عصر متاورس
اترمیل EtherMail سرویس ایمیل Web3 - توکن EMC آموزش ایردراپ

اترمیل EtherMail سرویس ایمیل Web3 - توکن EMC آموزش ایردراپ

EtherMail (اترمیل) چیست ؟

EtherMail یک پلتفرم برپایه بلاکچین است که به عنوان اولین راه‎‎‎‎‎‎حل سرویس ایمیل Web3 با هدف ارتباط بین کیف پول‎‎‎‎‎‎های رمزنگاری به صورت ناشناس در اواخر سال 2021 راه‎‎‎‎‎‎اندازی شد. این سرویس ایمیل پس از انتشار با محبوبیت بالایی از سمت کاربران مواجه شد. از زمان راه‎‎‎‎‎‎اندازی رسمی، این پلتفرم بیش از 500 هزار کاربر را جذب کرده و همچنین با پروژه‎‎‎‎‎‎های محبوب NFT مانند؛ inBetwwners، Toxic Skulls Club، Probably Nothing، Smurfs Society و Prime Planet مشارکت داشته است. 

EthreMail به کاربران این امکان را می‎‎‎‎‎‎دهد تا ایمیل‎‎‎‎‎‎های Web3 و Web2 را ارسال و دریافت کنند. همچنین کاربران می‎‎‎‎‎‎توانند در ازای خواندن ایمیل‎‎‎‎‎‎های تبلیغاتی، پاداش دریافت کنند. EtherMail انتشار توکن‎‎‎‎‎‎های EMC را تایید کرده است، بنابراین یک ایردراپ در آینده ای نزدیک دور از انتظار نخواهد بود. 

دراین مقاله از عصر متاورس پس از بررسی ویژگی‎‎‎‎‎‎های این پلتفرم جذاب، نحوه شرکت در ایردراپ و دریافت توکن‎‎‎‎‎‎های رایگان EMC را به صورت گام به گام بررسی می‎‎‎‎‎‎کنیم. 

ویژگی های EtherMail اترمیل برای کاربران

اترمیل از فناوری بلاکچین پشتیبانی می‎‎‎‎‎‎کند و اقدامات امنیتی پیشرفته تری را ارائه می‎‎‎‎‎‎دهد. این سرویس ارسال ایمیل، از رمزنگاری در پیام‎‎‎‎‎‎های بین کاربران برخوردار است که منجر به افزایش حریم خصوصی می‎‎‎‎‎‎شود. در ادامه برخی از مزیت‎‎‎‎‎‎های EtherMail نسبت به سرویس‎‎‎‎‎‎های ایمیل سنتی را بررسی می‎‎‎‎‎‎کنیم:

1- دریافت آخرین اخبار بلاکچین : 

EtherMail توسط رویدادهای بلاکچین پشتیبانی می‎‎‎‎‎‎شود، به این معنی که کاربران می‎‎‎‎‎‎توانند آخرین اطلاعات را درباره توکن‎‎‎‎‎‎هایی که مستقیما در صندوق ورودی (Inbox) نگهداری می‎‎‎‎‎‎کنند، دریافت کنند. 

2- خبری از ایمیل های اضافی نیست : 

از آن جایی که شرکت‎‎‎‎‎‎ها برای دسترسی به شما نیاز به پرداخت هزینه دارند، می‎‎‎‎‎‎توانید از یک لایه حفاظتی اضافی از Spam، لذت ببرید. اما ایمیل‎‎‎‎‎‎های P2P (همتا به همتا) رایگان خواهند بود.

3- کسب درآمد : 

برای دریافت ایمیل از خبرنامه‎‎‎‎‎‎ها، شرکت‎‎‎‎‎‎ها باید برای ارسال ایمیل به صندوق ورودی، به شما پول پرداخت کنند. با توکن‎‎‎‎‎‎های EMT مزایا را دریافت کنید. و از طریق خواندن ایمیل‎‎‎‎‎‎ها کسب درآمد داشته باشید. 

4- امنیت بالا و حفظ حریم خصوصی : 

شما می‎‎‎‎‎‎توانید بااستفاده از پلتفرم EtherMail کاملا ناشناس باشید و از امنیت بیشتر لذت ببرید. رمزنگاری امکان برقراری ارتباط P2P به صورت کاملا ناشناس و ایمن را فراهم می‎‎‎‎‎‎کند. 

