عصر متاورس
بازی بلاکچین میراث - متاورس Legacy و توکن - (راهنمای کامل)

بازی بلاکچین میراث - متاورس Legacy و توکن - (راهنمای کامل)

مقدمه 

Legacy یا میراث، یک بازی متاورسی برپایه بلاکچین است که توسط کمپانی گالاگیمز Gala Games توسعه یافته. یک بازی NFT محور با گیم‎‎‎‎‎‎پلی جذاب که به کاربران کنترل کاملی ارائه می‎‎‎‎‎دهد. Legacy یک بازی Play To Earn است و علاوه بر گرافیک و داستان جذاب آن، چند روش برای کسب درآمد به کاربران ارائه می‎‎‎‎‎‎‎دهد.

کمپانی گالا گیمز Gala Games

گالا گیمز یک شرکت توسعه دهنده بازی های مبتنی بر بلاک‎‎‎‎‎‎چین است که در سال 2019 توسط Eric SchierMeyer راه اندازی شد. هدف این شرکت؛ سپردن کنترل و مالکیت به جامعه کاربران است. ساخت بازی های متفاوت و جذاب تر این شرکت باعث شده گالاگیمز 1.3 میلیون کاربر فعال را جذب کند.

توکن GALA ارز اصلی گالاگیمز است که برای اهداف مختلفی استفاده می‎‎‎‎‎‎شود. این توکن در سال 2020 طی یک فروش اولیه سکه (ICO) منتشر شد. توکن GALA در بستر شبکه اتریوم و مبتنی بر استاندارد ERC-20 است، با این حال wGALA در زنجیره هوشمند بایننس Binance Smart Chain نیز دردسترس است. حداکثر عرضه این توکن برابر با 35 میلیارد است که چیزی درحدود 7 میلیارد از آن در گردش است. توکن GALA برای پاداش به کاربران، خرید و فروش NFT ها و .. استفاده می‎‎‎‎‎‎شود. توکن GALA نشان حاکمیتی نیز دارد، به این معنی که در دائو DAO این پروژه می‎‎‎‎‎توانید با استفاده از توکن GALA به یک پیشنهاد رای مثبت یا منفی اتخاذ کنید. 

گالاگیمز تاکنون 9 بازی را منتشر کرده است، بازی میراث "Legacy"  یکی از آن هاست که درادامه به آن خواهیم پرداخت.

بازی میراث Legacy

Legacy یکی از مجموعه بازی های گالاگیمز است که داستان آن حول تولید و تجارت می‎‎‎‎‎پردازد. در این بازی می‎‎‎‎‎توانید آزادانه به طراحی و تولید، تجارت و شراکت، و خرید و فروش بپردازید. اگر فرد خلاقی هستید می‎‎‎‎‎توانید از این بازی بیشتر از بقیه لذت ببرید.  

بازی میراث Legacy برای کسب درآمد بر 4 اصل استوار است؛ طراحی، تولید، تجارت و رقابت. 

شما می‎‎‎‎‎‎توانید یک قطعه زمین خریداری کنید و آن را توسعه دهید. شما برای گسترش و ساخت و ساز کاملا آزاد هستید و با ابزاری که Legacy دراختیار شما می‎‎‎‎‎گذارد می‎‎‎‎‎توانید محیط اطراف خودرا با خلاقیت و سلیقه خود توسعه دهید.

می‎‎‎‎‎‎توانید NFT های زیادی را با قدرت خلاقیت خود طراحی کرده و در بازار بفروشید. از یک قطعه سنگ یا درخت برای محیط تا قطعات مکانیکی را می‎‎‎‎‎توانید طراحی و تولید کنید. همچنین می‎‎‎‎‎توانید یک کارخانه ایجاد کنید و خط تولید خودرا راه اندازی کنید. حتی می‎‎‎‎‎توانید محصولات کشاورزی تولید کرده و آن هارا در بازار بفروشید. 

دراین بین می‎‎‎‎‎توانید با دیگران شریک شوید، قرارداد های تجاری امضا کنید و با شراکت و همکاری یکدیگر به توسعه کسب و کار خود ادامه دهید و کسب درآمد کنید. برای شراکت می‎‎‎‎‎‎‎‎توانید یک زمین را اجاره کنید و یا به صورت توافقی با یکدیگر فعالیت کنید. 

