عصر متاورس
PigeonCoin و ارز دیجیتال PGN و توکنومیک آن + نحوه کسب درآمد

PigeonCoin و ارز دیجیتال PGN و توکنومیک آن + نحوه کسب درآمد

پیش گفتار 

ما هر روز شاهد هستیم که مکانیسم‌های خلاقانه‌ای در جهان اینترنت و در بستر بلاکچین عملیاتی می‌شوند. برخی از این پلتفرم‌ها شاید در آینده‌ای نزدیک جهان ما را از هر حیث تغییر دهند. این فناوری‌ها در اغلب موارد با هدف کاربردی شدن در جامعه امروزی طراحی می‌شوند و در بسیاری از موارد مخالفت صریح خود را با سیستم متمرکز بیان کرده و اکوسیستم خود را از حامیان سرسخت تمرکززدایی معرفی می‌کنند. 

یکی از این پروژه‌ها که هنوز در مراحل آزمایشی خود قرار دارد و به طور کامل عرضه نشده است، ارز دیجیتال Pigeoncoin است که به صورت اختصاری با نماد PGN نشان داده می‌شود. دراین مقاله از عصر متاورس، به معرفی پروژه PigeonCoin با نماد PGN، کاربردهای آن و نحوه کسب درآمد از طریق مشارکت دراین پلتفرم خواهیم پرداخت. 

Pigeoncoin و ارزدیجیتال PGN چیست ؟

ارز دیجیتال PGN، در واقع رمزارزی است که سازگاری بسیار زیادی با ماشین مجازی اتریوم (EVM) دارد و می‌تواند با بسیاری از پروتکل‌های موجود در این شبکه ترکیب شود. همچنین این ارز دیجیتال منبع باز، از الگوریتم اثبات کار (PoW) استفاده می‌کند.

پلتفرم Pigeoncoin یک شبکه آزمایشی لایه دوم برای اتریوم است که توسط تیم گیت‎‎‎‎‎‎کوین (GitCoin)، پشتیبانی و توسعه داده شده است. طبق سندی که در گیت‎‎‎‎‎‎کوین درج شده، آزمایش و سرمایه گذاری برای این پروژه حداقل تا 2 سال آینده ادامه خواهد یافت. 

از اصلی‌ترین تیم توسعه دهنده توکن Pigeoncoin می‌توان به اشخاصی با عناوین مستعار اشاره کرد که در معرفی خود به چند جمله بسنده کرده و در آن نوشته‌اند: 

{{ ما مهندسان نرم‌افزار هستیم و در چند سال گذشته بر روی فناوری بلاک‎‎‎‎‎‎چین کار می‌کنیم. علاقه زیادی به این فناوری داریم و به این امر معتقد هستیم که خواهیم توانست دنیا را تغییر دهیم، Pigeoncoin پروژه اصلی ماست و ما سرسختانه تلاش می‌کنیم تا آن را به نتیجه برسانیم }}.

PigeonCoin دارای یک پیام رسان با نماد "کبوتر" است که روی حفظ حریم خصوصی کاربران متمرکز شده است. و ادعا می کند که پیام‎‎‎‎‎‎های کاربران را به شکلی ایمن و محافظت شده، انتقال می دهد. زمانی که PigeonCoin را روی موبایل خود نصب کنید، یک کلید خصوصی برای موبایل شما، صادر می شود. PigeonCoin از یک روش تخریب خودکار برای داده ها استفاده می کند که درنتیجه هیچ کس نمی تواند به اطلاعات شخصی شما، دسترسی داشته باشد.

شما اکنون می توانید PigeonCoin را از وبسایت رسمی این پلتفرم برای نسخه های موبایل و دسکتاپ دانلود کنید. 

ویژگی‌های شبکه Pigeoncoin چیست؟

از اصلی‌ترین ویژگی‌های شبکه Pigeoncoin می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- کارمزدهای پایین برای تراکنش ها.

2- معاملات سریع با امنیت بالا.

3- امکان کسب پاداش از طریق فعالیت و همکاری.

4- توسعه و حمایت توسط تیم GitCoin.

5- پیام های غیرمتمرکز مبتنی بر بلاکچین.

6- بدون تبلیغات.

7- بدون جمع آوری اطلاعات (حفظ حریم خصوصی کاربران).

8- بدون نیاز به اعتماد. 

9- شفافیت و عدم سانسور اطلاعات. 

تونومیک ارزدیجیتال PGN 

ارز دیجیتال PGN در فوریه سال 2014 ایجاد شده است و از الگوریتم اثبات کار PoW استفاده می‌کند. 

حداکثر عرضه این توکن برابر با 21 میلیارد PGN است.

 عرضه کل آن برابر با 7.5 میلیارد توکن PGN با عرضه درگردش 0 است.

الگوریتم استخراج : اثبات کار از نوع الگوریتم X16r .

