عصر متاورس
UFO Gaming - بررسی توکن های UFO و UAP - راهنمای بازی متاورسی

UFO Gaming - بررسی توکن های UFO و UAP - راهنمای بازی متاورسی

مقدمه

UFO Gaming یک شرکت بازی سازی درحال رشد برپایه بلاکچین اتریوم است که درحال توسعه و انتشار مجموعه ای از بازی های جذاب با هدف کسب درآمد (Play To Earn) است. توکن های این بازی از لحظه انتشار شاهد رشد چشمگیری بوده و این پروژه را به یک رقیب جدی برای سندباکس و دیسنترالند تبدیل کرده. داستان این بازی همانطور که نام UFO پیداست؛ درباره سیاره هایی از کهکشان های دور و نزدیک است. دارایی های درون بازی درقالب NFT ها هستند و بازیکن ها می‎‎‎‎‎‎توانند NFT ها و یا توکن های UFO و UAP را به عنوان پاداش دریافت کنند. در ادامه به بررسی عمیق تر UFO Gaming که با نام Dark Metaverse نیز شناخته می‎‎‎‎‎شود، خواهیم پرداخت.

UFO Gaming چیست ؟

UFO Gaming یک شرکت بازی سازی است که افراد باتجربه و علاقه مندی را در گروه توسعه خود جای داده. این پروژه درحال تحول صنعت بازی با بهره گیری از فناوری بلاکچین است. گیم‎‎‎‎‎‎پلی و داستان جذابی از کهکشان های دور را با طراحی و گرافیکی خیره کننده به تصویر می کشد. اگرچه هدف اصلی کسب درآمد از بازی را ارائه می‎‎‎‎‎دهد اما با چالش های جذاب و داستانی متفاوت باعث می‎‎‎‎‎‎شود به یک بازی کسل کننده تبدیل نشده و علاوه بر کسب درآمد، واقعا یک بازی سرگرم کننده و اعتیاد آور باشد و کاربران زیادی را جذب کند. 

UFO Gaming دارای چندین سیاره مجزا است. سیاره های زیادی از کهکشهان های دور و نزدیک تشکیل دهنده این بازی هستند. هرکدام از سیاره ها یک بازی و یک قلمرو مجزا است. اولین سیاره که از این بازی منتشر می شود، Super Galactic نام دارد.  

این پروژه غیرمتمرکز، برپایه یک دائو DAO (سازمان مستقل خودگران) توسعه یافته که مدیریت و تصمیم گیری هارا به طور کامل به جامعه کاربران محول می‎‎‎‎‎‎کند. گروه توسعه دهنده ادعا می‎‎‎‎‎‎کند؛ این بازی برای تمام افراد از سراسر جهان طراحی شده و با آموزش هایی که به بازیکن ها ارائه می‎‎‎‎‎‎‎‎دهیم، این پلتفرم را به محیطی تبدیل می‎‎‎‎‎‎کنیم که علاوه بر متخصصان بلاکچین و حرفه ای های این صنعت، کاربران کم تجربه و مبتدی نیز بتوانند از آن کسب درآمد داشته باشند. 

UFO Gaming یک بازی NFT محور برپایه بلاکچین اتریوم Ethereum است. در این بازی می‎‎‎‎‎توانید به ایجاد و یا خرید و فروش NFT ها بپردازید. NFT های این بازی شامل زمین های مجازی، آواتارها، سفینه های فضایی، لباس و تجهیزات برای آواتار ها و ... می‎‎‎‎‎‎شود. 

این بازی همچنین دارای یک جدول امتیازات است که امتیاز بازیکن هارا نشان می‎‎‎‎‎دهد. شما با کسب امتیازات بالا و قرار گرفتن در رتبه های اول می‎‎‎‎‎‎توانید جوایز ارزشمندی را به عنوان پاداش دریافت کنید. این جوایز با توکن UAP پرداخت می شود که می‎‎‎‎‎توانید آن را در صرافی های معتبر بفروشید و یا برای رای گیری در DAO این پروژه استفاده کنید.