شعار این بازی می‎‎‎‎‎‎‎گوید:: { کسب و کار خودرا پیدا کنید و با قدرت خلاقیت خود و قدرت تجاری خود، آن را به یک کسب و کار گسترده تبدیل کنید. }

تمام دارایی های درون بازی در قالب NFTها(توکن های غیرمثلی) هستند، دارایی هایی مانند محصولات، اشیاء، زمین ها، کارخانجات و تاسیسات و ... . این دارایی هارا می‎‎‎‎‎‎توانید در فروشگاه این بازی خرید و فروش کنید. 

توکن Legacy

بازی Legacy علاوه بر توکن GALA یک توکن مجزا و اختصاصی به نام LEGACY دارد، این توکن برای اقتصاد اکوسیستم بازی طراحی شده و یک توکن ERC-20 برپایه اتریوم است. می‎‎‎‎‎‎توانید برای اهداف مختلفی از این توکن استفاده کنید؛ برای به دست آوردن کلید های بازی برای کسب وام و تجارت، کسب NFT های خاص و گنجینه های ناشناخته ای که هنوز منتشر نشده اند.  

برای دریافت توکن LEGACY می‎‎‎‎‎‎توانید در رویدادهای مختلف شرکت کنید و پس از رقابت به عنوان پاداش آن را دریافت کنید. باید از تخیل خود استفاده کنید و با استعداد خلاقانه خود برای طراحی و تولید بهترین و خاص ترین محصولات و ساختمان ها استفاده کنید تا بتوانید پاداش بیشتری دریافت کنید. 

سخن پایانی 

بازی بلاکچینی Legacy یکی از مجموعه بازی های جذاب گالاگیمز است، یک بازی با دارایی های NFT قابل خرید و فروش و روش های مختلفی برای کسب درآمد. اما کسب درآمد "Play To Earn" تنها هدفی نیست که Legacy دنبال می‎‎‎‎‎کند، این بازی برخلاف دیگر بازی ها، دارای گیمپلی واقعا جذابی است که کاربران را جذب می‎‎‎‎‎‎کند. همچنین کنترل کامل بازی برعهده جامعه کاربران بوده و شما محدودیتی در متاورس Legacy نخواهید داشت.

این بازی به طور کامل منتشر نشده و درحال توسعه است. شما می‎‎‎‎‎توانید از بخش های توسعه یافته مانند زمین ها، شروع کنید و منتظر روش های بیشتری برای کسب درآمد باشید. توکن LEGACY یک ارز دیجیتال جدید است که برای اکوسیستم این بازی طراحی شده و مزیت های زیادی به همراه دارد. LEGACY را می‎‎‎‎‎توانید برای معامله NFT ها و دارایی های درون بازی استفاده کنید. این توکن را می‎‎‎‎‎توانید در تمام صرافی های معتبر معامله کنید.

mehdi ahmadi

mehdi ahmadi

برنامه نویس بکند و فرانت با 3 سال سابقه کار، علاقه مند به حوزه متاورس و کریپتو. عاشق نویسندگی ام و سعی دارم اطلاعات اندکم را با شما به اشتراک بگذارم

پست های مرتبط

آشنایی با مفهوم play to earn و معرفی بهترین بازی های درآمدزا آشنایی با مفهوم play to earn و معرفی بهترین بازی های درآمدزا
مجموعه بازی های متاورسی گالا گیمز Gala Games و توکن GALA مجموعه بازی های متاورسی گالا گیمز Gala Games و توکن GALA
معرفی و بررسی بازی موباکس mobox و توکن mbox معرفی و بررسی بازی موباکس mobox و توکن mbox
قرارداد هوشمند چیست -کاربردهای اسمارت کانترکت و نحوه استفاده قرارداد هوشمند چیست -کاربردهای اسمارت کانترکت و نحوه استفاده
متاورس چیست؟ (به زبان ساده) - ورود به Metaverse و کسب درآمد متاورس چیست؟ (به زبان ساده) - ورود به Metaverse و کسب درآمد

0 نظر ثبت شده !

نظرات خود را با ما در میان بگذارید