عصر متاورس
چگونه زمین متاورسی رایگان بگیریم - معرفی 4 پلتفرم برتر

چگونه زمین متاورسی رایگان بگیریم - معرفی 4 پلتفرم برتر

از متاورس می‌توان به عنوان بستر تلاقی دنیای واقعی با دنیای مجازی یاد کرد. این جهان مجازی به زعم بسیاری، آینده اینترنت را رقم خواهد زد. اصطلاح متاورس برای اولین بار توسط نیل استفنسون، در رمان علمی تخیلی مورد استفاده قرار گرفت. اما اکنون در حال تبدیل شدن به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی انسان‎‎‎‎‎‎ها است و امروزه ایجاد یک سرزمین NFT یا آواتار دیجیتال و کاوش در قلمروهای دنیای مجازی در حال تبدیل شدن به واقعیتی مهیج است. کاربران در متاورس در یک محیط مجازی کاملا فراگیر برای انجام بازی، کار و ... وارد تعامل با یکدیگر می‌شوند.

ورود به متاورس و سرمایه‌گذاری در آن طی سال‌های اخیر به شدت مورد توجه قرار گرفته است. دریافت زمین رایگان یکی از راه‌های ورود به این دنیای مهیج است. از این رو ما در ادامه این مقاله برآنیم تا به موضوع دریافت زمین رایگان در متاورس بپردازیم.

چرا باید به دریافت زمین رایگان در متاورس فکر کنیم؟

زمین متاورس به عنوان نوع جدیدی از دارایی دیجیتالی کاربران را قادر می‌سازد تا یک فضای شخصی برای خود در دنیایی مجازی دست و پا کنند. از آنجایی هم که متاورس بر مبنای فناوری بلاکچین طراحی شده و این تکنولوژی امنیت، شفافیت و مالکیت دیجیتالی دارایی‌های کاربران را تضمین می‌کند، می‌تواند بستری مناسب برای فعالیت علاقه‌مندان به جهان‌های مجازی و چند بعدی باشد. 

املاک و مستغلات همواره به عنوان شکلی از سرمایه‌گذاری امن مورد توجه انسان‌ها بوده است. متاورس شکلی جدید از این سرمایه‌گذاری را در قالب زمین مجازی در اختیار علاقه‌مندان به دنیای مجازی قرار داده است. املاک مجازی دارای اسناد دیجیتالی بوده و در محیطی مجازی قابل دسترسی هستند. به عبارتی زمین‌های مجازی متاورسی، قطعه‌ای از املاک مجازی هستند که در قالب یک توکن بی‌همتا (NFT) ارائه می‌شوند. این زمین‌ها می‌توانند بسته به پلتفرم برای اهداف مختلفی مانند تبلیغات، زندگی اجتماعی، بازی، کار و ... مورد استفاده قرار گیرند.

زمین‌های موجود در جهان مجازی متاورس همانند زمین‌های دنیای واقعی ارزشمند هستند و امروزه صنعت املاک و مستغلات متاورس صنعتی چند صد میلیاردی است. ورود شرکت‌های معروفی مانند بانک جی‌پی‌مورگان، سامسونگ و ... به این صنعت هم بر اهمیت و ارزش زمین‌های مجازی متاورس افروزده است.

از سویی، بسیاری از کسب و کارها به دنبال روش‌هایی خلاقانه‌تر برای افزایش استفاده از دنیای مجازی هستند. متاورس نیز باتوجه به اینکه به طور کامل با ارزهای دیجیتال، تجارت الکترونیک و فعالیت‌های سرگرمی محور مانند کنسرت‌های مجازی، NFTها، مد و فشن مجازی در هم تنیده است، می‌تواند بستری مناسب و مهیج برای گسترش کاربرد دنیای مجازی در حوزه‌های مختلف دنیای واقعی باشد.

آیا امکان خرید زمین رایگان در متاورس وجود دارد؟

آموزش خرید زمین رایگان متاورسی

زمین‌های متاورسی امکان کسب درآمد برای کاربران را فراهم آورده‌اند و همین امر موجب افزایش محبوبیت آن‎‎‎‎‎‎ها در میان مردم شده است. اما اگر شما نمی‌خواهید ریسک کنید و با سرمایه‌گذاری واقعی در متاورس زمین بخرید، و درعین حال می‌خواهید هیجان فعالیت در جهان‌های مجازی متاورس را تجربه کنید. بهتر است بدانید برخی از پلتفرم‌ها این امکان را برای کاربران فراهم نمودند تا بتوانند وارد این جهان دیجیتالی شوند. در ادامه به برخی از این پلتفرم‌ها اشاره خواهیم کرد.

پلتفرم‌های ارائه زمین رایگان در متاورس

Warriors of Aradena

پلتفرم جنگجویان آرادنا، یک بازی استراتژیک مبتنی بر اتریوم Ethereum است که در آن فانتزی حماسی با یک بازی به سبک بازی برای کسب درآمد (P2E) ترکیب شده است. جنگجویان آرادنا مجموعه‌ای متشکل از 8 هزار NFT است که به عنوان نمایندگان پاداشاه آرادنا شناخته می‌شوند. 