Dark Metaverse

متاورس تاریک یا Dark Metaverse نام دیگری است که UFO Gaming با آن شناخته می‎‎‎‎‎شود. متاورس تاریک یک قلمرو نامحدود و درحال رشد است که از سیاره های زیادی تشکیل می‎‎‎‎‎شود. درواقع هر بازی جدیدی که منتشر می‎‎‎‎‎‎شود یک سیاره است که متاورس تاریک را شکل می‎‎‎‎‎دهد. اولین بازی درحال انتشار که خودش یک سیاره مجزا است Super Galactic نام دارد. در این سیاره ها می‎‎‎‎‎‎توانید زمین های مجازی را خریداری کنید، با سفینه های فضایی مبارزه کنید، یک شخصیت را پرورش دهید و ابرقهرمان هایی ایجاد کنید که به کسب درآمد بیشتر شما منجر می‎‎‎‎‎شود. همانطور که گفته شد؛ Super Galactic اولین سیاره معرفی شده توسط این پلتفرم است که به زودی منتشر خواهد شد. درآینده نزدیک بازی های (سیاره های) بیشتری از این مجموعه منتشر خواهد شد و قابلیت های بیشتری برای کسب درآمد وجود خواهد داشت. 

مرتبط : دارایی های دیجیتال، انواع توکن ها و کاربرد هرکدلم 

توکن های بازی UFO Gaming

این بازی دارای 2 توکن UFO و UAP است که هرکدام برای اهداف خاصی طراحی شده اند. توکن های این پروژه دارای یک مدل توکنومیک با طراحی مناسب و ضد تورم است. توکن های این بازی از لحظه انتشار تاکنون، افزایش قیمت زیادی داشته، به گونه ای که این پروژه را به یک رقیب جدی برای سندباکس "SandBox" و دیسنترالند "Decentraland" تبدیل کرده است و افراد زیادی را جذب کرده. 

توکن UFO :

ارز بومی این پلتفرم است. یک توکن ابزاری که برای خرید و فروش زمین های مجازی و دیگر دارایی های درون بازی استفاده می‎‎‎‎‎‎شود. توکن UFO نشان حاکمیتی نیز دارد؛ در DAO این پروژه می‎‎‎‎‎‎توانید با استفاده از توکن UFO در تصمیم گیری ها و مدیریت بازی شرکت کنید. هر توکن UFO نماینده یک حق رای است و شما با دراختیار داشتن 100 توکن UFO می‎‎‎‎‎‎توانید به یک پیشنهاد 100 رای مثبت یا منفی دهید. از دیگر کاربردهای این توکن می توان سپرده گذاری (Staking) اشاره کرد. شما می‎‎‎‎‎توانید با سپرده گذاری توکن های UFO به واسطه قراردادهای هوشمند، سود قابل توجهی کسب کنید و شانس برنده شدن NFT های کمیابی به نام UFOeps را داشته باشید. 

توکن UAP : 

این توکن نیز نشان حاکمیتی دارد. و برای پاداش های درون بازی تعیبیه شده است. شما با قرار گیری در جدول امتیازات و کسب امتیازات بالا، توکن UAP را به عنوان پاداش دریافت می‎‎‎‎‎‎کنید. این توکن را می‎‎‎‎‎‎توان در صرافی های معتبری مانند KuCoin معامله کرد.  

جمع بندی : بررسی UFO Gaming دریک نگاه

این پروژه هنوز به صورت کامل منتشر نشده و هنوز درحال توسعه است. و تا انتشار کامل تمام بخش ها اندکی فاصله دارد. اکنون می‎‎‎‎‎‎‎‎توانید با تکمیل اطلاعات خود، این پروژه را به عنوان یک سرمایه گذاری درنظر بگیرید. در ادامه به بررسی کامل این بازی بصورت خلاصه می‎‎‎‎‎‎‎‎پردازیم :

