عصر متاورس
بازی متاورسی رایگان گریت Grit و کسب NFT - همکاری Gala و Epic

بازی متاورسی رایگان گریت Grit و کسب NFT - همکاری Gala و Epic

پیش گفتار 

گریت Grit، یک بازی بلاکچینی بتل رویال در غرب وحشی با عناصر NFT است که توسط کمپانی گالا گیمز Gala Games منتشر شده. یک بازی Free To Earn (رایگان برای شروع) که به شما امکان کسب درآمد در قالب توکن های GALA و NFT های درون بازی را می‎‎‎‎‎‎دهد. شاید از نظر گرافیکی متاورس Grit نظر گیمرهای سنتی را چندان جلب نکند، اما مطمئنا برای جامعه بازیکن‎‎‎‎‎‎های Play To Earn یک بازی اعتیادآور خواهد بود که کابوی درون هرکسی را بیدار می‎‎‎‎‎‎کند. 

داستان متاورس Grit 

داستان متاورس رایگان گریت Grit

داستان بازی در غرب وحشی اتفاق می‎‎‎‎‎‎افتد. جایی که باید برای بقا مبارزه کنید و در دشت‎‎‎‎‎‎های رام نشده، سوار بر اسب یا قطار به کاوش و جستجو بپردازید. درابتدا می‎‎‎‎‎‎پرید و با چتر نجات روی نقشه بازی حاضر می‎‎‎‎‎‎شوید. سپس باید باهرچیزی که پیدا می‎‎‎‎‎‎کنید خودرا مسلح کنید. و برای برنده شدن، باید آخرین نفری باشید که می‎‎‎‎‎‎میرد. اسب خودرا زین کنید و چکمه‎‎‎‎‎‎های خودرا برق بندازید، چراکه این نبرد تا ظهر منتظر نخواهد ماند! جذابیت ماجرا اینجاست که برای شروع نیاز به هیچ سرمایه اولیه یا NFT خاصی نخواهید داشت. 

در غرب وحشی Grit، حتی سریع‎‎‎‎‎‎ترین دست‎‎‎‎‎‎ها نیز ممکن است کافی نباشد. شما باید برای شلیک‎‎‎‎‎‎های طولانی، دقیق باشید، هوشمندانه‎‎‎‎‎‎تر بجنگید و حتی گاهی از پشت تیراندازی کنید. هر مبارزه‎‎‎‎‎‎ای را نمی‎‎‎‎‎‎توان با شلیک از روی اسب برنده شد. برای سفارشی کردن مهارت‎‎‎‎‎‎ها و اسلحه‎‎‎‎‎‎های خود، و برای تسلط بیشتر در نبردها، NFT های اسلحه را برای دریافت بهترین پاداش‎‎‎‎‎‎ها و امتیازهای ویژه، جمع آوری کنید. 

اما این غرب وحشی است، قرار نیست همیشه آرام باشد. پس خودرا برای طوفان‎‎‎‎‎‎‎های فاجعه بار آماده کنید.

اسب وفادار شما کمک می‎‎‎‎‎‎کند تا از طوفان‎‎‎‎‎‎های مصیب بار فرار کنید، اما تنها راه برای واقعا زنده ماندن این است که کنار بوته‎‎‎‎‎‎ها و سبزه‎‎‎‎‎‎ها دوام بیاورید تا ثابت کنید یک قهرمان واقعی در این مرزها هستید. 

یکی دیگر از عناصر جذاب و متمایز در Grit، این است که اگر بمیرید، فرصتی برای فراخوانی خواهید داشت. پس از مرگ در یک مبارزه PvP (بازیکن درمقابل بازیکن)، با بازیکن دیگری که مانند شما مرده است، تا سرحد مرگ مبارزه می‎‎‎‎‎‎کنید. نفر برنده به بازی فراخوانی می‎‎‎‎‎‎شود و ادامه می‎‎‎‎‎‎دهد.

موضوع غرب وحشی قدیمی، به همراه چرخه شب و روز واقعا جذاب است. مطمئنا شماهم از جستجو و کاوش در مناظر، دشت‎‎‎‎‎‎ها، مزارع، خانه‎‎‎‎‎‎ها، جنگل‎‎‎‎‎‎ها و مکان‎‎‎‎‎‎های منحصربه فرد درون بازی لذت خواهید برد. 