با خرید Warrior، امکان دریافت زمین دست ساز سفارشی در این پلتفرم فراهم می‌شود. Warrior علاوه بر اینکه عملکرد یک آواتار را دارد، عضویت در پاداشاهی آرادنا را با تمامی امتیازات به شما اعطا می‌کند. همچنین امکان برخورداری از حقوق کامل برای معامله، استفاده از پروکسی NFT و ایردراپ رایگان را در اختیار شما قرار می‌دهد.

Warriors of Aradena به عنوان یک بازی استراتژیک زمینی عرضه شده و طبق نقشه راه پروژه، دارندگان یک Warrior می‌توانند زمین رایگان در متاورس پلتفرم دریافت کنند.

Cornucopias Metaverse

Cornucopias Metaverse یکی دیگر از بازی‌های متاورسی در سبک مدرسه است که ویژگی‌های منحصربه فردی را در خود جای داده است که از آن جمله می‌توان به زمین آزاد و جزایر سفارشی اشاره کرد. این پلتفرم دارای سه بخش زندگی در مزرعه، زندگی در عصر سامورایی‌ها و زندگی در غرب وحشی است که شما می‌توانید بخش مورد علاقه خود را انتخاب و ساخت زمین و مزارع جدید را در آن آغاز کنید و به راحتی وارد مبادله شوید و در ازای تولید و فروش هر محصولی توکن دریافت نمایید. پس از جمع‌آوری مقدار توکن، امکان دریافت زمین رایگان در متاورس برای شما فراهم می‌شود.

ارز دیجیتال اختصاصی این بازی COPI نام دارد که برای خرید و فروش در داخل بازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای دریافت زمین رایگان در متاورس می‌توانید در این پلتفرم ثبت نام کنید و در جهان مجازی متاورس برای خود زمین و سرمایه دست و پا کنید.

Next Earth

پلتفرم Next Earth، یک بازی متاورسی است که امکان دریافت زمین رایگان را برای کاربران فراهم کرده است. این پلتفرم بر مبنای فناوری بلاکچین طراحی شده و کاربران می‌توانند با خرید زمین‌های مجازی در آن به درآمد برسند.

Next Earth مدعی است که یکی از طرح‌های خلاقانه زیست محیطی را با کمک مدیریت جامعه، توکنومیکس و راه‌حل‌های دیفای (DeFi) برای کل جامعه ارائه خواهد داد. این پروژه تمرکز اصلی خود را بر توزیع زمین، ساخت جامعه و راه‌اندازی توکن Next Earth معطوف کرده تا با ایجاد یک اکوسیستم، به یک پلتفرم دیجیتال جهانی در جهت رشد تجارت تبدیل شود.

این بازی بالغ بر 200 هزار زمین پیش ساخته دارد و با هدف شناسایی و اهدای پاداش به همه اعضای جامعه طراحی شده است. جوایز این بازی به صورت هر واحد میان اعضا تقسیم خواهد شد. هر یک از این واحدها 0.1 میلیارد دلار ارزش دارند. کاربران برای دریافت پاداش بایستی ابتدا به عضویت Next Earth Metaverse در آیند و در پلتفرم ثبت نام کنند.

افرادی نیز که بتوانند دوستان خود را به جامعه این بازی ارجاع دهند زمین رایگان دریافت کرده و می‌توانند واحدهای بیشتری از این جوایز را به خود اختصاص دهند.

Metaverser

Metaverser نیز یکی دیگر از پلتفرم‌های متاورسی مبتنی بر بلاکچین است که در قالب یک بازی چهار نفره به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا متناسب با ویژگی‌های شخصیتی خود یک آواتار سه بعدی طراحی کرده و آن را مدیریت کنند.

در این پلتفرم مدل‌های مختلفی از بازی به سبک Play-To-Earn در اختیار کاربران قرار گرفته تا بتوانند از فعالیت در این جهان مجازی به درآمد برسند. همچنین کاربران با عضویت در این بازی می‌توانند به ایردراپ ها و توکن‌های ارائه شده در پلتفرم دسترسی پیدا کنند. این ایردراپ‌ها با هدف ارائه زمین رایگان به کاربران در متاورس اجرا می‌شوند.

بازی متاورسر به صورت چند نفره طراحی شده که می‌توانید با بازی در آن به کسب درآمد هم بپردازید و توکن‌های خود را در خارج از بازی به فروش برسانید.

نویسنده : فریبا فتحی

نویسنده : فریبا فتحی

نوشتن هنر است و درکنار هم چیدن کلمات و ساخته و پرداخته کردن جملاتی ناب که بتواند خواننده را سر شوق آورد انتخاب من است.

0 نظر ثبت شده !

نظرات خود را با ما در میان بگذارید