عصر متاورس
مرورگر Brave و توکن BAT - نحوه کسب درآمد (راهنمای جامع)

مرورگر Brave و توکن BAT - نحوه کسب درآمد (راهنمای جامع)

مقدمه

Brave یک مرورگر کاربردی برپایه بلاکچین اتریوم با توکن اختصاصی BAT است. صنعت بلاک‎‎‎‎‎‎چین و ارزهای دیجیتال همچنان به رشد خود ادامه می‎‎‎‎‎دهند و شرکت های بزرگ به دنبال راهی برای حل مشکلات رایج برای استفاده بهتر از این فناوری نوآورانه هستند. Brave یک مرورگر برپایه بلاکچین است که حریم خصوصی کاربران را حفظ می‎‎‎‎‎‎کند و به کاربران امکان کسب درآمد می‎‎‎‎‎دهد. این مرورگر همچنان درحال توسعه است، اما می‎‎‎‎‎‎توانید نسخه فعلی آن را دانلود کنید. یک مرورگر ایمن، سریع، شفاف که حریم خصوصی کاربران را حفظ می‎‎‎‎‎‎کند.  

مرورگر Brave چیست؟

Brave یک مرورگر منبع باز و غیرمتمرکز است که روی افزایش حریم خصوصی کاربران متمرکز شده. این مرورگر برای مسدود کردن ردیاب ها، کوکی های مهاجم و بدافزارها طراحی شده و با استفاده از فناوری بلاکچین علاقه کاربران را به صورت ناشناس و ایمن، ردیابی می‎‎‎‎‎‎کند. 

منظور از علاقه کاربر این است که روی چه چیزی تمرکز بیشتری دارند، حتی تبلیغاتی که برای کاربران نمایش داده می‎‎‎‎‎شود، با توجه به علاقه مندی آن هاست. این علاقه مندی براساس الگوریتم های یادگیری ماشین سنجیده می‎‎‎‎‎‎شود. Brave همچنین تضمین می‎‎‎‎‎کند که اطلاعات کاربران تنها بر نرم افزار شخصی آن ها ذخیره شده و حریم خصوصی کاملا حفظ خواهد شد. 

توکن BAT ارزبومی و اختصاصی مرورگر Brave است که برای اهداف مختلفی کاربرد دارد. توکن BAT تمام فرآیند هارا تسهیل می‎‎‎‎‎بخشد و به عنوان پاداش به کاربرانی که با این اکوسیستم همکاری کنند، پرداخت می‎‎‎‎‎شود. توکن های BAT را می‎‎‎‎‎‎توانید برای استفاده از خدمات ارائه شده خرج کنید و یا با فروش آن ها سود بیشتری دریافت کنید. مرورگر Brave در حال توسعه روش های بیشتری برای کسب درآمد است که در نسخه های بعدی منتشر خواهد شد. 

مرتبط : Web 3.0 چیست؟ چه تفاوتی با اینترنت نسل 2 دارد؟

روش کسب درآمد از مرورگر Brave

شما می‎‎‎‎‎‎توانید به چند روش از مرورگر Brave کسب درآمد داشته باشید. با نصب این برنامه شروع کنید و اولین پاداش خودرا دریافت کنید. همچنین به ازای هر کاربر جدیدی که از طریق شما این برنامه را نصب کند، پاداش دریافت می‎‎‎‎‎کنید. تولید محتوی در این مرورگر نیز، یکی از روش های کسب درآمد جذاب است و شما می‎‎‎‎‎توانید به عنوان سازنده محتوی، پاداش دریافت کنید. پادکست، محتوی متنی، ویدئو، عکس و هر محتوی دیگری.  

اما اصلی ترین و رایج ترین روش کسب درآمد، مشاهده تبلیغات و فعالیت مستمر در این مرورگر است. می‎‎‎‎‎‎توانید درازای استفاده از این مرورگر و مشاهده تبلیغات، توکن های BAT به دست آورید. شما می‎‎‎‎‎توانید تعداد تبلیغات را کنترل کنید و اگر مایل بودید تبلیغات را غیرفعال کنید تا برایتان نمایش داده نشود. این تبلیغات به شکلی نیست که کاربران را اذیت کند و فضای کاربر پسندی دارد. به طور متوسط اگر روزانه 8 ساعت از مرورگر Brave استفاده کنید می‎‎‎‎‎توانید ماهانه 7 تا 8 توکن BAT دریافت کنید. شاید درآمد زیادی نباشد اما توجه کنید شما در ازای جستجو در مرورگر این مبلغ را به دست می‎‎‎‎‎آورید، چیزی که روزانه با آن سروکار داریم! برای کسب درآمد از مشاهده تبلیغات به روش زیر عمل کنید.