دارایی های و عناصر درون بازی ( NFT های بازی )

NFT های بازی گریت Grit

تمام عناصر درون بازی NFT هایی هستند که در کیف پول دیجیتال شما ذخیره شده و قابل خرید و فروش در فروشگاه بازی و فروشگاه‎‎‎‎‎‎های ثانویه ای مانند OpenSea هستند. شما می‎‎‎‎‎‎توانید از این NFT ها استفاده کنید و شانس خودرا برای تسلط بیشتر بر نبردها افزایش دهید. هرچیزی که در طول بازی به آن نیاز دارید را می‎‎‎‎‎‎توانید از فروشگاه بازی پیدا کنید. 

متاورس Grit ازنظر تعداد NFT ها بسیار غنی است، به ویژه تیم توسعه دهنده قول داده است که بازیکن‎‎‎‎‎‎ها را هیجان زده کند. بنابراین تعداد دارایی‎‎‎‎‎‎های درون بازی از این هم بیشتر خواهد شد. درادامه برخی از رایج ترین NFT های درون بازی را نام می‎‎‎‎‎‎بریم:

 1- سلاح ها:

شامل یک اسلحه دولوله ساچمه‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ای قدرتمند، یک تپانچه برای نبردهای نزدیک و یک اسلحه دوربین دار تک تیرانداز می‎‎‎‎‎‎شود. همچنین جعبه‎‎‎‎‎‎هایی برای محافظت یا تعمیر زره‎‎‎‎‎‎های شما وجود دارد که می‎‎‎‎‎‎توانید از فروشگاه خریداری کنید. 

2- کمک های اولیه:

مقرون به صرفه ترین راه برای بازیابی سلامتی، بانداژهای ارزان قیمتی است که سلامتی شمارا تا حدی بهبود می‎‎‎‎‎‎بخشد. اما شما می‎‎‎‎‎‎توانید با کمی خرج بیشتر، سراغ یک کیف پزشکی بروید. این کیف‎‎‎‎‎‎ها زمانی که به کار می‎‎‎‎‎‎آید که یک قدمی مرگ باشید.

3- NFT های دیگر:

1- تبرهای ببر خردکن!

2- دینامیت‎‎‎‎‎‎های کمیاب تخریب کننده

3- لینیمینت‎‎‎‎‎‎های افسانه‎‎‎‎‎‎ای (نوعی روغن جایگزین مرهم)

4- کیت کامل خیاطی

5- کوله پشتی رنجر

6- کوله پشتی واگن سوار

7- بمب‎‎‎‎‎‎های دودزا

8- اسب‎‎‎‎‎‎ها 

9- و ....

تیم توسعه دهنده، اعتبارها و حامیان پروژه

زمانی که صحبت از یک پروژه متاورسی NFT محور به میان می‎‎‎‎‎‎آید و زمانی که با هدف کسب درآمد سراغ چنین پروژه‎‎‎‎‎‎ای می‎‎‎‎‎‎رویم، بسیار مهم است که درباره اصالت پروژه اطلاعات کسب کنیم. چراکه دریک پروژه ضعیف ممکن است بازیکن‎‎‎‎‎‎ها پس از مدتی خسته بشوند و تعداد کاربران آن پروژه به مرور زمان کاهش یابد. در این صورت قیمت NFT های درون بازی با افت قیمت زیادی مواجه می‎‎‎‎‎‎شود.

این بازی توسط دوتا از غول‎‎‎‎‎‎های بازی سازی مشهور دنیا؛ کمپانی گالا گیمز Gala Games و اپیک گیمز Epic Games در اوایل سال 2022 معرفی شد. این اولین بازی بلاکچینی است که در فروشگاه Epic Games قرار می‎‎‎‎‎‎گیرد. تیم توسعه دهنده بازی، Team Grit است. یک استودیوی بازی‎‎‎‎‎‎سازی مستقل که درسال 2018 راه اندازی شد. این گروه توسعه دهنده درباره خود می‎‎‎‎‎‎گوید : {{ تخصص ما ایجاد بازی‎‎‎‎‎‎هایی است که مرزها، سبک‎‎‎‎‎‎ها و پلتفرم‎‎‎‎‎‎های مختلف جابه جا می‎‎‎‎‎‎کند. عنوان فعلی ما GRIT است، یک بتل رویال غرب وحشی }}.