5- استفاده از برنامه های موردعلاقه : 

مردم علاقه به تغییر نخواهند داشت، بنابراین گروه EtherMail می‎‎‎‎‎‎گوید : {{ ما مطمئن شدیم که تجربه یکپارچه ای را ارائه می‎‎‎‎‎‎دهیم. EtherMail روی ایمیل‎‎‎‎‎‎های سنتی ایجاد شده است، به این معنی که کاربران می‎‎‎‎‎‎توانند ازهر برنامه ای استفاده کنند. مانند Gmail، Safari و یا حتی Thunderbird }}. 

ویژگی های EtherMail اترمیل برای شرکت ها

اترمیل یک راه‎‎‎‎‎‎حل برای شرکت‎‎‎‎‎‎ها و پروژه‎‎‎‎‎‎های Web3، دائو‎‎‎‎‎‎ها (DAOs) و NFT هاست. بااستفاده از EtherMail، کمپانی‎‎‎‎‎‎ها می‎‎‎‎‎‎توانند محتوا غنی و مرتبط را برای هولدرها و سهام داران توکن‎‎‎‎‎‎های خود، براساس اطلاعات همگام سازی شده با بلاکچین، ارسال کنند. 

1- تقسیم بندی مبتنی بر Web3: 

بیش از 30 فیلتر تقسیم بندی برای شخصی سازی ارتباطات شرکت‎‎‎‎‎‎ها با گروه‎‎‎‎‎‎های هدف مختلف (هولدرهای فعال، هولدرهای قبلی و...). مهم نیست چندوقت یکبار NFT یا توکن شما تغییر می‎‎‎‎‎‎کند، ایمیل‎‎‎‎‎‎ها همیشه به گیرنده مناسب ارسال خواهند شد. 

2- برنامه های وابسته: 

سیستم وابسته داخلی EtherMail، اعضای جامعه را تشویق می‎‎‎‎‎‎کند تا دیگران را دعوت کنند. هزینه‎‎‎‎‎‎های مدیریت جامعه خود را کاهش دهید و مشارکت اعضا را افزایش دهید. 

3- ایجاد کمپین ها: 

با سازنده کمپین "Campaign Builder"، یک ابزار نهایی برای بهبود ارتباط شماست که می‎‎‎‎‎‎توانید یک کمپین ایمیل ثابت و یا چندمرحله ای ایجاد کنید. 

4- فهرست تماس با Auto-Pilot (خلبان خودکار): 

یک فهرست از پست‎‎‎‎‎‎ها ایجاد کنید که به صورت خودکار و براساس فعالیت زنجیره ای، بروزرسانی خواهد شد. بدون هیچ اقدامی از طرف شما، به تمام دارندگان نشانه (توکن) دسترسی پیدا کنید. ایمیل ها در صندوق ورودی منتظر می‎‎‎‎‎‎مانند، حتی اگر صندوق ورودی ادعا نشده باشد. 

شرکت در ایردراپ EtherMail و دریافت توکن های رایگان EMC

EMC، ارزبومی و اصلی پلتفرم اترمیل است که درحال حاضر به عنوان پاداشی برای استفاده از این اکوسیستم پرداخت‎‎‎ می‎‎‎‎‎‎شود. کاربران می‎‎‎‎‎توانند درنهایت توکن‎‎‎‎‎‎های EMC را به توکن‎‎‎‎‎‎های EMT تبدیل کنند. نرخ تبدیل و همچنین توانایی تبدیل در زمان راه‎‎‎‎‎‎اندازی توکن، اعلام خواهد شد. و درطول زمان براساس شرایط بازار متغیر است. 

احتمال وجود ایردراپ: ایردراپ اترمیل فعال است. 

تخصیص توکن: اطلاعات توکنومیک دردسترس نیست.

سختی ایردراپ: این یکی از ساده ترین ایردراپ‎‎‎‎‎‎هایی است که تاکنون شرکت کرده اید، مهمتر این که کاملا رایگان است. 

کاربردهای توکن: ابزار توکن EMC ناشناخته است. 

دوره قفل: ناشناخته است. 

زمان مورد نیاز: بسته به شلوغی درخواست‎‎‎‎‎‎ها، 20 تا 30 دقیقه. 

دریافت ایردراپ EtherMail

1-در سایت EtherMail، ثبت نام کنید. 

2- ایجاد یک ایمیل ثانویه برای پشتیبان گیری، ارائه دهید. 