همانطور که گفته شد، PGN از الگوریتم PoW استفاده می کند. بنابراین شما می توانید توکن های PGN را استخراج کنید و در کیف پول خود ذخیره کنید. برای این کار به وبسایت رسمی این پلتفرم وارد شده و با کلیک روی گزینه "Mine PigeonCoin" فعالیت خودرا آغاز کنید.

همچنین می توانید به نود (Node) شبکه تبدیل شده و بخشی از پاداش بلوکی را به همراه کارمزد های ارسال پیام دریافت کنید. برای این کار نیاز به توکن های شبکه آزمایشی PigeonCoin خواهید داشت. 

توکن های PGN درحال حاضر در صرافی های Poloneix، Bittrex و Cryptopia فهرست شده اند.

سرمایه گذاری در ارز دیجیتال PGN (ارزی آینده دار است ؟)

واقعیت امر این است که برای این سوال نمی‌توان پاسخ قطعی ارائه کرد. زیرا سرمایه‌گذاری در این توکن، یک تصمیم شخصی است و باید تمامی جوانب آن را در نظر بگیرید. اما این احتمال وجود دارد که در آینده رشدی انفجاری را تجربه کند. چراکه توسط تیم حرفه ای و معتبری پشتیبانی و توسعه پیدا کرده و همچنین هدف کاربردی را دنبال می کند. به هرحال اگر قصد سرمایه گذاری و ذخیره توکن های پلتفرم PigeonCoin را دارید، بهترین روش اقدام از طریق وبسایت رسمی این پلتفرم به آدرس PigeonCoin.Org است. 

همچنین بهترین صرافی ها برای معامله PGN، صرافی های SafeTrade، Hotbit و صرافی CoinEx است. البته توجه داشته باشید که صرافی های ذکر شده، کاربران ایرانی را در لیست سیاه خود قرار نداده باشند. چراکه به علت تحریم ها علیه ایران، باید توجه زیادی به انتخاب یک صرافی داشته باشیم. 

سخن پایانی

PigeonCoin یک لایه دوم امن برای شبکه اتریوم است که سازگاری بالایی با ماشین مجازی اتریوم (EVM) دارد. این پروژه توسط تیم GitCoin توسعه یافته و برای 2 سال آینده حمایت مالی خواهد شد. تنها 7.5 میلیارد از 21 میلیارد توکن های PGN انتشار یافته. باقی توکن ها به مرور منتشر خواهند شد. PGN از طراحی توکنومیک با الگوریتم اثبات کار بهره می گیرد، به این معنی که شما می توانید توکن های PGN را استخراج کنید. 

این پروژه حذاب و کاربردی همچنین روش های زیادی برای همکاری به وجود آورده که اگر مایل هستید می توانید با مراجعه به وبسایت اصلی پلتفرم از نحوه همکاری آگاه شوید. 

اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر و آموزش های دقیق تر راجع به پروژه PigeonCoin هستید، می توانید از طریق چت آنلاین و یا بخش نظرات به ما اطلاع دهید تا مقاله کاملی برای شما عزیزان گردآوری کنیم. 

در آخر توجه داشته باشید قصد این مقاله صرفا اطلاع رسانی و در اختیار گذاشتن منابع فارسی و درست برای شما عزیزان بوده و هیچ گونه سرمایه گذاری را تایید یا رد نمی کند، بنابراین مسئولیت تمام سرمایه گذاری ها برعهده شخص شما خواهد بود. 

نویسنده : فریبا فتحی

نویسنده : فریبا فتحی

نوشتن هنر است و درکنار هم چیدن کلمات و ساخته و پرداخته کردن جملاتی ناب که بتواند خواننده را سر شوق آورد انتخاب من است.

پست های مرتبط

شبکه سکرت نتورک Secret Netwok و ارزدیجیتال SCRT - وب 3.0 شبکه سکرت نتورک Secret Netwok و ارزدیجیتال SCRT - وب 3.0
معرفی بهترین پروژه و ارزدیجیتال هوش مصنوعی - Crypto AI معرفی بهترین پروژه و ارزدیجیتال هوش مصنوعی - Crypto AI
بلاکچین استارک نت StarkNet و ارزدیجیتال STRK بلاکچین استارک نت StarkNet و ارزدیجیتال STRK
ایردراپ Lens Protocol و دریافت توکن های رایگان پروتکل لنز ایردراپ Lens Protocol و دریافت توکن های رایگان پروتکل لنز

1 نظر ثبت شده !

  1. با سلام ضمن تشکر از معرفی این پروژه، به نظر می رسد، ارز آینده داری است که در کنار دیگر پروژه هایی که در حوزه شبکه های اجتماعی تعربف شده اند، می تواند گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری باشد.

  1. ممنون از نظر شما

     

نظرات خود را با ما در میان بگذارید