یک پروژه صدرصد جامعه محور و غیرمتمرکز است که از توکنومیک NFT و یک مدل پیچیده استفاده می‎‎‎‎‎‎کند. با ابزاری که در اختیار شما قرار می‎‎‎‎‎‎دهد، می‎‎‎‎‎‎توانید به ایجاد NFT سلاح ها، لباس ها و جعبه ها بپردازید و کسب درآمد کنید. کاراکتر های بازی در قالب NFT هستند که امتیاز و رتبه آن ها در جدول رده بندی قرار گرفته و به بازیکن هایی با بیشترین امتیازات، جوایز ارزشمندی پرداخت می‎‎‎‎‎‎شود. دراین بازی شما محدود نخواهید بود و می‎‎‎‎‎‎توانید تا بی نهایت به کسب درآمد بپردازید و توکن UAP کسب کنید (به عنوان مثال در بازی اکسی اینفینیتی شما محدود هستید و نمی‎‎‎‎‎‎توانید بیش از چند مبارزه در روز انجام دهید).

همچنین در این بازی می‎‎‎‎‎‎‎‎‎توانید زمین های مجازی را اجاره کنید، اجاره دهید و یا با گسترش آن ها کسب درآمد کنید. و یا کاراکتر های خودرا پرورش دهید و پیشرفت کنید. و تمام دارایی های درون بازی را می‎‎‎‎‎‎‎توانید معامله کنید. این بازی دارای یک توکنومیک است که از تورم توکن ها جلوگیری می کند. بنابراین توکن های این بازی یک توکن ضدتورم نیز به حساب می‎‎‎‎‎‎‎‎آیند. 

در آخر توجه داشته باشید این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی گردآوری شده و تنها هدف آموزش را دنبال می‎‎‎‎‎‎‎کند. بنابراین مسئولیت تمام سرمایه گذاری ها برعهده شخص شما خواهد بود. توصیه می‎‎‎‎‎‎‎‎کنم پیش از هرگونه سرمایه گذاری اطلاعات خودرا کامل کنید. اگر نیاز به مشاوره دارید می‎‎‎‎‎‎‎‎‎توانید در قسمت نظرات باگروه عصر متاورس درمیان بگذارید تا از مشاوره رایگان گروه ما بهره مند شوید. همچنین با عضویت در خبرنامه ما درپایین صفحه می‎‎‎‎‎‎‎توانید از آخرین اخبار متاورس آگاه شوید و فرصت های سرمایه گذاری را از دست ندهید. 

mehdi ahmadi

mehdi ahmadi

برنامه نویس بکند و فرانت با 3 سال سابقه کار، علاقه مند به حوزه متاورس و کریپتو. عاشق نویسندگی ام و سعی دارم اطلاعات اندکم را با شما به اشتراک بگذارم

پست های مرتبط

بازی متاورسی سندباکس و نحوه کسب درآمد - SandBox و توکن SAND بازی متاورسی سندباکس و نحوه کسب درآمد - SandBox و توکن SAND
مجموعه بازی های متاورسی گالا گیمز Gala Games و توکن GALA مجموعه بازی های متاورسی گالا گیمز Gala Games و توکن GALA
متاورس دسنترالند و ارز دیجیتال مانا MANA - صفر تا صد متاورس دسنترالند و ارز دیجیتال مانا MANA - صفر تا صد
Defi یا دیفای (امور مالی غیرمتمرکز) چیست؟ (راهنمای جامع) Defi یا دیفای (امور مالی غیرمتمرکز) چیست؟ (راهنمای جامع)
استیکینگ چیست - Staking یا سپرده گذاری ( راهنمای جامع ) استیکینگ چیست - Staking یا سپرده گذاری ( راهنمای جامع )
قرارداد هوشمند چیست -کاربردهای اسمارت کانترکت و نحوه استفاده قرارداد هوشمند چیست -کاربردهای اسمارت کانترکت و نحوه استفاده
متاورس چیست؟ (به زبان ساده) - ورود به Metaverse و کسب درآمد متاورس چیست؟ (به زبان ساده) - ورود به Metaverse و کسب درآمد

0 نظر ثبت شده !

نظرات خود را با ما در میان بگذارید