عصر متاورس
تامادوج Tamadoge - معرفی بازی متاورسی برای سرمایه گذاری 2022

تامادوج Tamadoge - معرفی بازی متاورسی برای سرمایه گذاری 2022

پیش گفتار 

تامادوج Tamadoge را به عنوان یک سرمایه گذاری درسال جدید در نظر داشته باشید. 

در این مقاله از عصر متاورس قصد داریم به معرفی و بررسی یکی از پروژه های متاورسی جدید با هدف کسب درآمد از بازی (Play To Earn)، بپردازیم. تامادوج اکنون در مرحله عرضه اولیه سکه (ICO) بوده و طبق نقشه راه آن، تا سه ماهه چهارم سال 2022 در نسخه های اندروید و ios برای موبایل منتشر خواهد شد. 

Tamadoge تامادوج چیست ؟

تامادوج، یک بازی متاورسی فانتزی است که برپایه بلاکچین اتریوم Ethereum توسعه یافته. داستان این بازی مربوط به حیوانات خانگی بامزه ای است که در قالب NFTها خرید و فروش می‎‎‎‎‎‎شوند. شما می‎‎‎‎‎‎توانید با خرید اسباب بازی یا خوراکی های NFT، به پرورش این موجودات بامزه مشغول شوید. 

به مرور حیوانات خانگی شما رشد کرده و شما امتیاز کسب می‎‎‎‎‎‎کنید. این امتیازات در پایان هرماه در جدول رده بندی امتیازات قرار می‎‎‎‎‎‎گیرد. باتوجه به امتیازی که به دست می‎‎‎‎‎‎آورید، به شما پاداش های ارزشمندی اهدا می‎‎‎‎‎‎شود. 

NFT های این بازی که شامل مواردی مانند؛ حیوانات خانگی، خوراکی ها، اسباب بازی ها، لوازم آرایشی و ... می‎‎‎‎‎‎شوند را می‎‎‎‎‎‎توانید در فروشگاه همین بازی و با توکن های TAMA خرید و فروش کنید. 

تامادوج Tamadoge به دنبال ترکیب مدل P2E و گیم‎‎‎‎‎‎پلی متفاوت است و برخلاف دیگر بازی های متاورسی، داستانی خسته کننده و تکراری نخواهد داشت. دراین صورت شما برای کسب درآمد نیازی به طی کردن مراحل حوصله سربر بازی نخواهید داشت و می‎‎‎‎‎‎توانید علاوه بر کسب درآمد، لذت یک بازی متاورسی را تجربه کنید. 

طبق نقشه راه وبسایت رسمی این بازی، در آینده و پس از انتشار کامل، روش های بیشتری (بیش از 9 روش) برای کسب درآمد از این متاورس به کاربران ارائه خواهد شد. تامادوج می‎‎‎‎‎‎تواند یکی از بهترین بازی های متاورسی برای سرمایه گذاری در سال 2023 باشد. 

بررسی تامادوج Tamadoge

تامادوج Tamadoge یک بازی متاورسی NFT محور است که داستان آن حول پرورش موجودات خانگی بامزه ای به نام Tamadoge می‎‎‎‎‎‎چرخد. این پروژه متاورسی یکی از موفق ترین پیش فروش های سال 2022 را به خود اختصاص داد. و با جمع آوری بیش از 19 میلیون دلار، به یکی از بهترین میم‎‎‎‎‎‎کوین های سال تبدیل شد. 

تامادوج همچنین با انتشار اولین بازی خود به نام Super Doge در ژانویه 2023، مخاطبان بیشتری را جذب کرد. از زمان انتشار Super Doge قیمت توکن های TAMA تا 15% افزایش یافت. این پلتفرم 4 بازی دیگر را معرفی کرده است، که در آینده نزدیک شاهد انتشار تعداد بیشتری از آن ها خواهیم بود.

اکنون بهترین زمان برای سرمایه گذاری در بازی متاورسی تامادوج است، چراکه توکن های TAMA هنوز ارزش چندانی ندارند، به علاوه این پروژه قصد دارد نزدیک به 50 درصد از عرضه کل را به پیش فروش اختصاص دهد. 

تامادوج

حداقل میزان سرمایه گذاری 100 TAMA است، که می‎‎‎‎‎‎توانید از USTD، ETH و یا کارت های اعتباری (ساکنان خارج از ایران) این توکن را خریداری کنید. 

پس از فروش اولیه، توکن TAMA در صرافی مشهور LBank منتشر شده و سپس در تمام صرافی های متمرکز قابل معامله خواهد بود که این امر موجب افزایش قیمت ناگهانی آن خواهد شد.

نحوه سرمایه گذاری در تامادوج Tamadoge

1- ابتدا یک کیف پول متامسک Metamask برای مرورگر خود نصب کنید (آموزش ساخت متامسک در 5 دقیقه)

2- سپس کیف پول خودرا به پلتفرم تامادوج متصل کنید.

دراین مرحله 2 راه برای شما وجود دارد :

1- خرید توکن TAMA به واسطه USDT

2- خرید توکن TAMA به واسطه ETH

 پس از خرید توکن TAMA منتظر انتشار آن در صرافی ها باشید و سپس TAMA را دریافت کنید. 

