عصر متاورس
مجموعه NFT های کاربردی رونالدو - همکاری کریستیانو و بایننس

مجموعه NFT های کاربردی رونالدو - همکاری کریستیانو و بایننس

با گسترش حوزه ارزهای دیجیتال و توسعه هر چه بیشتر این صنعت پرهیجان، پای بسیاری از افراد مشهور و سلبریتی‌های هنری و ورزشی نیز به این عرصه کشیده شده است. در این میان، صرافی ارز دیجیتال بایننس با هدف توسعه دنیای وب3، طی یک همکاری با کریستیانو رونالدو، NFT‌های رونالدو را طراحی و در چهار سطح کمیاب برای خرید طرفداران این بازیکن عرضه کرده است.

صرافی بایننس برای خریداران این NFT‌ها، با هزینه خود، فرصت دیدار و تمرین با رونالدو را فراهم می‌کند. اولین مجموعه NFT رونالدو با عنوان Forever CR7: The GOAT به فروش می‌رسد. این NFT‌ها که در قالب آثار دیجیتالی رونالدو لحظات تاریخی گلزنی این بازیکن را به تصویر می‌کشند، در بازار NFT بایننس در دسترس خریداران قرار دارند.

به عنوان یکی از توکن‌های نایاب در این مجموعه، می‌توان به گل ماندگار رونالدو به تیم یوونتوس که در سال 2018 به ثمر رسید، اشاره کرد که به قیمت 15 هزار دلار به لیست توکن‌های NFT بایننس اضافه شده است.

کلکسیون NFT رونالدو

بایننس (Binance) به لحاظ حجم معاملات به عنوان بزرگترین پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال در جهان شناخته می‌شود. این صرافی طی یک قرارداد چندین ساله، اولین کلکسیون از مجموعه‌ NFTهای رونالدو را در تاریخ 18 نوامبر سال 2022 منتشر نمود. این کلکسیون با هدف توسعه دنیای وب3 با استفاده از NFT‌ها، توسط یک کمپین بازاریابی جهانی راه‌اندازی شده است.

با توجه به اینکه به زعم بسیاری از فعالین صنعت بلاک چین، حوزه ارزهای دیجیتال و متاورس، آینده اینترنت را رقم خواهند زد، چنین ایده‌هایی می‌توانند در گسترش پذیرش عمومی این حوزه موثر واقع شوند. مدیران بایننس نیز در راستای تحقق این هدف، ایده همکاری با افراد مشهور و سلبریتی‌ها را در دستور کار خود قرار داده‌اند. همکاری با رونالدو، به عنوان یکی از مهم‌ترین سلبریتی‌های ورزشی جهان نیز در این راستا صورت گرفته است.

کریستیانو رونالدو نیز با اشاره به انتشار کلکسیون NFT خود اظهار داشت: "برای من مهم بود که چیزی به یادماندنی و منحصر به فرد برای طرفدارانم ایجاد کنیم، زیرا آن‎‎‎‎‎‎‎‎ها بخش بزرگی از موفقیت من هستند، طی همکاری با بایننس توانستیم چیزی بسازیم که نه تنها در جلب اشتیاق هواداران برای بازی می‌تواند موثر باشد، بلکه به آن‎‎‎‎‎‎‎‎ها در ازای سال‌ها حمایت‌شان پاداش نیز تعلق می‌گیرد".

جزئیات بیشتر از NFT‌های رونالدو

خرید مجموعه NFT های رونالدو از بایننس

افتتاحیه کلکسیون NFT‌های رونالدو در 18 نوامبر سال 2022، با نمایش هفت مجسمه متحرک در 4 سطح کمیابی برگزار گردید. در این NFT‌ها که لحظاتی نمادین از زندگی رونالدو از دوره کودکی تا دوران بازی‌های حرفه‌ای وی را به نمایش می‌گذارند، توکن‌ها در چهار سطح کمیابی شامل SSR بسیار بسیار کمیاب، SR بسیار کمیاب، R کمیاب و N معمولی عرضه شدند.

در این رویداد، 45 ان اف تی دیگر با بالاترین سطح کمیابی و ارزشمندی شامل پنج NFT بسیار بسیار کمیاب و چهل NFT بسیار کمیاب نیز در بخش حراجی مارکت پلیس NFT بایننس به فروش گذاشته شدند. این حراجی با قیمت ده هزار توکن BUSD برای NFT‌های سطح SSR و هزار و هفتصد BUSD برای NFTهای سطح SR شروع شد.

علاوه بر موارد فوق، سایر NFTهای رونالدو به دو دسته کمیاب و عادی تقسیم می‌شوند که 6600 NFT آن به صورت کمیاب و 6000 NFT به صورت معمولی به حراج گذاشته شدند. قیمت NFT‌های عادی در این حراج 77 توکن BUSD قیمت‌گذاری شد.

اولین مجموعه از NFT رونالدو با نام CR7، چند ماه بعد از عقد قرارداد همکاری میان رونالدو و صرافی بایننس منتشر گردید. دومین مجموعه NFT رونالدو نیز در نیمه اول سال 2023 با عنوان Forever CR7: The GOAT به لیست NFT بایننس اضافه شد. این مجموعه آثار دیجیتالی متعددی را شامل می‌شود که برجسته‌ترین گل‌های این بازیکن را در قالب بخش‌های مختلف به نمایش می‌گذارد.

مزایای NFT‎‎‎‎‎‎‎‎ های رونالدو برای دارندگان آن

برای خریداران NFT‌های رونالدو با توجه به سطوح ارزشمندی آن‎‎‎‎‎‎‎‎ها، امتیازاتی به شرح زیر در نظر شده است:

جعبه‌های اسرار آمیز CR7 (CR7 Mystery Box) 

تضمین دسترسی به تمام NFT‌های رونالدو در آینده

اهدای کالاهایی که به امضای رونالدو یا بایننس رسیده‌اند.

ارسال پیام شخصی از سوی کریستیانو رونالدو

همچنین کاربران جدیدی که احراز هویت خود را در صرافی بایننس با کد رفرال "RONALDO" انجام دهند، می‌توانند جعبه‌های اسرارآمیز کریستیانو رونالدو را به عنوان پاداش دریافت کنند. این پاداش شامل یک و نیم میلیون نفر کاربر ابتدایی می‌شود که به عنوان کاربران جدید مراحل احراز هویت خود را در این پلتفرم تکمیل می‌کنند. لازم به ذکر است که تمامی هزینه‌‌های پاداش‌ها و دیدارهای رونالدو با طرفدارانش بر عهده صرافی بایننس خواهد بود.

نویسنده : فریبا فتحی

نویسنده : فریبا فتحی

نوشتن هنر است و درکنار هم چیدن کلمات و ساخته و پرداخته کردن جملاتی ناب که بتواند خواننده را سر شوق آورد انتخاب من است.

پست های مرتبط

توکن غیرمثلی هوشمند (iNFT) - تلفیق هوش مصنوعی (AI) و NFT توکن غیرمثلی هوشمند (iNFT) - تلفیق هوش مصنوعی (AI) و NFT
بازی های بلاکچینی و مینی اپ های اکوسیستم وب3 تلگرام بازی های بلاکچینی و مینی اپ های اکوسیستم وب3 تلگرام
Illuvium - بازی متاورسی ایلوویوم و توکن ILV (نحوه کسب درآمد) Illuvium - بازی متاورسی ایلوویوم و توکن ILV (نحوه کسب درآمد)
SocialFi (ترکیب DeFi و شبکه‌های اجتماعی) – آینده سوشال فای SocialFi (ترکیب DeFi و شبکه‌های اجتماعی) – آینده سوشال فای

0 نظر ثبت شده !

نظرات خود را با ما در میان بگذارید