عصر متاورس
سولانا موبایل - عرضه گوشی هوشمند ساگا Saga سازگار با Web 3

سولانا موبایل - عرضه گوشی هوشمند ساگا Saga سازگار با Web 3

پیش گفتار 

سولانا Solana، گوشی های رمزنگاری جدید سازگار با Web 3.0 خودرا، با نام "Saga" به بازار عرضه کرد! این گوشی ها اکنون برای افرادی که در پیش فروش سفارش داده اند، دردسترس است. 

موبایل های سولانا Solana Mobile

سولانا در 13 آوریل اعلام کرد که : گوشی های اندروید پرچم دار امنیت از Solana Mobile، برای افرادی که پیش سفارش کرده اند، اکنون در دسترس است. این شرکت در 8 می، پذیرای 1111 سفارش جدید برای دستگاه های اندروید خود، خواهد بود.

 گوشی های هوشمند رمزنگاری شده با نام Saga در ابتدا در اواسط سال 2022 معرفی شده بودند. سولانا اعلام کرد که : گروه ما، چندین ماه است که از Saga به همراه 100 ها توسعه دهنده استفاده می‎‎‎‎‎‎کند. 

گوشی های Saga قادر به مدیریت و ذخیره دارایی های رمزنگاری، توکن های غیرمثلی (NFT ها) و همچنین اجرای برنامه های غیرمتمرکز (Dapps)، از فروشگاه Solana Dapp است. 

علاوه بر تمام این ویژگی های جدید، گوشی های Saga مشخصات سخت افزاری بسیار چشمگیری هم دارد. Saga با پلتفرم موبایل +Snapdragon 8، حافظه 12 گیگابایتی، فضای ذخیره سازی 512 و صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED، عرضه می‎‎‎‎‎‎شود. طبق گزارشات به دست آمده، این موبایل ها با قیمت حدودی 1000 دلار، عرضه می‎‎‎‎‎‎شوند. 

لغزش سولانا و گوشی های Saga

موبایل های Saga درحال حاضر برای ارسال به ایالات متحده آمریکا، اتحادیه اروپا، بریتانیا، کانادا، سوئیس، استرالیا و نیوزلند دردسترس است. کاربران گوشی Saga می‎‎‎‎‎‎توانند پس از راه اندازی دستگاه خود، "Saga Genesis Token NFT" را دریافت کنند. 

این اتفاق مصادف با زمانی است که استفاده و شتاب سولانا درحال کاهش است. از زمانی که Sam Bankman-Fried (مدیرعامل صرافی FTX)، این بلاک‎‎‎‎‎‎چین را تحت حمایت مالی قرار داد، اکوسیستم هنوز بهبود نیافته است (پس از سقوط  FTX).

SBF (مدیرعامل FTX)، درحال حاضر در بازداشت خانگی است و FTX درحال گذراندن دوره بازسازی به صورت آشفته و غیرمعمولی است. 

طبق بررسی های پلتفرم تحلیلی SolanScan، کیف پول های فعال سولانا طی 3 ماهه گذشته نزدیک به 60 درصد کاهش یافته. علاوه براین، آن ها به مدت 6 ماه پیش از سقوط FTX هم در یک روند نزولی بوده اند.

اکوسیستم امومالی غیرمتمرکز (DeFi) سولانا اکنون یک دوم از چیزی است که پیش از سقوط FTX بوده است. 

طبق گزارشاتی از DeFiLlama، ارزش کل قفل شده (TVL) در حال حاضر حدود 540 میلیون دلار است. این رقم، کمتر از 1درصد از سهم بازار است. بنابراین برای رقابت و پیشی گرفتن از اتریوم Ethereum، که 60درصد از سهم بازار DeFi را دراختیار دارد، فاصله زیادی وجود دارد. 

پیش بینی قیمت سولانا SOL

طبق گزارش CoinGecko، قیمت ارزدیجیتال SOL (ارزبومی و اصلی سولانا) با افزایش به قیمت 25 دلار، طی روز گذشته 4 درصد افزایش یافته، همچنین طی هفته گذشته 20درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است. 

بااین حال قیمت سولانا، کمتر از حدی است که پیش از سقوط FTX بوده. ارزدیجیتال SOL نسبت به اوج قیمت 260 دلاری خود در نوامبر 2021، بیش از 90 درصد کاهش یافته. 

منبع خبری : سایت های

 CoinGecko، 

سایت خبری CoinTelegraph

پلتفرم تحلیلی DeFiLlama

Solana Mobile و سایت اصلی Solana

⚠ توجه داشته باشید قصد این مقاله صرفا دراختیار گذاشتن ترجمه ی فارسی اخبار مهم و اطلاع رسانی بوده و مسئولیت تمام سرمایه گذاری ها برعهده شخص شما خواهد بود.⚠
mehdi ahmadi

mehdi ahmadi

برنامه نویس بکند و فرانت با 3 سال سابقه کار، علاقه مند به حوزه متاورس و کریپتو. عاشق نویسندگی ام و سعی دارم اطلاعات اندکم را با شما به اشتراک بگذارم

پست های مرتبط

بازار ارزهای هوش مصنوعی و میم کوین - بهترین عملکرد در 2024
شاخص ترس و طمع بازار کریپتو به بالاترین حد 2 ساله خود رسید
قیمت BONK می تواند افزایش یابد ؟
انتقال 60 میلیون دلار USDT از خزانه تتر به نهنگ ها
مقایسه هوش مصنوعی Gemini گوگل با GPT شرکت OpenAI
روند بازی های Web3 درسال 2024 - آینده بازی های بلاکچینی
مدیرعامل جدید بایننس کیست - آینده Binance پس از ژائو Zhao
جریمه سنگین صرافی بایننس و تاثیر آن بر بازار ارزهای دیجیتال
CoinGecko با خرید Zash تجزیه و تحلیل NFT را به دست آورد
SingularityNet و Dfinity - هوش مصنوعی غیرمتمرکز بلاکچین ICP

0 نظر ثبت شده !

نظرات خود را با ما در میان بگذارید