عصر متاورس
فروش مجموعه NFT های دونالد ترامپ

فروش مجموعه NFT های دونالد ترامپ

مجموعه NFT های دونالد ترامپ (رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا)، در کمتر از 24 ساعت پس از انتشار، فروخته شد!

جامعه کریپتو واکنش های زیادی به این اتفاق نشان دادند، چراکه در گذشته دونالد ترامپ فضای کریپتو را یک " کلاهبرداری بزرگ " خوانده بود. و این حرکت، مغایر با صحبت های پیشین او بوده است.

مجموعه NFT دونالد ترامپ 

مجموعه NFT های ترامپ شامل کارت هایی است که هنر را به تصویر می کشند و هرکدام نشان دهنده بخشی از زندگی شخصی و حرفه ای او را به نمایش می گذارند. این مجموعه ها در لباس ها و مکان های مختلفی مانند؛ لباس گاوچران، لباس فضانوردی، اتوموبیل رانی و ... را نمایش داده شده است.  

صفحه سرمایه گذاری تصریح کرد:: {{ کارت های تجاری دیجیتال ترامپ (NFT ها)، به عنوان اقلام کلکسیونی تنها برای سرگرمی و لذت های فردی در نظر گرفته می شود، نه به عنوان یک وسیله برای سرمایه گذاری }}.

این مجموعه شامل 2533 NFT بود که هرکدام با قیمت 99 دلار فروخته شد. NFT های فروخته شده همچنین برخی امتیازها و ویژگی هایی را به مالکان آن ها اهدا می کند. مزیت هایی مانند فرصت قرار ملاقات 20 دقیقه ای با دونالد ترامپ، یک بازی گلف، یک تماس تصویری، امضای یک سلبریتی و شانس برنده شدن در قرعه کشی های دیگر. خریداران همچنین یک فرصت تضمین شده برای یک شام 2000 نفری با رئیس جمهور سابق را دریافت کردند. 

مجموعه NFT های ترامپ، با ارزهای فیات، اتریوم ETH و یا wETH قابل خریداری هستند.

فروش مجموعه NFT دونالد ترامپ چه بازخورد هایی داشته است؟

ترامپ در گذشته بارها، بازار ارزهای دیجیتال مانند بیت‎‎‎‎‎‎‎‎‎کوین BTC و اتریوم ETH را مورد انتقاد قرار داد و اظهار داشت این یک کلاهبرداری بزرگ است و به شدت برای سلطه آمریکا خطرناک است.

 او در آن زمان در مصاحبه ای با بیزنس FOX گفت :: { من نمی خواهم ارزهای دیجیتال را نگه دارم، ممکن است روزی انفجار بزرگی رخ دهد و این انفجار فناوری را مانند چیزی کودکانه می کند. من اعتقاد دارم این یک چیز بسیار خطرناک است }

از روز 5شنبه که مجموعه NFT ترامپ منتشر شد، کاربران کریپتو در توییتر واکنش های زیادی نشان دادند و این تناقض را غیرقابل ستایش دانستند. 

ارزش NFT های دونالد ترامپ 

مجموعه NFT های دونالد ترامپ با قیمت 99 دلار برای هر NFT، فروخته شد. اما امروز این NFT ها با قیمت پایه 205 دلار در فروشگاه OpenSea معامله می شوند و احتمالا این قیمت ها رو به افزایش بگذارند.

⚠ توجه داشته باشید قصد این مقاله صرفا دراختیار گذاشتن ترجمه ی فارسی اخبار مهم و اطلاع رسانی بوده و مسئولیت تمام سرمایه گذاری ها برعهده شخص شما خواهد بود.⚠
mehdi ahmadi

mehdi ahmadi

برنامه نویس بکند و فرانت با 3 سال سابقه کار، علاقه مند به حوزه متاورس و کریپتو. عاشق نویسندگی ام و سعی دارم اطلاعات اندکم را با شما به اشتراک بگذارم

پست های مرتبط

بازار ارزهای هوش مصنوعی و میم کوین - بهترین عملکرد در 2024
شاخص ترس و طمع بازار کریپتو به بالاترین حد 2 ساله خود رسید
قیمت BONK می تواند افزایش یابد ؟
انتقال 60 میلیون دلار USDT از خزانه تتر به نهنگ ها
مقایسه هوش مصنوعی Gemini گوگل با GPT شرکت OpenAI
روند بازی های Web3 درسال 2024 - آینده بازی های بلاکچینی
مدیرعامل جدید بایننس کیست - آینده Binance پس از ژائو Zhao
جریمه سنگین صرافی بایننس و تاثیر آن بر بازار ارزهای دیجیتال
CoinGecko با خرید Zash تجزیه و تحلیل NFT را به دست آورد
SingularityNet و Dfinity - هوش مصنوعی غیرمتمرکز بلاکچین ICP

0 نظر ثبت شده !

نظرات خود را با ما در میان بگذارید