عصر متاورس
5 ارز دیجیتال برتر - هوش مصنوعی چت جی پی تی ChatGPT می گوید

5 ارز دیجیتال برتر - هوش مصنوعی چت جی پی تی ChatGPT می گوید

پیش گفتار

نظر شمارا جلب می‎‎‎‎‎‎کنم به پاسخی که هوش مصنوعی ChatGPT به پرسشی درباره ارزهای دیجیتال می‎‎‎‎‎‎دهد. این بسیار بحث برانگیز است و ممکن است شمارا حیرت زده کند. یکی از مهمترین سؤالات این است که کدام یک از ارزهای دیجیتال تا 10 سال آینده پابرجا خواهند ماند؟ 

درادامه پاسخ به این سؤال را از دید هوش مصنوعی ChatGPT بررسی می‎‎‎‎‎‎کنیم :

5 رمزارزی که تا 10 سال دیگر زنده خواهند ماند (ChatGPT پاسخ می دهد)

مخالفان صنعت کریپتو و ارزهای دیجیتال استدلال می‎‎‎‎‎‎کنند که اکثر پروژه‎‎‎‎‎‎‎‎های رمزنگاری نمی‎‎‎‎‎‎توانند در " آزمون زمان " مقاومت کنند. این درست است که بسیاری از این پروژه‎‎‎‎‎‎‎‎ها، برای طولانی مدت وجود نخواهند داشت. بااین حال ما ازاین فرصت استفاده کردیم و تصمیم گرفتیم از "چت جی پی تی" بپرسیم :

 5 تا از ارزهای دیجیتالی که تا دهه آینده زنده خواهند ماند را معرفی کند. پاسخ تاحدودی جالب است :

بیت کوین BTC (جای تعجب ندارد)

اگر با صنعت ارزهای دیجیتال آشنایی دارید، پس متعجب نخواهید شد که بدانید بیت‎‎‎‎‎‎کوین BTC در صدر این لیست قرار دارد. ChatGPT استدلال کرد که بیت‎‎‎‎‎کوین اولین و شناخته شده ترین ارزدیجیتال است.

ChatGPT :: {{ بیت‎‎‎‎‎کوین خودرا به عنوان یک فروشگاه بزرگ ارزش، و یک ابزار برای مبادله اثبات کرده است. این؛ شبکه ای قابل توجه، پذیرش گسترده و شناخت قوی نشان تجاری دارد }}. 

جالب است بدانید، یکی از بحث‎‎‎‎‎‎‎‎های گسترده و قدیمی جامعه کریپتو دراین باره است که :: آیا بیت‎‎‎‎‎‎‎کوین به عنوان یک ابزار برای مبادله، خوب عمل می‎‎‎‎‎‎کند؟ ویا حتی یک ذخیره بهتر ارزش وجود دارد؟ این بحث به ایجاد 2 قطب بین جامعه کریپتو تبدیل شده و موضوعی است که مدت‎‎‎‎‎‎‎‎ها مورد بحث جامعه بوده است. 

ChatGPT هردو جناح را درنظر گرفته است. و درادامه پاسخ خود، یک سلب مسئولیت بیان می‎‎‎‎‎‎کند :: {{ من نمی‎‎‎‎‎‎توانم آینده را با قطعیت پیش‎‎‎‎‎بینی کنم، به ویژه زمانی که نوبت به بازار بی ثبات ارزهای دیجیتال می‎‎‎‎‎‎رسد }}.  

ChatGPT، درادامه تصریح می‎‎‎‎‎‎کند که دانش آن مربوط به سپتامبر 2021 بوده است، 10 مورد برتر ارزهای دیجیتال درآن زمان به شکل زیر بوده است :

ETH و BNB (رتبه 2 و 3 نیز مورد انتظار است)

ChatGPT استدلال می‎‎‎‎‎‎کند که اتریوم ETH و بایننس توکن BNB نیز در آزمون زمان مقاومت خواهند کرد و درباره اتریوم توضیح داد :: {{ اکوسیستم قوی و توسعه مداوم، اتریوم را به یک بازیگر برجسته در فضای ارزهای دیجیتال تبدیل کرده است }}.

نکته جالب توجه این است که مرج اتریوم (Merge یا ادغام اتریوم، نام یک بروزرسانی برای انتقال این شبکه از اثبات کار به اثبات سهام است) درآن زمان اتفاق نیافتاده بود. 

