عصر متاورس
بزرگترین رویداد Web3 و کریپتو با حضور رهبران صنعت - سنگاپور

بزرگترین رویداد Web3 و کریپتو با حضور رهبران صنعت - سنگاپور

پیش گفتار 

کنفرانس جاری، نه تنها بزرگترین رویداد Web3 آسیاست، بلکه انتظار می‎‎‎‎‎‎رود بزرگترین رویداد جهان درنوع خود باشد! رویداد Token2049، درحال حاضر از تعداد ثبت نام و حمایت مالی سال گذشته فراتر رفته و تعداد آن‎‎‎‎‎‎ها به طور پیوسته درحال افزایش است. 

* Token2049، نام رویداد برتر رمزنگاری است که هرساله در کشور سنگاپور برگزار می‎‎‎‎‎‎شود. طی این رویداد عظیم؛ بنیان گذاران، مدیران کمپانی‎‎‎‎‎‎ها و پروژه‎‎‎‎‎‎های پیشرو در صنعت Web3، دیدگاه خودرا درمورد این صنعت به اشتراک می‎‎‎‎‎‎گذارند.


رویداد عظیم کریپتو در سنگاپور 

Token2049، کنفرانس برتر وب3 و کریپتو در آسیا، اولین دسته از حامیان مالی و سخنرانان سرفصل‎‎‎‎‎‎های خودرا اعلام کرده است. این رویداد از 13 تا 14 سپتامبر 2023 در هتل مارینا بی سندز "Mariana Bay Sands" برگزار خواهد شد. 

این رویداد قرار است بیش از 10 هزار نفر شرکت کننده از بیش از 3500 کمپانی، را میزبانی کند. و آن را به بزرگترین رویداد درنوع خود درسال جاری تبدیل کند. برگزاری مجدد این کنفرانس در سنگاپور، نشان دهنده اهمیت پایدار آسیا به عنوان محرک رشد در اکوسیستم دارایی‎‎‎‎‎‎های دیجیتالی جهانی است. 

پس از موفقیت و رکوردشکنی این رویداد در سال 2022، Token2049 یک برنامه گسترده برای بیش از 300 رویداد جانبی و فرصت‎‎‎‎‎‎های شبکه ای را که از 11 تا 17 سپتامبر در سراسر ایالت برگزار می‎‎‎‎‎‎شود، ارائه خواهد کرد. 

یکی از بنیان گذاران TOKEN2049 (الکس فیسکوم) با جشن گرفتن بازگشت پیروزمندانه این رویداد به سنگاپور گفت : {{ ما شاهد پتانسیل و علاقه بی سابقه ای از ثبت نام‎‎‎‎‎‎ها برای بلیط (تا امروز) و حامیان مالی و شرکای تایید شده در خط تولید خود بوده ایم. و انتظار داریم TOKEN2049 سنگاپور، بزرگترین رویداد رمزنگاری سال باشد، تجربه ای فراموش نشدنی که از نظر اندازه، فعالیت و هیجان کلی از نسخه‎‎‎‎‎‎های قبلی ما فراتر خواهد رفت }}.

با گردهم آمدن رهبران صنعت جهانی، تصمیم گیرندگان برتر و مبتکران این حوزه، محصولات افزودنی جدید به دستور کار 2023؛ شامل خانه‎‎‎‎‎‎های هکر، کارگاه‎‎‎‎‎‎های فنی، گالری‎‎‎‎‎‎های NFT و... است. نسخه 2023 کنفرانس درحال حاضر از نقاط عطف حظور، حمایت مالی و سخنرانان، درسال گذشته فراتر رفته و تعداد آن‎‎‎‎‎‎ها قبل از سپتامبر به سرعت درحال افزایش است. 

دستور کار امسال (2023)، شامل چشم اندازهای نظارتی درحال تحول، ظهور هوش مصنوعی (AI)، بازی‎‎‎‎‎‎های NFT محور، وب3(Web3)، امورمالی غیرمتمرکز (DeFi)، مقیاس پذیری، قابلیت همکاری و بسیاری موارد دیگر است.   

ازجمله سخنران‎‎‎‎‎‎های مطرح این رویداد می‎‎‎‎‎‎توان به؛ بالاجی سرینیواسان Balaji Srinivasan (بنیان گذار، سرمایه گذار و نویسنده The Network State)، جو لوبین Joe Lubin (یکی از بنیان گذاران اتریوم، و بنیان گذار  ConsenSys)، استانی کولچوف Stani Kulechov (بنیان گذار و مدیرعامل کمپانی Aave)، مایک نووگراتز Mike Novogratz (مدیرعامل Digital Galaxy)، ساندیپ نیلوال Sandeep Nailwal (یکی از بنیان گذاران پالیگان) و براد گارلینگ هاوس Brad GarlingHouse (مدیرعامل ریپل) اشاره کرد. 

این رویداد توسط افراد نام برده شده، به همراه طیف بزرگی از چهره‎‎‎‎‎‎های پیشرو دراین صنعت، بین روزهای 13 تا 14 سپتامبر در هتل Mariana Bay Sands در کشور سنگاپور، برگزار خواهد شد. 

منابع خبری : 

وبسایت CryptoPotato.Com 

⚠ توجه داشته باشید قصد این مقاله صرفا دراختیار گذاشتن ترجمه ی فارسی اخبار مهم و اطلاع رسانی بوده و مسئولیت تمام سرمایه گذاری ها برعهده شخص شما خواهد بود.⚠
mehdi ahmadi

mehdi ahmadi

برنامه نویس بکند و فرانت با 3 سال سابقه کار، علاقه مند به حوزه متاورس و کریپتو. عاشق نویسندگی ام و سعی دارم اطلاعات اندکم را با شما به اشتراک بگذارم

پست های مرتبط

بازار ارزهای هوش مصنوعی و میم کوین - بهترین عملکرد در 2024
شاخص ترس و طمع بازار کریپتو به بالاترین حد 2 ساله خود رسید
قیمت BONK می تواند افزایش یابد ؟
انتقال 60 میلیون دلار USDT از خزانه تتر به نهنگ ها
مقایسه هوش مصنوعی Gemini گوگل با GPT شرکت OpenAI
روند بازی های Web3 درسال 2024 - آینده بازی های بلاکچینی
مدیرعامل جدید بایننس کیست - آینده Binance پس از ژائو Zhao
جریمه سنگین صرافی بایننس و تاثیر آن بر بازار ارزهای دیجیتال
CoinGecko با خرید Zash تجزیه و تحلیل NFT را به دست آورد
SingularityNet و Dfinity - هوش مصنوعی غیرمتمرکز بلاکچین ICP

0 نظر ثبت شده !

نظرات خود را با ما در میان بگذارید