3- ایمیل‎‎‎‎‎‎های خودرا بخوانید. 

4- از دوستان خود دعوت کنید. 

توضیح مراحل به صورت گام به گام :

1- ثبت نام :

وارد سایت اصلی اترمیل به آدرس EtherMail.io شوید، کمی صفحه را به پایین اسکرول کنید و روی گزینه "sign up for free" کلیک کنید (به دلیل تقاضای زیاد ممکن است پلتفرم کمی کند کار کند و این بخش کمی زمان بر باشد، صبور باشید).

2- کیف پول خودرا متصل کنید: 

کیف پول متامسک خودرا به پلتفرم متصل کنید و دریافت 50 توکن EMC را در کیف پول خود، تایید کنید. اگر هنوز کیف پول متامسک ندارید از آموزش ساخت متامسک کمک بگیرید. 

3- یک ایمیل ثانویه برای پشتیبانی ارائه دهید:

ارائه یک ایمیل ثانویه به شما 200 توکن EMC اضافی پرداخت می‎‎‎‎‎کند. 

4- خواندن ایمیل ها: 

خواندن ایمیل‎‎‎‎‎‎ها به شما 1 توکن EMC با حداکثر 100 توکن EMC درماه و به طورکلی 1000 توکن EMC به ازای هر کاربر، پرداخت ‎‎‎‎‎می‎‎‎‎‎‎کند. 

5- دعوت از دوستان: 

با دعوت کردن از دوستان خود برای ثبت نام در EtherMail به ازای هر کاربر ثبت نامی جدید، 250 توکن EMC دریافت کنید. 

راهنمای نصب برای نسخه اندروید 

پیش از شروع نصب EtherMail برای گوشی همراه خود، مطمئن شوید که یک توکن پروتکل Thor را در سایت اصلی EtherMail ایجاد کرده اید. 

1- تنظمیات: به صفحه تنظیمات تلفن خود بروید و روی گزینه "Accounts" و سپس گزینه "Add Account" کلیک کنید. 

2- گزینه Personal IMAP را انتخاب کنید. 

3- آدرس ایمیل EtherMail خودرا وارد کنید. 

4- معرفی رمز: رمز خودرا، رمز عبور حسابی که در ابتدای راهنما ایجاد کردید، وارد کنید. 

5- تنظمیات ورودی: مطمئن شوید که فیلد Server با عبارت mail.ethermail.io پر شده است. 

6- تنظمیات خروجی: مطمئن شوید که فیلد SMTP server با عبارت mail.ethermail.io پر شده است. 

7- تنظمیات خروجی: فرکانس ایمیل هارا تنظیم کنید. (توصیه می‎‎‎‎‎‎کنم هر 60 دقیقه یکبار تنظیم شود، مگر اینکه به عنوان ایمیل اصلی استفاده شود).

8- نام (مهم): برای ناشناس ماندن و حفاظت از خود، مطمئن شوید که نام حساب و نام شما، آدرس ایمیل حساب EtherMail شما هستند.

استفاده از EtherMail (هزینه ها و درآمد ها)

شما به ازای هرکدام از مراحلی که دربالا آورده شد، تعدادی توکن EMC را به عنوان پاداش دریافت خواهید کرد. برای استفاده از سرویس ایمیل مبتنی بر بلاکچین EtherMail هزینه‎‎‎‎‎‎های متفاوتی وجود دارد.

کاملا رایگان برای کاربران عادی با امکانات زیر: 

1- حداکثر 2000 ایمیل درهر ماه.

2- پشتیانی ایمیل.

3- یک قرارداد هوشمند.

4- یک حساب مدیریت. 

30 دلار در ماه برای کاربران با امکانات اضافی: 

1- حداکثر 5000 ایمیل درهر ماه.

2- پشتیبانی ایمیل.

3- 2 قرارداد هوشمند.

4- 2 حساب مدیریت.

60 دلار در ماه برای مشاغل و تجارت ها: 

1- حداکثر 10000 ایمیل درهر ماه.

2- پشتیبانی اختصاصی مشتری.

3- 3 حساب مدیریت.

4- 3قرارداد هوشمند.

پروژه هایی با نیازهای خاص (قیمت سفارشی و بسته به نیازهای شما):

1- ایمیل‎‎‎‎‎‎های نامحدود.

2- پشتیبانی اختصاصی مشتری.

