عصر متاورس
هک شدن توییتر صرافی کوکوین KuCoin - آخرین قربانی هکرها

هک شدن توییتر صرافی کوکوین KuCoin - آخرین قربانی هکرها

پیش گفتار 

در 24 آوریل (4 اردیبهشت 1402)، حساب توییتر کوکوین KuCoin برای مدت کوتاهی در معرض خطر فعالیت های متقلبانه قرار گرفت و منجر به از دست رفتن بیش از 22 هزار دلار از سرمایه کاربران شد. این صرافی توانست اکانت خودرا بازیابی کند و قول داد که به کاربران آسیب دیده، بازپرداخت کند. 

کوکوین به کاربران بازپرداخت می کند؟

KuCoin تایید کرد که هکرها به مدت 45 دقیقه حساب توییتر را برای فعالیت های متقلبانه تحت کنترل خود درآوردند. این شرکت افزود : 22 تراکنش درارتباط با فعالیت های کلاهبرداری اتریوم ETH و بیت‎‎‎‎‎کوین BTC را شناسایی کرده و ارزش زیان را درمجموع 22628 USDT اعلام کرده است. 

این صرافی ارزهای دیجیتال از همان زمان، حساب توییتر خودرا بازیابی کرده و تاکید کرد که این تنها کانال ارتباطی است که تحت تاثیر این کلاهبرداری قرار گرفته و سایت اصلی و سایر رسانه های اجتماعی کوکوین، ایمن هستند. 

کوکوین همچنین تضمین داد که درحین انجام تحقیقات و مسدود کردن حساب های مشکوک، به تمام کاربران آسیب دیده، سرمایه از دست رفته را بازپرداخت کند. و قول داد که امنیت این صرافی را برای فعالیت های مشابه در آینده افزایش دهد. 

در دام کلاهبرداری ها نیافتید

تحقیقات نشان می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎دهد که هکرها حساب های برجسته را شناسایی کرده و با وعده ارسال هدایای جعلی، سرمایه آن هارا سرقت کرده اند. 

طبق گزارشات CryptoPotato، در گذشته نیز هکرها یک حساب توییتر متعلق به دانته دیسپارت (Dante Disparte)، مدیر ارشد استراتژی Circle را برای تبلیغ یک ایردراپ جعلی، ربودند. همچنین شاهد از دست رفتن حساب توییتر News24 برای فشردن ایردراپ XRP (ریپل)، بوده ایم. رابینهود نیز، قربانی دیگری بود که دید از حساب توییتر خود، برای اعلام توکنی که ظاهرا توسط این پلتفرم ایجاد شده است، استفاده می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎شود. 

نویسنده : رابینهود Rabinhood، یک پلتفرم معاملاتی برای سهام و بخشی از ارزهای دیجیتال است.

به جامعه کریپتو توصیه می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎کنم که توکن های خودرا برای افرادی که وعده افزایش بازدهی می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎دهند، ارسال نکنند. همچنین توصیه می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎کنم با لینک های مشکوکی که سعی در جعل لینک های واقعی دارند، به صورت محتاطانه عمل کنید و روی هر لینکی، کلیک نکنید. 

منبع خبری : وبسایت CryptoPotato.Com 

⚠ توجه داشته باشید قصد این مقاله صرفا دراختیار گذاشتن ترجمه ی فارسی اخبار مهم و اطلاع رسانی بوده و مسئولیت تمام سرمایه گذاری ها برعهده شخص شما خواهد بود.⚠
mehdi ahmadi

mehdi ahmadi

برنامه نویس بکند و فرانت با 3 سال سابقه کار، علاقه مند به حوزه متاورس و کریپتو. عاشق نویسندگی ام و سعی دارم اطلاعات اندکم را با شما به اشتراک بگذارم

پست های مرتبط

بازار ارزهای هوش مصنوعی و میم کوین - بهترین عملکرد در 2024
شاخص ترس و طمع بازار کریپتو به بالاترین حد 2 ساله خود رسید
قیمت BONK می تواند افزایش یابد ؟
انتقال 60 میلیون دلار USDT از خزانه تتر به نهنگ ها
مقایسه هوش مصنوعی Gemini گوگل با GPT شرکت OpenAI
روند بازی های Web3 درسال 2024 - آینده بازی های بلاکچینی
مدیرعامل جدید بایننس کیست - آینده Binance پس از ژائو Zhao
جریمه سنگین صرافی بایننس و تاثیر آن بر بازار ارزهای دیجیتال
CoinGecko با خرید Zash تجزیه و تحلیل NFT را به دست آورد
SingularityNet و Dfinity - هوش مصنوعی غیرمتمرکز بلاکچین ICP

0 نظر ثبت شده !

نظرات خود را با ما در میان بگذارید