ChatGPT توکن بومی بایننس بانماد BNB را در رتبه سوم، رده بندی می‎‎‎‎‎‎کند و درباره آن می‎‎‎‎‎‎گوید :: {{ موقعیت قوی بایننس در بازار و پیشنهادات نوآورانه، به طول عمر بالقوه BNB کمک می‎‎‎‎‎‎کند }}.

کاردانو Cardano (با نماد ADA)

به گفته ChatGPT، کاردانو رویکردی منحصربه فرد و جامعه ای روبه رشد دارد، این امر باعث شده که ADA، تبدیل به یک ارزدیجیتال برای تماشا شود. 

اکنون برای شمایی که مدت‎‎‎‎‎‎‎‎هاست صنعت کریپتو را دنبال می‎‎‎‎‎‎کنید، جای تعجب ندارد. چراکه کاردانو (ADA)، برای مدتی طولانی جزو پیشتازان این صنعت بوده است. چارلز هاسکینسون (بنیان گذار کاردانو)، یکی از بنیان گذاران اتریوم نیز بوده است. 

اما اینجاست که همه چیز کمی جالب و رک و پوست کنده می‎‎‎‎‎‎شود. 

پولکادات PolkaDot (بانماد DOT)

شاید تصور کنید رتبه پنجم متعلق به ریپل XRP و یا تتر USDT باشد. چراکه این دو، طی سال‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های متمادی جزو 10 ارزدیجیتال برتر قرار داشتند. بااین حال ChatGPT تصور می‎‎‎‎‎‎کند که پولکادات (DOT)، پنجمین ارزدیجیتالی که می‎‎‎‎‎‎تواند در دهه آینده موفق عمل کند. 

ChatGPT دراین باره می‎‎‎‎‎‎گوید :: {{ ویژگی‎‎‎‎‎‎‎‎های قابلیت همکاری بین زنجیره ای و اکوسیستم روبه رشد، پولکادات را به عنوان یک بازیگر بالقوه طولانی مدت در صنعت ارزهای دیجیتال نگه خواهد داشت }}.

نتیجه گیری 

می‎‎‎‎‎‎توان نتیجه گرفت که باقی ارزهای دیجیتال کاهش خواهند یافت ؟ و یا می‎‎‎‎‎‎توان به پاسخ یک هوش مصنوعی برای سرمایه گذاری‎‎‎‎‎‎‎‎ها تکیه کرد؟ 

البته که نه، این محتوی تنها هدف آموزشی و آزمایشی دارد تا بتوانیم مغز دیجیتالی یک مدل هوش مصنوعی را با استدلال‎‎‎‎‎‎‎‎های مغز انسان، مقایسه کنیم. این تفاوت بسیار جالب است، چراکه افراد پاسخ‎‎‎‎‎‎‎‎های متفاوت تری را تصور می‎‎‎‎‎‎کنند.

⚠ توجه داشته باشید قصد این مقاله صرفا دراختیار گذاشتن ترجمه ی فارسی اخبار مهم و اطلاع رسانی بوده و مسئولیت تمام سرمایه گذاری ها برعهده شخص شما خواهد بود.⚠
mehdi ahmadi

mehdi ahmadi

برنامه نویس بکند و فرانت با 3 سال سابقه کار، علاقه مند به حوزه متاورس و کریپتو. عاشق نویسندگی ام و سعی دارم اطلاعات اندکم را با شما به اشتراک بگذارم

پست های مرتبط

بازار ارزهای هوش مصنوعی و میم کوین - بهترین عملکرد در 2024
شاخص ترس و طمع بازار کریپتو به بالاترین حد 2 ساله خود رسید
قیمت BONK می تواند افزایش یابد ؟
انتقال 60 میلیون دلار USDT از خزانه تتر به نهنگ ها
مقایسه هوش مصنوعی Gemini گوگل با GPT شرکت OpenAI
روند بازی های Web3 درسال 2024 - آینده بازی های بلاکچینی
مدیرعامل جدید بایننس کیست - آینده Binance پس از ژائو Zhao
جریمه سنگین صرافی بایننس و تاثیر آن بر بازار ارزهای دیجیتال
CoinGecko با خرید Zash تجزیه و تحلیل NFT را به دست آورد
SingularityNet و Dfinity - هوش مصنوعی غیرمتمرکز بلاکچین ICP

0 نظر ثبت شده !

نظرات خود را با ما در میان بگذارید