عصر متاورس
Silks - معرفی بازی بلاکچینی Silks - دنیای اسبدوانی در متاورس

Silks - معرفی بازی بلاکچینی Silks - دنیای اسبدوانی در متاورس

مقدمه 

Silks یکی بهترین بازی های متاورسی جهت سرمایه گذاری.

در مقاله Play To Earn با ساختار کلی بازی های بلاکچینی با هدف کسب درآمد و روش های کسب درآمد از آن ها آشنا شدیم. دراین مقاله به معرفی یکی از پروژه های برتر متاورس در سال 2022 و روش های کسب درآمد از آن خواهیم پرداخت.

Silks - اسب دوانی متاورس 

silks یک بازی NFT محور برپایه بلاک چین است که دنیای اسب دوانی را شبیه سازی می‎‎‎‎‎‎کند، و گیم پلی آن دقیقا اقتصاد واقعی دنیای سوارکاری را به تصویر می‎‎‎‎‎کشد. این بازی که درحال توسعه بوده و تا انتشار کامل کمی فاصله دارد، می‎‎‎‎‎تواند برای دوستداران دنیای اسب یک بازی فوق العاده جذاب باشد همچنین این بازی کسب درآمد مناسبی برای کاربران رقم می‎‎‎‎‎زند. 

در بازی Silks می توانید به پرورش اسب مشغول شوید و اسب های متولد شده را بفروشید که علاوه بر سود حاصل از فروش، پاداشی هم به اسب والد تعلق می‎‎‎‎‎‎گیرد. می‎‎‎‎‎توانید در مسابقات اسب دوانی شرکت کرده و پاداش دریافت کنید. همچنین از طریق کمک به اکوسیستم و یا سپرده گذاری (Staking) می‎‎‎‎‎توانید دراین بازی به کسب درآمد بپردازید. 

NFT ها بخش جدانشدنی از اکوسیستم این بازی را تشکیل داده اند. چیزهایی که می‎‎‎‎‎توانید در فروشگاه این بازی به عنوان NFT خرید و فروش کنید شامل موارد زیر است :

1- اسب های Silks 

کاربران برای کسب درآمد از این بازی و مسابقات اسب دوانی، پرورش اسب و پاداش های حاصل از آن NFT اسب ها را خریداری می‎‎‎‎‎کنند. این اسب هارا می‎‎‎‎‎‎توان دوباره در بازار معامله کرد و سود کسب کرد.

2- اصطبل Silks

اصطبل های این بازی nft هایی هستند که برای تغذیه، مراقبت و نگهداری از اسب های silks مورد نیاز است. این اصطبل ها باید حداقل 10 هکتار وسعت داشته باشند، یعنی برای ساختن یک اصطبل ابتدا نیاز به خرید چند قطعه زمین NFT که به هم پیوسته باشند، خواهید داشت. 

3- زمین ها در Silks

متاورس Silks از 202500 هکتار زمین ساخته می‎‎‎‎‎شود. زمین ها دارای ابعاد 450 *450 هستند و با مختصات افقی و عمودی نمایش داده می‎‎‎‎‎شوند که منحصربه فرد بودن آن هارا نشان می‎‎‎‎‎دهد. برای ساختن یک اصطبل نیاز به خرید زمین ها خواهید داشت.

4- آواتار های مسابقه در Silks

Racing Silks آواتار هایی هستند که در مسابقات اسبدوانی شرکت می‎‎‎‎‎‎کنند. درواقع به علت وجود گونه های متفاوت و کثیر، این آواتار ها هستند که به شناسایی اسب ها کمک می‎‎‎‎‎کنند. برای کسب پاداش در مسابقات اسبدوانی، ملزم به خرید این آواتار ها هستید. 

توکن های پروژه Silks 

این بازی دارای دو توکن اختصاصی SLK و STT است. 

