایانی

دراین مقاله از عصر متاورس به بررسی پروژه نسبتا جدید Layer3 و آموزش ایردراپ احتمالی آن پرداختیم. شما می‎‎‎‎‎‎توانید باعضویت در خبرنامه ما در پایین صفحه، از آخرین اخبار کریپتو و جدیدترین ایردراپ ها باخبر شوید. همچنین می‎‎‎‎‎‎توانید سؤالات یا تجربیات خودرا در بخش نظرات با گروه ما و دیگر کاربران سایت به اشتراک بگذارید. 

سلب مسئولیت: توجه داشته باشید که قصد این مقاله صرفا دراختیار گذاشتن منابع فارسی و درست برای شما عزیزان بوده و هیچگونه سرمایه گذاری را تایید یا رد نمی‎‎‎‎‎‎کند.

mehdi ahmadi

mehdi ahmadi

برنامه نویس بکند و فرانت با 3 سال سابقه کار، علاقه مند به حوزه متاورس و کریپتو. عاشق نویسندگی ام و سعی دارم اطلاعات اندکم را با شما به اشتراک بگذارم

پست های مرتبط

بازی متاورسی Farmers World و توکنومیک آن - نحوه کسب درآمد بازی متاورسی Farmers World و توکنومیک آن - نحوه کسب درآمد
۶ روش کسب درآمد از NFT - آموزش رایگان دریافت ان اف تی ۶ روش کسب درآمد از NFT - آموزش رایگان دریافت ان اف تی
آموزش ایردراپ رایگان De.Fi - دریافت ارز دیجیتال DEFI آموزش ایردراپ رایگان De.Fi - دریافت ارز دیجیتال DEFI
Script Network - آموزش ایردراپ Script Tv و دریافت توکن SPAY Script Network - آموزش ایردراپ Script Tv و دریافت توکن SPAY

0 نظر ثبت شده !

نظرات خود را با ما در میان بگذارید