عصر متاورس
اخبار - کلاهبرداری قراردادهای هوشمند - شرکت پژوهشی Solidus

اخبار - کلاهبرداری قراردادهای هوشمند - شرکت پژوهشی Solidus

فضای Web 3.0 و ارزهای دیجیتال شاهد کلاهبرداری های زیادی در حوزه قراردادهای هوشمند است. به طوری که سایت Solidus اعلام کرد به طور میانگین در هر ساعت، 15 قرارداد هوشمند کلاهبرداری جدید را شناسایی کرده است. 

Solidus یک شرکت نظارتی بر خطرات و ریسک های ناشی از بلاک‎‎‎‎‎‎چین است. Solidus بر بلاکچین ها و فناوری های ناشی از آن، نظارت می‎‎‎‎‎‎کند و با بررسی آن ها، تحقیقات جامعی به کاربران ارائه می‎‎‎‎‎‎دهد. 

Solidus Labs در 27 اکتبر (5 آبان) اعلام کرد :: {{ از تاریخ 10 اکتبر، 12 بلاکچین مختلف را زیر نظر گرفته ایم. برخی از این بلاکچین ها شامل؛ اتریوم Ethereum، پالیگان PolyGon و زنجیره بایننس BNB می‎‎‎‎‎‎شود. طی این مدت توانستیم 188525 کلاهبرداری در قراردادهای هوشمند را شناسایی کنیم}}.

این شرکت همچنین تعداد توکن هایی که کلاهبرداری می‎‎‎‎‎‎کنند را مشخص کرده و اعلام می‎‎‎‎‎‎کند :: {{ 12 درصد از توکن هایی با استاندارد BEP-20 در زنجیره بایننس، ویژگی های جعلی را نشان می‎‎‎‎‎‎دهند. به طوری که بایننس را به عنوان بلاکچینی با بیشترین کلاهبرداری در ارزهای دیجیتال نشان می‎‎‎‎‎‎دهد }}. 

Solidus همچنین راجع به بلاکچین اتریوم می‎‎‎‎‎‎گوید :: {{ استاندارد توکن بومی ERC-20 اتریوم با 8 درصد از توکن های بلاک‎‎‎‎‎‎چین، دارای ویژگی های کلاهبرداری است. همچنین حدود 910 میلیون دلار از ارزش اتر ETH، مربوط به کلاهبرداری از صرافی های متمرکز و تنظیم شده، عبور کرده است }}.

طبق گزارشات Solidus، قراردادهای هوشمند کلاهبرداری، به سختی طراحی شده اند و درکنار سایر روش های سؤاستفاده آمیز، قرار می‎‎‎‎‎‎گیرند. هدف آن ها فریب دادن و ترغیب افراد به سرمایه گذاری است. 

همچنین شرکت تحقیقاتی ChainAlysis، می‎‎‎‎‎‎گوید : این کلاهبرداری های ارز دیجیتال تنها چیزی نیست باید نگران آن باشیم. هک های صورت گرفته، درحال افزایش هستند و احتمالا ماه اکتبر، بزرگترین ماه برای فعالیت هکر های کریپتو است.

کیم گرائر مدیر تحقیقات ChainAlysis می‎‎‎‎‎‎گوید :: {{ مقدار ارزش سرقت شده در هک کریپتو، درحال رسیدن به بالاترین حد خود در سال 2022 است. و عموما امورمالی غیرمتمرکز (DeFi) را هدف قرار داده اند }}.

منبع خبری :

 وبسایت خبری CoinTeleraph.Com 

شرکت تحقیقاتی ChainAlaysis 

شرکت تحقیقاتی Solidus Labs

⚠ توجه داشته باشید قصد این مقاله صرفا دراختیار گذاشتن ترجمه ی فارسی اخبار مهم و اطلاع رسانی بوده و مسئولیت تمام سرمایه گذاری ها برعهده شخص شما خواهد بود.⚠
mehdi ahmadi

mehdi ahmadi

برنامه نویس بکند و فرانت با 3 سال سابقه کار، علاقه مند به حوزه متاورس و کریپتو. عاشق نویسندگی ام و سعی دارم اطلاعات اندکم را با شما به اشتراک بگذارم

پست های مرتبط

بازار ارزهای هوش مصنوعی و میم کوین - بهترین عملکرد در 2024
شاخص ترس و طمع بازار کریپتو به بالاترین حد 2 ساله خود رسید
قیمت BONK می تواند افزایش یابد ؟
انتقال 60 میلیون دلار USDT از خزانه تتر به نهنگ ها
مقایسه هوش مصنوعی Gemini گوگل با GPT شرکت OpenAI
روند بازی های Web3 درسال 2024 - آینده بازی های بلاکچینی
مدیرعامل جدید بایننس کیست - آینده Binance پس از ژائو Zhao
جریمه سنگین صرافی بایننس و تاثیر آن بر بازار ارزهای دیجیتال
CoinGecko با خرید Zash تجزیه و تحلیل NFT را به دست آورد
SingularityNet و Dfinity - هوش مصنوعی غیرمتمرکز بلاکچین ICP

0 نظر ثبت شده !

نظرات خود را با ما در میان بگذارید