3- حساب‎‎‎‎‎‎های مدیریت نامحدود.

4- بیش از 3 قرارداد هوشمند.

تیم توسعه دهنده و همکاری های پلتفرم EtherMail 

همانطور که می‎‎‎‎‎‎دانید، گروه توسعه دهنده، حامیان و همکاری‎‎‎‎‎‎های صورت گرفته دریک پروژه بلاکچینی نشان دهنده اعتبار و قدرت آن پروژه است. پلتفرم اترمیل پس از راه‎‎‎‎‎‎اندازی به صورت رسمی توجه‎‎‎‎‎‎های زیادی را از سمت کاربران و سازمان‎‎‎‎‎‎ها به دست آورد و تاکنون محبوبیت بالایی در جامعه کریپتو برای خود رقم زده است. چراکه اترمیل به عنوان اولین راه‎‎‎‎‎‎حل سرویس ایمیل در فضای Web3 شناخته می‎‎‎‎‎‎شود. محبوبیت این پلتفرم به دلیل ویژگی‎‎‎‎‎‎های جذابی مانند؛ حذف هرزنامه‎‎‎‎‎‎ها، افزایش امنیت، افزایش حریم خصوصی (کاملا ناشناس)، کاملا یکپارچه سازی شده با سرویس‎‎‎‎‎‎های Web2، امکان سفارشی سازی، کسب درآمد و ... است. شعار EtherMail می‎‎‎‎‎‎گوید :: {{ شما نمی‎‎‎‎‎‎توانید ایمیل را حذف کنید، بنابراین ما ایمیل را به فضای Web3 آورده ایم }}.

اعضای تیم اترمیل:

EtherMail توسط 2 کارآفرین به نام‎‎‎‎‎‎های  Shant Kevonian (شانت کوینیان) و Gerald HeyDenreich (جرالد هیدنریچ) در لیختن اشتاین (یک کشور کوچک آلمانی زبان) پایه ریزی شد. 

از اصلی ترین اعضای این گروه می‎‎‎‎‎‎توان به  Shant Kevonian (بنیان گذار و مدیرعامل) Gerald HeyDenreich (بنیان گذار و مدیرمالی) اشاره کرد. از دیگر اعضای تیم؛ Dmitry Kuvshinskiy (دیمیتری کووشینسکی) به عنوان مدیر بازاریابی، Mauro Ordonez (مانورو اوردونز) به عنوان مدیر روابط عمومی و Sofia Furlotti (سوفیا فرولوتی) در سمت بازاریاب فعالیت می‎‎‎‎‎‎کنند. 

همکاری و شرکا:

EtherMail توسط برجسته ترین شرکت‎‎‎‎‎‎های فعال در Web3 حمایت و پشتیبانی می‎‎‎‎‎‎شود. از مهمترین سرمایه گذاران و حامیان این پروژه می‎‎‎‎‎‎توان به شرکت‎‎‎‎‎‎های؛ شبکه اتریوم Ethereum، بلاکچین گرین‎‎‎‎‎‎فیلد GreenField و شرکت سرمایه گذاری Fabric Venture اشاره کرد.

mehdi ahmadi

mehdi ahmadi

برنامه نویس بکند و فرانت با 3 سال سابقه کار، علاقه مند به حوزه متاورس و کریپتو. عاشق نویسندگی ام و سعی دارم اطلاعات اندکم را با شما به اشتراک بگذارم

پست های مرتبط

9 کاربرد هوش مصنوعی در سیستم مالی + بهترین الگوریتم های AI 9 کاربرد هوش مصنوعی در سیستم مالی + بهترین الگوریتم های AI
بلاکچین استارک نت StarkNet و ارزدیجیتال STRK بلاکچین استارک نت StarkNet و ارزدیجیتال STRK
آموزش ایردراپ سویی SUI ( گام به گام ) - دریافت توکن SUI آموزش ایردراپ سویی SUI ( گام به گام ) - دریافت توکن SUI
ایردراپ Lens Protocol و دریافت توکن های رایگان پروتکل لنز ایردراپ Lens Protocol و دریافت توکن های رایگان پروتکل لنز
مون بیم MoonBeam و ارزدیجیتال GLMR - راهنمای جامع مون بیم MoonBeam و ارزدیجیتال GLMR - راهنمای جامع

0 نظر ثبت شده !

نظرات خود را با ما در میان بگذارید