مرتبط : روش های کسب درآمد از متاورس

نقشه راه تامادوج Tamadoge 

فاز Q3 در 2022 :

الف - راه اندازی پیش فروش tamadoge

ب - راه اندازی وبسایت

پ - بازرسی کامل برای امنیت 

ت - بازاریابی 

فاز Q4 در 2022 :

الف - بازگشایی فروشگاه برای فروش حیوانات خانگی 

ب - فهرست توکن در صرافی های متمرکز 

پ - تابلوی امتیازات نبرد 

ت - کسب درآمد و اهدای جوایز در جدول امتیازات

فاز Q1 در 2023 :

الف - مشارکت با پروژه های متاورسی موجود

ب - فهرست بیشتر در صرافی های متمرکز 

پ - هدایای اضافی برای کسب درآمد (P2E)

فاز Q2 در 2023 :

الف - تمرکز برای مشارکت با صرافی های متمرکز 

ب - اهدای جوایز فیزیکی در تامادوج 

فاز Q4 در 2023

الف - راه اندازی برنامه Tamadoge AR که به شما امکان می‎‎‎‎‎‎دهد با حیوان خانگی خود به مبارزه مشغول شوید

توکنومیک ارزدیجیتال TAMA تامادوج

TAMA ارزبومی و اصلی پلتفرم تامادوج است که برای اقتصاد این اکوسیستم طراحی شده. یک توکن کاربردی که برای مواردی مانند پاداش به کاربران، پرداخت های درون بازی و .. کاربرد دارد. همچنین تمام NFT های این بازی بااستفاده از توکن های TAMA معامله می‎‎‎‎‎‎شوند. 

حداکثر عرضه این توکن برابر با 2 میلیارد TAMA است. عرضه کل این توکن برابر با عرضه درگردش آن و برابر با 1,049,733,333 TAMA است. 

نحوه تخصیص توکن های TAMA به شرح زیر است : 

1- 50درصد از عرضه کل به پیش فروش ها اختصاص یافت.

2- 20درصد از عرضه کل به استخرهای تبادل اختصاص یافت.

3- 30درصد از عرضه کل به آزادسازی های 10 ساله اختصاص می‎‎‎‎‎‎یابد.

گروه توسعه دهنده 

Siphamandla Mjoli به عنوان توسعه دهنده ارشد بلاکچین، Carl Dawkins به عنوان مدیر توسعه دهنده، Thomas Seabrok به عنوان برنامه نویس اصلی بازی و Neil Palethorpe در سمت مدیرارشد ارتباطات در گروه این بازی مشغول فعالیت هستند. 

سخن پایانی 

تامادوج یک فرصت سرمایه گذاری درسال 2022 است که باید به آن توجه داشته باشید. همچنین توجه داشته باشید که قصد این مقاله سیگنال سرمایه گذاری نبوده و صرفا به عنوان اطلاع رسانی و در اختیار گذاشتن منابع فارسی و درست به آن نگاه کنید. بنابراین مسئولیت تمام سرمایه گذاری ها برعهده شخص شما خواهد بود. 

شما می‎‎‎‎‎‎توانید سؤالات و یا تجربیات خودرا در بخش نظرات با گروه عصر متاورس و دیگر کاربران سایت به اشتراک بگذارید و با عضویت درخبرنامه ما در پایین صفحه، از آخرین اخبار متاورس و بلاکچین آگاه شوید.

mehdi ahmadi

mehdi ahmadi

برنامه نویس بکند و فرانت با 3 سال سابقه کار، علاقه مند به حوزه متاورس و کریپتو. عاشق نویسندگی ام و سعی دارم اطلاعات اندکم را با شما به اشتراک بگذارم

پست های مرتبط

استیکینگ چیست - Staking یا سپرده گذاری ( راهنمای جامع ) استیکینگ چیست - Staking یا سپرده گذاری ( راهنمای جامع )
قرارداد هوشمند چیست -کاربردهای اسمارت کانترکت و نحوه استفاده قرارداد هوشمند چیست -کاربردهای اسمارت کانترکت و نحوه استفاده
متاورس چیست؟ (به زبان ساده) - ورود به Metaverse و کسب درآمد متاورس چیست؟ (به زبان ساده) - ورود به Metaverse و کسب درآمد
بازی بلاکچینی Sorare - بررسی کامل Sorare و نحوه کسب درآمد بازی بلاکچینی Sorare - بررسی کامل Sorare و نحوه کسب درآمد
ییلد فارمینگ چیست - Yield Farming زبان ساده (راهنمای مبتدیان) ییلد فارمینگ چیست - Yield Farming زبان ساده (راهنمای مبتدیان)
آموزش ساخت کیف پول متامسک metamask آموزش ساخت کیف پول متامسک metamask
5 بازی بلاکچینی برتر 2022 - بازی های متاورسی در حال توسعه 5 بازی بلاکچینی برتر 2022 - بازی های متاورسی در حال توسعه

0 نظر ثبت شده !

نظرات خود را با ما در میان بگذارید