توکن SLK نماد حاکمیتی در دائو (DAO) این پروژه دارد و به واسطه این توکن می‎‎‎‎‎‎توانید در رای گیری یا تصمیم گیری های این بازی شرکت کنید. هر توکن SLK نمایانگر یک حق رای است. عرضه کل توکن SLK برابر با 500 میلیون است. 

توکن STT ارز بومی این بازی است و پاداش های این بازی در قالب همین توکن پرداخت می‎‎‎‎‎شود. همچنین به عنوان ابزاری برای امنیت در DAO نیز استفاده می‎‎‎‎‎شود.

پرورش اسب چگونه است؟

هر اسبی ممکن است یک روز بازنشسته شود، و به یک اسب والد تبدیل شود. دراین صورت بلاکچین مالک آن را پیدا کرده و پاداشی برای زاد و ولد به فرد مالک تعلق می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎گیرد.

همانطور که در دنیای واقعی پرورش اسب نیاز به هزینه دارد، این بازی شبیه سازی شده نیز برای پرورش اسب ها هزینه بر است و درصورتی که اصطبل شخصی نداشته باشید و از اصطبل یک شخص سوم استفاده کنید، مقداری از این پاداش به او تعلق خواهد گرفت. این پاداش ها با توکن STT پرداخت می‎‎‎‎‎‎‎شود.

سخن پایانی 

پروژه Silks یک بازی متاورسی است که حول اقتصاد دنیای اسب دوانی می‎‎‎‎‎‎‎چرخد. این بازی توسط Tropical Racing (یک شرکت دولتی که مزارع اسب را اداره می‎‎‎‎‎‎کند) درحال توسعه است. و یک تحول در دنیای بازی های P2E خواهد بود. یک بازی جذاب و دوسداشتنی برای دوسداران اسب به همراه روش های زیادی برای کسب درآمد. طبق گزارش وبسایت رسمی این بازی، تاریخ انتشار کامل آن در اوایل سال 2023 و طی 5 فاز خواهد بود. اگرچه تا پایان 2022  و در فاز چهارم نیز، می‎‎‎‎‎‎توانید از این بازی کسب درآمد داشته باشید. 

اگر نیاز به مشاوره های بیشتر راجع به دنیای متاورس داشتید، در قسمت نظرات با گروه عصر متاورس به اشتراک بگذارید.

mehdi ahmadi

mehdi ahmadi

برنامه نویس بکند و فرانت با 3 سال سابقه کار، علاقه مند به حوزه متاورس و کریپتو. عاشق نویسندگی ام و سعی دارم اطلاعات اندکم را با شما به اشتراک بگذارم

پست های مرتبط

بازی متاورسی سندباکس و نحوه کسب درآمد - SandBox و توکن SAND بازی متاورسی سندباکس و نحوه کسب درآمد - SandBox و توکن SAND
معرفی برترین بازی های بلاکچین با هدف کسب درآمد معرفی برترین بازی های بلاکچین با هدف کسب درآمد
ییلد فارمینگ چیست - Yield Farming زبان ساده (راهنمای مبتدیان) ییلد فارمینگ چیست - Yield Farming زبان ساده (راهنمای مبتدیان)
آموزش ساخت NFT در Opensea به صورت رایگان (راهنمای مبتدیان) آموزش ساخت NFT در Opensea به صورت رایگان (راهنمای مبتدیان)
بلاکچین چیست و چگونه کار می کند؟ راهنمای کامل بلاکچین چیست و چگونه کار می کند؟ راهنمای کامل
5 بازی بلاکچینی برتر 2022 - بازی های متاورسی در حال توسعه 5 بازی بلاکچینی برتر 2022 - بازی های متاورسی در حال توسعه
تامادوج Tamadoge - معرفی بازی متاورسی برای سرمایه گذاری 2022 تامادوج Tamadoge - معرفی بازی متاورسی برای سرمایه گذاری 2022

0 نظر ثبت شده !

نظرات خود را با ما در میان بگذارید