1- مرورگر Brave را دانلود و نصب کنید.

2- روی تنظیمات سمت راست صفحه کلیک کنید.

3- روی گزینه Brave Rewards کلیک کنید و سپس گزینه Brave Private Ads را فعال کنید. 

در مرحله بعد می‎‎‎‎‎توانید تبلیغات را سازماندهی کنید. شما کنترل کاملی خواهید داشت و طبق برنامه خود تبلیغات به شما نمایش داده می‎‎‎‎‎شود. همچنین در سمت راست بالای صفحه یک گزینه Wallet وجود دارد. یک کیف پول اختصاصی که می‎‎‎‎‎توانید موجودی خود را مشاهده کنید، خرید و فروش کنید و درنهایت پاداش هایی که دریافت کرده اید را از کیف پول خارج سازید و بفروشید. 

اول هر ماه پاداش کاربران پرداخت می‎‎‎‎‎‎شود، بنابراین می‎‎‎‎‎توانید به صورت ماهانه از مرورگر Brave توکن های خودرا برداشت کنید. 

توکن BAT و بررسی توکنومیک آن

 توکن BAT توسط بنیان‎‎‎‎‎‎ گذاران Mozilla FireFox برای بهبود امنیت و کارایی بیشتر تبلیغات دیجیتال راه اندازی شد. BAT توکن بومی مرورگر Brave است که با استاندارد ERC-20 و برپایه اتریوم طراحی شده است. BAT برای اقتصاد اکوسیستم Brave ضروری است. 

 حداکثر عرضه این توکن برابر با عرضه در گردش آن و برابر با 1.5 میلیارد BAT است. طی فروش اولیه سکه (ICO) که در سال 2017 برگزار شد، مجموع یک میلیارد توکن BAT فروخته شد. 200 میلیون BAT در استخر توسعه قفل شد و 300 میلیون توکن باقی مانده برای استخر رشد کاربر (UGP) نگهداری شد.  

سخن پایانی

Brave یک مرورگر شفاف، ایمن، غیرمتمرکز و سریع است که برپایه بلاکچین اتریوم توسعه یافته. Brave فضایی مشابه با مرورگر کروم Chrome دارد و تمام افزونه های کروم را پشتیبانی می‎‎‎‎‎‎کند. BAT توکن بومی و اختصاصی این مرورگر است که برای اقتصاد این اکوسیستم طراحی شده. شما می‎‎‎‎‎‎توانید در ازای تولید محتوی، جستجو و فعالیت، معرفی کاربران و مشاهده تبلیغات توکن های BAT دریافت کنید و موازی با فعالیت های اینترنتی خود، کسب درآمد نیز داشته باشید. از سال 2021 این مرورگر درحال توسعه و گسترش است و در آینده ویژگی های جذابی را ارائه خواهد داد، اما اکنون می‎‎‎‎‎‎توانید از نسخه فعلی آن استفاده کنید.

درآخر می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎توانید با عضویت در خبرنامه ما در پایین صفحه از آخرین اخبار متاورس و بلاک‎‎‎‎‎‎چین آگاه شوید، همچنین می توانید در قسمت نظرات با عصر متاورس و دیگر کاربران سایت مشورت کنید و در ارتباط باشید.

mehdi ahmadi

mehdi ahmadi

برنامه نویس بکند و فرانت با 3 سال سابقه کار، علاقه مند به حوزه متاورس و کریپتو. عاشق نویسندگی ام و سعی دارم اطلاعات اندکم را با شما به اشتراک بگذارم

پست های مرتبط

Web 3 (وب 3) چیست - بهترین ارزها و پروژه های Web 3.0 Web 3 (وب 3) چیست - بهترین ارزها و پروژه های Web 3.0
آموزش ساخت NFT در Opensea به صورت رایگان (راهنمای مبتدیان) آموزش ساخت NFT در Opensea به صورت رایگان (راهنمای مبتدیان)
ییلد فارمینگ - آموزش گام به گام کشت سود Yield Farming - جامع ییلد فارمینگ - آموزش گام به گام کشت سود Yield Farming - جامع
Aave - پلتفرم وام دهی آوی و توکن AAVE - بررسی کامل Aave - پلتفرم وام دهی آوی و توکن AAVE - بررسی کامل
صرافی کوکوین (راهنمای کامل) - بررسی خدمات KuCoin صرافی کوکوین (راهنمای کامل) - بررسی خدمات KuCoin
GitCoin - بررسی کامل توکن GTC و پلتفرم گیت کوین GitCoin - بررسی کامل توکن GTC و پلتفرم گیت کوین

0 نظر ثبت شده !

نظرات خود را با ما در میان بگذارید