جامعه دیسکورد بازی: بیش از 6050 نفر

جامعه توییتر: بیش از 2300 نفر

جامعه تلگرام: --

نحوه کسب درآمد از grit

شما می‎‎‎‎‎‎توانید با موفقیت در حالت بتل رویال، آیتم‎‎‎‎‎‎های درون بازی را به دست آورید و همچنین می‎‎‎‎‎‎توانید براساس موفقیت خود، توکن‎‎‎‎‎‎های GALA را پاداش بگیرید. 

از کجا دانلود کنم؟

شما می‎‎‎‎‎‎توانید از طریق فروشگاه Epic Games و پلتفرم Gala Games به بازی Grit دسترسی داشته باشید.

آیا Grit نیاز به سرمایه دارد ؟

گریت Grit یک بازی رایگان است، با این حال برای کسب درآمد و یا خرید و فروش NFT ها، نیاز به یک حساب گالا گیمز خواهید داشت که می‎‎‎‎‎‎توانید به سادگی حساب خودرا ایجاد کنید.

حالت های مختلف بازی

شما می‎‎‎‎‎‎توانید Grit را در 3 حالت؛ انفرادی (بازی با کامپیوتر)، گروهی و دونفره (2 بازیکن)، بازی کنید.

چگونه شروع کنم؟

1- یک حساب گالاگیمز ایجاد کنید.

2- بازی را دانلود کنید و روی کامپیوتر خود نصب کنید.

3- بازی را بارگذاری کنید و از آن لذت ببرید!

توکنومیک و اقتصاد متاورس Grit

بازی متاورسی گریت، توکن اختصاصی ندارد و از آن جایی که توسط گالاگیمز توسعه یافته، از توکن‎‎‎‎‎‎های GALA برای پاداش و نشان حاکمیتی استفاده می‎‎‎‎‎‎کند. (در بررسی گالاگیمز می‎‎‎‎‎‎توانید توکنومیک آن را مشاهده کنید).

اطلاعات فنی و خلاصه

ژانر: متاورس، اکشن، تیراندازی، NFTمحور

پلتفرم: PC

تیم توسعه دهنده: Team Grit

وضعیت: فعال

توکن (ها): GALA

نوع بازی: Play To Eran

بلاکچین: اتریوم Ethereum

نقشه راه 

باوجود اینکه بازی در اوایل تابستان 1402 منتشر شد، اما توسعه آن هنوز پایان نیافته. چیزهایی که تیم همچنان روی آن کار خواهد کرد:

1- مکانیک درآمد

2- بهینه سازی و متعادل کردن سلاح‎‎‎‎‎‎ها

mehdi ahmadi

mehdi ahmadi

برنامه نویس بکند و فرانت با 3 سال سابقه کار، علاقه مند به حوزه متاورس و کریپتو. عاشق نویسندگی ام و سعی دارم اطلاعات اندکم را با شما به اشتراک بگذارم

پست های مرتبط

Defi یا دیفای (امور مالی غیرمتمرکز) چیست؟ (راهنمای جامع) Defi یا دیفای (امور مالی غیرمتمرکز) چیست؟ (راهنمای جامع)
استیکینگ چیست - Staking یا سپرده گذاری ( راهنمای جامع ) استیکینگ چیست - Staking یا سپرده گذاری ( راهنمای جامع )
تامادوج Tamadoge - معرفی بازی متاورسی برای سرمایه گذاری 2022 تامادوج Tamadoge - معرفی بازی متاورسی برای سرمایه گذاری 2022
GitCoin - بررسی کامل توکن GTC و پلتفرم گیت کوین GitCoin - بررسی کامل توکن GTC و پلتفرم گیت کوین
هوش مصنوعی در بلاکچین - معرفی بهترین ارزهای دیجیتال AI هوش مصنوعی در بلاکچین - معرفی بهترین ارزهای دیجیتال AI
ایردراپ متاورس Undeads - دریافت توکن UDS رایگان - بازی Web3 ایردراپ متاورس Undeads - دریافت توکن UDS رایگان - بازی Web3

0 نظر ثبت شده !

نظرات خود را با ما در میان بگذارید