عصر متاورس
OneRare اولین بازی متاورس برای آشپزی - Foodverse

OneRare اولین بازی متاورس برای آشپزی - Foodverse

سال هاست صنعت بازی سازی به حوزه بلاکچین ورود پیدا کرده و بازی های متاورسی با هدف کسب درآمد (Play To Earn) زیادی به وجود آمده اند. اما اکثر این بازی ها در ژانرهای اکشن، ماجراجویی و مبارزه ساخته شده اند و تاکنون هیچ بازی متاورسی برای علاقه مندان به آشپزی وجود نداشت. 

OneRare اولین بازی متاورسی آشپزی برای علاقه مندان به غذا است که چندین بازی آشپزی NFT محور را راه اندازی می کند. این پلتفرم با هدف تغییر شکل صنعت بازی های Play To Earn با بهره گیری از یک مدل توکنومیک (Tokenomics) بدون ضرر است که به ایجاد یک اقتصاد پایدار کمک می‎‎‎‎‎‎کند.

OneRare چیست؟  

OneRare اولین متاورس غذایی یا Foodverse است که با ترکیب NFT و P2E به دوستداران آشپزی این امکان را می‎‎‎‎‎‎دهد تا با پختن غذاهای مورد علاقه خود، پاداش کسب کنند و به کسب درآمد بپردازند. به عنوان یک پلتفرم چندنفره به کاربران این امکان را می‎‎‎‎‎‎دهد تا با دیگر کاربران ارتباط برقرار کنند، با این کار بازیکن ها می‎‎‎‎‎‎توانند با غذاها، سنت ها و فرهنگ کشور های دیگر آشنا شوند و فرهنگ و غذای ملت خودرا به دیگر افراد در سراسر جهان معرفی کنند.  

این بازی از سه ماهه چهارم سال 2021 در حال توسعه بوده است و اکنون اولین جزیره (Foodverse Gaming Zone) خودرا در شبکه اصلی پالیگان (Polygon) منتشر کرده. اکنون بازیکن ها می توانند بشقاب غذاهای خودرا در قالب NFT ها طبخ کنند و پاداش دریافت کنند. 

توکن های بازی OneRare

توکن بومی این بازی ORARE است که برای خرید و فروش و همچنین پرداخت پاداش ها استفاده می‎‎‎‎‎شود. این بازی دارای 6 استخر کشاورزی است که حاوی محصولات غذایی برای طبخ غذاهاست. برای آشپزی نیاز به این مواد اولیه خواهید داشت و برای دسترسی به NFT این محصولات ابتدا باید توکن های ORARE خودرا در استخر ها به اشتراک بگذارید. 

چگونه بازی کنیم؟

دارای یک گیم‎‎‎‎‎‎‎پلی جذاب است که باعث می‎‎‎‎‎‎شود این بازی کسل کننده و خسته کننده نباشد. ممکن است اتفاقاتی همچون سیل و آفت مزرعه را دچار آسیب هایی کند و در نتیجه قیمت محصولات افزایش یابد. 

این بازی دارای چند بخش است که شامل؛ زمین ها، آشپزخانه، مزارع، فروشگاه محصولات و زمین بازی می‎‎‎‎‎‎‎شود

برای شروع طبق مراحل زیر عمل کنید :

1- کیف پول متامسک خودرا به پلتفرم متصل کنید (آموزش ساخت متامسک در کمتر از 5 دقیقه).

2- توکن های ORARE را خریداری کنید.

3- اکنون می توانید به پرورش مواد اولیه و حتی پخت یک غذا در وبسایت رسمی این بازی مشغول شوید و به کسب درآمد بپردازید.

به زودی یک آموزش کامل برای بازی OneRare برای شما عزیزان آماده می‎‎‎‎‎‎کنیم.

منبع خبری : وبسایت Crypto.news

⚠ توجه داشته باشید قصد این مقاله صرفا دراختیار گذاشتن ترجمه ی فارسی اخبار مهم و اطلاع رسانی بوده و مسئولیت تمام سرمایه گذاری ها برعهده شخص شما خواهد بود.⚠
mehdi ahmadi

mehdi ahmadi

برنامه نویس بکند و فرانت با 3 سال سابقه کار، علاقه مند به حوزه متاورس و کریپتو. عاشق نویسندگی ام و سعی دارم اطلاعات اندکم را با شما به اشتراک بگذارم

پست های مرتبط

بازار ارزهای هوش مصنوعی و میم کوین - بهترین عملکرد در 2024
شاخص ترس و طمع بازار کریپتو به بالاترین حد 2 ساله خود رسید
قیمت BONK می تواند افزایش یابد ؟
انتقال 60 میلیون دلار USDT از خزانه تتر به نهنگ ها
مقایسه هوش مصنوعی Gemini گوگل با GPT شرکت OpenAI
روند بازی های Web3 درسال 2024 - آینده بازی های بلاکچینی
مدیرعامل جدید بایننس کیست - آینده Binance پس از ژائو Zhao
جریمه سنگین صرافی بایننس و تاثیر آن بر بازار ارزهای دیجیتال
CoinGecko با خرید Zash تجزیه و تحلیل NFT را به دست آورد
SingularityNet و Dfinity - هوش مصنوعی غیرمتمرکز بلاکچین ICP

1 نظر ثبت شده !

  1. سلام خسته نباشید جناب بازی ک معرفی میکنی حداقل لینکشو بذار ک بتونیم ما هم دانلود کنیم الان شما فقط توضیح دادیم میریم تو گوگل پلی میگه موجود نیست یا اینکه از مایکت یا بازار اونم میگه موجود نیست خب ی لینک بذار ک بتونیم بازی کنیم ممنون میشم برام بفرستی ☺️

  1. سلام، اگر دقت کرده باشید در عنوان چگونه بازی کنیم؟ به آدرس رسمی این متاورس لینک دادیم. می تونید از همین لینک وارد شوید و استفاده کنید.

    آدرس این متاورس : https://play.onerare.io/

    ممنون از نظر شما. 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید