عصر متاورس
همکاری Google Cloud و بلاکچین تزوس Tezos برای توسعه وب 3

همکاری Google Cloud و بلاکچین تزوس Tezos برای توسعه وب 3

در 22 فوریه، بنیاد غیرانتفاعی تزوس Tezos، از همکاری جدید خود با Google Cloud خبر داد! 

هدف از این همکاری این است که کاربران رایانش ابری بتوانند گره های (نود های) Tezos را مستقر کنند و برنامه های Web 3.0 خودرا روی بلاکچین ایجاد کنند.  

تزوس Tezos، یک پلتفرم قراردادهای هوشمند مبتنی بر بلاکچین است که برای تامین انرژی برنامه های غیرمتمرکز (Dapps)، استفاده می شود. مشابه اتریوم Ethereum، کاردانو Cardano و ... . شرکت هایی مانند غول بازی سازی (UbiSoft) و دپارتمان وسایل نقلیه موتوری کالیفرنیا از تزوس استفاده کرده اند. 

این همکاری همچنین، میزبانی و استقرار نودهای RPC (روش تماس از راه دور) را برای برنامه های Web 3.0 با استفاده از بلاکچین تزوس و زیرساخت های Google Cloud برای شرکت ها و توسعه دهندگان امکان پذیر می کند.

این مشارکت به استارت‎‎‎‎‎‎آپ های منتخب انکوباتور Tezos، اعتبارات Google Cloud و راهنمایی از طریق برنامه Google For StartUps Cloud ارائه می دهد.

جیمز ترومنز James Tromans ( مدیر مهندسی Web3 در Google Cloud ) بیان کرد : ما زیرساخت های امن و قابل اعتمادی را برای بنیان گذاران و توسعه دهندگان Web3 فراهم می کنیم تا برنامه های خودرا نوآوری و مقیاس بندی کنیم.

در همین حال میسون ادواردز Mason Edwards، مدیر ارشد بازرگانی بنیاد Tezos بیان کرد : این همکاری می تواند گامی بلند برای دستیابی به پذیرش بیشتر و فرصت های انبوه برای فناوری Web3 باشد. 

در ژانویه سال 2022، Google Cloud با هدف تسهیل رشد و پیشرفت اکوسیستم بلاکچین، یک گروه اختصاصی برای دارایی های دیجیتالی ایجاد کرد. هدف اصلی این تیم کمک به کاربران Google Cloud در تولید، تبادل، حفظ ارزش و معرفی خدمات و محصولات جدید در پلتفرم های مبتنی بر بلاکچین بود. 

در ماه اکتبر 2022 نیز بنیاد نیر Near، از همکاری جدید Near Protocol و Google Cloud رونمایی کرد. این همکاری قرار بود پشتیبانی زیرساختی را برای پلتفرم های استارت‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎آپ Pagonda و Near's Web3 ارائه دهد. 

⚠ توجه داشته باشید قصد این مقاله صرفا دراختیار گذاشتن ترجمه ی فارسی اخبار مهم و اطلاع رسانی بوده و مسئولیت تمام سرمایه گذاری ها برعهده شخص شما خواهد بود.⚠
mehdi ahmadi

mehdi ahmadi

برنامه نویس بکند و فرانت با 3 سال سابقه کار، علاقه مند به حوزه متاورس و کریپتو. عاشق نویسندگی ام و سعی دارم اطلاعات اندکم را با شما به اشتراک بگذارم

پست های مرتبط

بازار ارزهای هوش مصنوعی و میم کوین - بهترین عملکرد در 2024
شاخص ترس و طمع بازار کریپتو به بالاترین حد 2 ساله خود رسید
قیمت BONK می تواند افزایش یابد ؟
انتقال 60 میلیون دلار USDT از خزانه تتر به نهنگ ها
مقایسه هوش مصنوعی Gemini گوگل با GPT شرکت OpenAI
روند بازی های Web3 درسال 2024 - آینده بازی های بلاکچینی
مدیرعامل جدید بایننس کیست - آینده Binance پس از ژائو Zhao
جریمه سنگین صرافی بایننس و تاثیر آن بر بازار ارزهای دیجیتال
CoinGecko با خرید Zash تجزیه و تحلیل NFT را به دست آورد
SingularityNet و Dfinity - هوش مصنوعی غیرمتمرکز بلاکچین ICP

0 نظر ثبت شده !

نظرات خود را با ما در میان بگذارید